Ga naar inhoud

Bluetooth module


dva78

Aanbevolen berichten

Hallo,

Heb tot voor kort altijd handsfree kunnen bellen in m'n coupe, bluetooth werkte zonder problemen. Nu heb ik sinds een week of 3 een nieuwe telefoon, maar had hem nog niet gekoppeld. Dacht ik dus vandaag te doen, maar heb helemaal geen telefoon optie meer in m'n menu staan. Koppelen wil dus ook niet lukken.

Zie ik iets over het hoofd, of zou heel toevallig er nu net iets stuk zijn gegaan in de afgelopen 2 weken?

Ik heb de oude telefoon niet meer, dus kan ook niet testen of het daarmee nog werkt.....

Link naar reactie

Heb je alle oude koppelingen verwijderd?, mijn blutooth in de Z4 kan maar 4 koppelingen aan...

In een eerder bericht van mij ( Z4 forum) staat hoe je deze apparaten kunt ontkoppelen cq de lijst leegmaken volgens het boekje.

(ps je gebruikt toch wel het juiste wachtwoord/code bij het koppelen?)

Greetz en succes Bert

  • Like 1
Link naar reactie

Opgelost!

Accupool los gemaakt en even een kwartiertje gewacht, dacht hem daarna weer aan te sluiten maar kofferbak dicht en geen prik :sFi_hammer2:

Na een kleine zoekactien op het interweb ontdekt dat er ook een sleutelgat zit onder het kofferbakembleem.

Toen er weer stroom was, kon ik m'n telefoon ook weer koppellen.

Link naar reactie

Nu loop ik zelf Blue en Yellow (blauw en geel aan door Bluetooth problemen. :muur: Het betreft mijn af fabriek Navi proffessional met bluetooth. in mijnZ4 uit 2004.

Ten eerste mijn persoonlijke gevecht met de selectie/bevestigingsknop op de radio..., de info/telefoontoets op de radio en de send/receive toets op het stuur. Maar al te vaak bel ik het verkeerde nummer(wat dan het laatst gedraaide of geselecteerde nummer blijkt te zijn. :rant:

Kleine maar lastige storinkjes zijn: als ik mijn display(op het dashboard) op "off" heb staan valt het me op dat na een display weergave van bv een andere gekozen track, het display keurig weer op zwart gaat.

Beantwoord ik dan een telefoongesprek dan blijft de verlichting van het scherm branden.....

En al meerdere malen heb ik gemerkt dat ik na een telefoongesprek het volume van radio enz niet meer kan regelen met de knoppen op de radio of op het stuur. Ik moet dan eerst het contact af en aan zetten voor het volume weer reageert.

Iemand bekend met deze (hopelijk slechts een bedienings-) fout..?

Greetzzzz Bert

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.