Ga naar inhoud

Adembenemend...


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Gelukkig aanzienlijk goedkoper hier in Duitsland.

En daar grote auto´s hier redelijk afschrijven wordt het over een paar jaar misschien wel interessant een gebruikte aan te schaffen.

Link naar reactie

De sedan was qua design gejat van de toenmalige 5 serie...

Wie jat er nu niet ? Elk merk jat bij een ander. Daarintegen heeft elk merk een item waarin zij de eerste zijn. En dat is weer een reden voor een ander om te jatten....

Link naar reactie

Ik vind sowieso die grancoupé wel goed gelukt. Zeker in vergelijk met z'n concurrenten de cls (de bananenmobiel :sFun_banana2: zeg maar) en die afzichtelijke A7

Het lijnenspel van de achterkant van die A7 doet mij altijd denken aan een muffintop....

Of aan de meest twijfelachtige starwars fugurant 'nien nunb' (voor de kenners...)

Iets anders kan ik niet maken van die a7. De voorkant ziet er uiteraard uit als een audi (als in any-audi)

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Het lijnenspel van de achterkant van die A7 doet mij altijd denken....aan de meest twijfelachtige starwars fugurant 'nien nunb'

Toch geinig hoe smaken zo kunnen verschillen..

Trouwens; hoewel ik zelf ook wel een ster ben in dingen met elkaar in verband brengen... die niets met elkaar te maken hebben, maar..

NienNunb.jpg

Daar zie ik echt niets van een A7 in... :lachen: :clown:

Link naar reactie

Hmm. Ik ben toch wel verliefd op wat BMW momenteel doet, maar je kunt niet ontkennen dat Audi met de A5 geen goeie stap heeft gezet in de goeie richting, de A7 is toch wel een heel mooie auto. Ik vind 'm overigens wel een beetje oubollig van de achterkant en iets te serieus in het design, maar het blijft een mooie auto.

Toch, zet mij die uit Beieren maar voor de deur ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.