Ga naar inhoud

Foto's van circuit/trackdagen op social media niet echt slim


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Geplaatst:

Klopt, maar het is van de zotte dat wanneer je met een oude E30 bijv. op het circuit rijdt, je geen vol casco verzekering meer voor je dagelijkse auto kunt krijgen :unsure:

Geplaatst:

was ook een vergissing word gezegd,t zou zeker van de zotte zijn als t wel waar was.

Geplaatst:
... verzekeraars ... Naast banken, het werkelijke schuim der aarde :unsure:

Je bent de drukkers vergeten, Arno.

Geplaatst:
...... geen vol casco verzekering meer voor je dagelijkse auto kunt krijgen :unsure:

Aegon schijnt een buro ingehuurd te hebben om de deelnemers van de solexrit te identificeren.

Geplaatst:
Aegon schijnt een buro ingehuurd te hebben om de deelnemers van de solexrit te identificeren.

Maar goed dat ik geen verzekeringen bij die Aegon heb..............

  • Administrator
Geplaatst:
Je bent de drukkers vergeten, Arno.

En de opticiens (zal het dan zelf maar ff zeggen :unsure: )

was ook een vergissing word gezegd

Ja, maar Casco krijgt hij ze niet meer verzekerd...

Geplaatst:

Mot toch niet gekker worden, het advies is dus, wel een account en er vervolgens niets meer mee doen (dat doen toch al de meeste mensen :unsure: )

  • Administrator
Geplaatst:
dat doen toch al de meeste mensen :blink:

Ook dan is het te laat... en wat dacht je van al die mooie Ring foto's hier op 't forum :unsure:

Maar goed, het enige circuit wat ik tot op heden heb gereden is het Velperbroekcircuit :smart:

Geplaatst:

Als Aegon dit forum heeft ontdekt worden jullie toch tot aan de derde graad uit elke vorm van verzekering geknikkerd. :rolleyes:

  • Administrator
Geplaatst:
Verwijderen die handel van Facebook etc.

http://www.autoblog.nl/aegon-schrapt-verze...tos-op-facebook

Wat een BS. Of er is meer aan de hand, of als het verhaal in het artikel het volledige verhaal is, heeft Machiel een sterk verhaal. Je kunt iemand in beginsel niet uitsluiten van een verzekering voor de ene auto, omdat hij wel eens deelneemt aan een event in een andere auto (die kennelijk niet van hem is, maar wat de eigenaar kennelijk goed vindt).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.