Ga naar inhoud

Hij is er, en RDW gekeurd


SJF

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee, helaas zit die voorziening er niet op, tenminste bij mij niet, en het is toch weer even wennen om de hele tijd de knop ingedrukt te houden.

Zo zie je maar, gewenning gaat erg snel.

Al rijdend is vooor mij geen noodzaak, de hele cyclus gaat snel genoeg.

Link naar reactie

Nee, helaas is het openen en sluiten van het dak op afstand met de afstandsbedieng/sleutel niet 1 van de programmeerbare key-opties.

Maar een dakmodule is niet zo duur en makkelijk te monteren door iemand met solderboutervaring.

Je hoeft ook niet de halve auto te demonteren, onder de asbak zit de kabelboom waar je 5 draadjes aan elkaar soldeerd, asbak tgerug en klaar.

Openen op afstand is 3 x drukken op knop open deur, en 2 x op open drukken gevolgd door 1 maal op slot is dicht en op alarm.

Vandaag een ritje naar Breda gemaakt en door het Mastbos gewandeld, prachtig stuk bos en daarna de kroegspelen in Breda bekeken, bijzonder vermakelijk.

Link naar reactie

maar ik was zeker dat ik ergens gelezen heb dat de facelift die optie al standaard ingebouwd heeft.

heb je t voor de gein al wel eens geprobeerd met je sleutel?

Jazeker, toen ik de auto ging bekijken in Duitslands heb ik het gelijk getest want er zitten inderdaad soms dingen op of zijn al afgesteld waar je geen weet van hebt, helemaal als je hem niet rechtstreeks van de vorige eigenaar koopt van via de dealer.

Zo had mijn oude Z4 de one-touch module van Reinhold waar ik pas achterkwam toen de echte dakmodule er in ging.

Ik dacht dat het zo hoorde, slecht 1 keer drukken op open of dicht. Dus, mocht je nog interesse hebben, de oude module heb ik nog.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.