Ga naar inhoud

Europatour editie II


BMW-Z-CSi

Graag je voorkeur(en) aangeven  

19 leden hebben gestemd

  1. 1. WAAR willen we heen...?

    • Franse Alpen/Provence/Noord-West Italië
      14
    • Oostenrijk/Dolomieten
      8
  2. 2. WANNEER willen we er heen...?

    • 9 t/m 15 juni
      7
    • 16 t/m 22 juni
      5
    • 1 t/m 7 september
      13
    • 8 t/m 14 september
      8


Aanbevolen berichten

  • Administrator

GRAAG EERST EVEN LEZEN, DAN POLL INVULLEN :lol:

Om het maar weer zo democratisch mogelijk te maken, toch even een poll. Tevens heb ik Oostenrijk/Dolomieten erbij gezet, omdat mij daar ook een aantal malen naar is gevraagd of dat niet wat zou zijn (jazeker, die had ik voor 2013 in gedachten :wacko:). Mocht daar meer interesse voor zijn, kunnen we dat natuurlijk een jaar naar voren schuiven.

Daarnaast 4 verschillende perioden, zodat er eigenlijk geen excuus meer mag zijn om niet mee te kunnen :thumbup:.

Je kunt meerdere opties invullen, doe dit ajb ook als je in meerdere perioden zou kunnen.

Ik denk dat een maandje wel voldoende moet zijn om een goede inschatting te kunnen krijgen. De meeste stemmen gaan weer tellen -_-.

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kan je ook voor beide gebiedsopties eerst foto's plaatsen en de ritten uitwerken?

Dan kan ik wat beter m'n keuze maken welke mij het leukst lijkt :wacko::lol:

Ff serieus: wat ik me afvraag is of het vermoedelijk nog iets (of dan juist heel veel) uitmaakt in prijs (voornamelijk de juni maand of de septembermaand; wat is hoogseizoen), en vooral hoe druk het is op de passen?

En dat betreffende dat laatste de concentraties campers danwel caravans.

Anders zit ik weer uit frustratie op m'n stuur te kauwen -_-

Drukke passen vind ik helemaal niets. (lege daarintegen.....)

Gezien de historie van de laatste 3à4 jaar hebben we het beste weer in begin juni volgens mij....

En dan in 2013 weer een rit?!? :thumbup:

Je gaat behoorlijk voor het europa(rit)meisterschaft! :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Wat mij betreft gaan we weer gezellig in september, maar om iedereen tegemoet te komen heb ik deze poll geopend. Qua prijs is het waarschijnlijk om het even.

Link naar reactie
..... uitmaakt in prijs (voornamelijk de juni maand of de septembermaand; wat is hoogseizoen), Anders zit ik weer uit frustratie op m'n stuur te kauwen :thumbup:

Zit niet te mekkeren man.

Je hebt voor € 7000 een ander disaklepje gemonteerd en dat wil je terug verdienen met de prijs van een kop koffie?

Link naar reactie
Zit niet te mekkeren man.

Je hebt voor € 7000 een ander disaklepje gemonteerd en dat wil je terug verdienen met de prijs van een kop koffie?

:sick:

maarehh... niet mijn woorden verdraaien hè :wave: ;)

In retrospect had ik overigens beter kunnen vragen waar de peut het goedkoopst is als ik zo naar m'n afschriften kijk :angry::lol:

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • Administrator

Met overduidelijke meerderheid is gekozen voor 1 t/m 7 september, Franse Alpen/Provence/Noord-West Italië :rolleyes:

Zet deze week dus maar in je agenda voor volgend jaar als je mee wilt. Ruim de tijd nog om opvang te regelen voor kids en/of huisdieren :thumbup:

Dit topic mag wat mij betreft worden gesloten :thumbsup:.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.