Ga naar inhoud

Gevleugelde Bolide


Yellow

Aanbevolen berichten

vandaag was het zo ver,

ik mocht de zeergelez weer ophalen bij onze plaatselijke bodyshop.

Ik weet dat de meeste van de forumleden vinden dat dit niet kan, maar gelukkig heb ik een eigen mening :-)

Verbaas jezelf, of gruwel, maar wij zijn er blij mee. :wave:

http://imxtreme.home.xs4all.nl/BMW/bmw.htm

Mocht je er nog niet genoeg van hebben, dan staat hier de auto van mijn liefje:

http://www.500forum.nl/viewtopic.php?f=30&...=beloofd#p46032

Groetjes,

Thomas

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, wat moet je hier nu van zeggen, lelijk vind ik het niet, wel vind ik ze wat te ver scheef naar buiten staan, ze hadden eigenlijk rechtstandig omhoog gemoeten zoals bij een Koenigsegg ( http://www.koenigsegg.com/ ).

Het grote voordeel is natuurlijk dat je de onderzijde van de deuren gemakelijk kunt schoonmaken :wave:

Link naar reactie
  • Administrator

Is niet mijn ding, maar zoals je al aangaf je hebt een eigen mening hierover ;)

een voordeel als de deuren dicht zijn is de Zzz niet vern... :wave:

Vond het stuk van de Porsche op je website veel mooier als die vleugeldeuren (neem aan dat je die P nog hebt)

Link naar reactie
Het grote voordeel is natuurlijk dat je de onderzijde van de deuren gemakelijk kunt schoonmaken :mellow:

Je was me net voor.....ik hou hier niet van :wave:

Het gaat er om dat jij het mooi vindt en dat blijkt zo te zijn ;)

Groeten

Ad

Link naar reactie
Ja, wat moet je hier nu van zeggen, lelijk vind ik het niet, wel vind ik ze wat te ver scheef naar buiten staan, ze hadden eigenlijk rechtstandig omhoog gemoeten zoals bij een Koenigsegg ( http://www.koenigsegg.com/ ).

Het grote voordeel is natuurlijk dat je de onderzijde van de deuren gemakelijk kunt schoonmaken :wave:

Tja, da's ook mooi, maar was niet te realiseren.

Trouwens, ik kan er nog steeds uit als de deur maar een beetje open kan naast een paal ofzo (hij hoeft niet omhoog hoor...).

Die Koen moet misschien die hele breedte eerst hebben ?

Grt Thomas

Link naar reactie
leuk hoor, maar die kerel uit twente zal wel meer kiken op de de kleur v/d fiat 500

Twente ... ??

Mis ik iets ?

Thomas

Link naar reactie
  • Administrator
leuk hoor, maar die kerel uit twente zal wel meer kiken op de de kleur v/d fiat 500
Mis ik iets ?

Die oale uut Dordt bedoelde mij...

Dit is toch meer een kleurtje voor Richelle, Henk :m:

Ik vind op zich de deuren niet storend, maar is dat nou echt makkelijk uitstappen? Volgens mij krijg je er een hernia van op den duur :angry:

Voor Willy (links) zou het trouwens wel een ideale upgrade zijn :thumbup:

IMG_8726.JPG

Link naar reactie

Vleugeldeuren vind ik niks. Kleur Z3 is OK.

De Porsche(3.0 SC 1981 met 964 velgen)staat op naam sinds 12-2008.

APK verlopen sinds 05-2008.

Auto is niet verzekerd.

Originele kleur was rood.

Zal dus waarschijnlijk geschorst staan in een loods of i.d.

Link naar reactie

Het zijn geen vleugeldeuren. Het zijn vlinderdeuren :-)

Tja vlinders hebben ook vleugels, vandaar de geveugelde bolide, maar ik zelf noem het geen vleugeldeuren. Het is geen mercedes van vroeger. :-)

En wie de pagina goed bekijkt ziet dat de porsche in de categorie " verleden" is opgenomen.

Die was mooi aubergine, maar kwam totall-loss uit het failissement van de restaurateur in 2008.

Ik heb het wrak toen verkocht, vandaar de schorsing.

over de deuren zeg ik niets maar ik vind de kleur voor deze auto super is dit een orginele kleur ?

De kleur is origineel, speciale uitvoering.

Link naar reactie
I am Anazed :kisstogether:

Doe je ding en geniet er van. Het is in ieder geval apart en bovendien: met zulke velgen kan er verder toch niks meer misgaan aan je auto...?

Is er iets mis met de wielen? Dan moet je straks eens kijken als de winterwielen er weer onder gaan <_<

Thomas

Link naar reactie

Deuren zien er gaaf uit <_< Stoot je je hoofd niet aan de onderkant bij het in en uitstappen :kisstogether:

vlinderdeuren hmm wel oppassen als je ze vergeet te sluiten kun je lift offf :lachen: bereiken

gedurfd en netjes afgewerkt :lachen:

Link naar reactie

Thnks, en...

als ik ze vergeet te sluiten dan kunnen we er mee wapperen als de benzine op is.... gaan we toch nog verder! :thumbup:

Thomas

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.