Ga naar inhoud

Kabel houder TomTom mooi laten wegwerken?


sylcas

Aanbevolen berichten

Hallo ZZZ forum leden,

Ik ben op zoek naar een adresje om voor de TomTom active houder de kabel netjes weg te laten werken met de originele houder. Ik heb via internet een adresje in Tilburg gevonden (kost 35 euro)......

Iemand een tip in Haarlem of Amsterdam?

Heb al mooie foto's op forum gezien, maar ga zelf niet knutselen, wil dat het mooi gebeurt.

Dank vast!

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik herken het probleem, zo'n losse kabel is helemaal niets.

Ruudkapje heeft vorig jaar eea mooi opgelost, een oude telefoon standaard in zwart leer en een speciale bevestiging voor mijn tomtom 630. Ziet er prima uit. Enne even naar Reeuwijk zal toch niet het probleem zijn denk ik zo maar.....

Ik heb er geen foto van, maar die zal ik binnenkort wel eens maken

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb de mijne met een beugeltje aan de zijkant van de radio geklemd. De kabel loop via het rechter zijpaneeltje naar een 12V aansluiting die in het voetenruim van de bijrijder is gemaakt (2 stuks). Mijn TMC kabel loopt via de onderkant van het dashboardkastje naar de rechter A-stijl.

Zie hier: https://www.bmwzforum.nl/index.php?showtopic=...id=149088

Het kabeltje is hier op de foto's nog wel zichtbaar langs de ruit, maar ligt inmiddels achter de afdekkap langs de raamstijl.

Link naar reactie

Nu zoals het bij Rob zit, zit het bij mij ook. Alleen de 12 V kabel loopt gelijk de console in, rechts en is aangesloten intern op de sigaren aansteker enne ik heb geen antenne kabel want het tom tom metje doet het prima op z'n eigen antenne (gemiddelde reactie snelheid plusminus 30 sec).

Kortom zit op dezelfde plaats van Rob dus met een eigen leren ophangpunt, daar hoef ik dus geen foto meer van te maken. De houder is verder krek hetzelfde en kostte 52 ex BTW plus een halfuurtje (of langer rommelen door Ruud).

Kortom duurder dan je geschetste 35 euro, maar reeuwijk is veel dichter bij.

Succes

Link naar reactie
De kabel loop via het rechter zijpaneeltje naar een 12V aansluiting die in het voetenruim van de bijrijder is gemaakt

Ziet er goed uit die dubbele 12V aansluiting onderin maar stoot de bijrijder daar niet tegenaan met de voeten?

Heb zelf een 12V aansluiting in het middenconsole los liggen, je komt er dan lastiger bij maar de aansluiting is toch zo goed als definitief.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.