Ga naar inhoud

Aanmeldtopic: Karten @ The Fabrique te Maarssen


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ga ik op weg naar karten in Maarssen stopt mijn telefoon met nav ermee. :drank::rant: Ik geen adres en op de gok in dichte mist zoeken. Niet kunnen vinden dus. :rant: :rant: Ik denk dat ik mijn bed maar in duik voor er ongelukken gebeuren. 2 1/2 uur voor jan l*l in de mist gereden......(eigen schuld dus)

En ik liep me al groen en geel te ergeren aan die gasten die zonder licht in de dichte mist reden. :rant: :rant: :rant:

David sorry man voor mijn gekut. :thumbup::guitar:

Link naar reactie
  • Administrator
Ga ik op weg naar karten in Maarssen stopt mijn telefoon met nav ermee. :rant: :rant:

David sorry man voor mijn gekut. :guitar::drank:

En de A2 richting Amsterdam weet je ook zonder navi niet te vinden? :rant:

Vroeger stapten we uit en vroegen naar de weg met onze mond :thumbup:

Link naar reactie

Ik heb Maarssen-dorp, maarssenveen, Utrecht, Zuilen etc...allemaal gezien. Onderweg gevraagd maar ze stonden me aan te kijken of ze water zagen branden. Ik had ondertussen al een pesthumeur .......de rest is bekend

Link naar reactie
Ga ik op weg naar karten in Maarssen stopt mijn telefoon met nav ermee. :rant: :rant: Ik geen adres en op de gok in dichte mist zoeken. Niet kunnen vinden dus. :rant: :rant:

David sorry man voor mijn gekut. :guitar::drank:

Dat had ik dus ook ... maar gelukkig nog gered...

Om vervolgens 1e te worden :rant:

Lekker gereden jongens! De volgende keer zandvoort op? :thumbup:

Owja... en mongolen zonder lichten ben ik ook nog tegengekomen ... of gasten die op eens 40 op een 80 weg gaan rijden. Nou was het zicht echt belaberd op de N210 (25 meter?) maar als je 40 rijdt gaan anderen je inhalen ... en dan krijg je nog gevaarlijkere situaties ...

Link naar reactie

Thuisblijvers hadden weer ongelijk.

Het karten was leuk, groep was groot genoeg om na afloop even leuk bij te praten.

Euro(Roberto) terechte winnaar. Je gaat zo'n jongen dan toch anders bekijken :guitar:

David, bedankt voor het initiatief :thumbup:

Link naar reactie

Was zeker weer een geslaagde middag!

Euro heeft slechts de 1e heat gewonnen he.... Laten we vooral niet roodkapjes 2e winnenede heat vergeten :thumbup:

Balen voor je Ivo dat je het niet kon vinden :kisstogether: ... volgende keer beter!

Link naar reactie

Was leuk weer eens een keer binnen te rijden

Toppie voor de snelste ronde tijd in een heat zowel voor euro als voor roodkapje

beide een keer de snelste. Het zat wel allemaal super bij elkaar

1 tiende en 1 honderste in de 2e heat. nadat de baan een beetje gewend was.

sportieve groet van mij heren top gedaan..... :foto:

Kijk ook: als je de uitslagen nog hebt.. naar de allerlaatste lijn per deelnemer

bij de letter A voor avarage over de gehele sessie. :kisstogether:

Tot de volgende keer. :thumbup:

Link naar reactie
Was zeker weer een geslaagde middag!

Euro heeft slechts de 1e heat gewonnen he.... Laten we vooral niet roodkapjes 2e winnenede heat vergeten :thumbup:

Balen voor je Ivo dat je het niet kon vinden :kisstogether: ... volgende keer beter!

/borrelpraatmodeaan

Ja maar het scheelde de 2e keer maar 1/10e seconden en m'n 2e kart was traag *busllhitsmoes*

Ruud reed ook heel lekker ... maar on average reed Ron het meest constant.

borrelpraatmodeuit/

Conclusie; We hebben allemaal genoten :foto: En ach ... winnen is leuk maar meedoen is leuker!

Link naar reactie

David bedankt voor het organiseren :kisstogether:

Het was een leuke bezigheid op een mistige zondag.

Mijn ego is ook weer gestreeld om de snelste ronde neer te zetten, heerlijk als je bij het vertrek nog even op het scoore bod kijkt en dan nog steeds op de eerste plaats staat.

Euro, je bent een slechte verliezer :thumbup:

Link naar reactie

Ik moet zeggen.. Ruud heeft lekker gereden! Natuurlijk lieten we 'm allemaal die ronde snel zetten, geen zin in revanches wanneer hij onze auto's op de brug heeft uiteraard :kisstogether: haha :thumbup:

Amanda vond het ook weer gezellig en heb zelf ook gelachen.. De Phantom is ook erg behulpzaam en ik zal in het voorjaar even bij 'm aankloppen!

Verder uhmm.. revanche volgende keer :foto:

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.