Ga naar inhoud

BMW Smartphone app's


Davidian

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik kwam zojuist een aantal smartphone apps van BMW tegen die misschien wel zijn om te delen.

Ze staan als het goed is nog niet op het forum.

Allereerst The Ultimate Drive, een soort app waar je leuke wegen mee kan vinden;

Iphone: Appstore

Android: Market

En dan is er ook nog de BMW M Power meter, deze is alleen voor Iphone: Appstore

Heb zelf android dus ga die wegen app binnenkort maar eens bekijken.

Ze zijn trouwens allemaal gratis, dus doe ermee wat je wilt :rolleyes:

mvg, Gerben

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Prima hoor al die gadgets maar wordt het niet eens tijd dat ook dit forum beschikbaar wordt via een App?

Hulp nodig bij de ontwikkeling?

ik ken tapatalk verder niet maar dit is een van de mogelijkheden om dat te breiken .....

volgens tapatalk zou het helemaal niet moeilijk moeten zijn om dat mogelijk te maken....

www.tapatalk.com

check de FAQ....

het is niet alleen voor de iphone, maar ook voor android blackberry windows phone etc etc...

schijnt voor het forum gratis te zijn(voor zover ik het nu kan zien), alleen de app in de istore kost wel geld, 2,39

lijkt mij wel erg gaaf om het via een app te kunnen benaderen.....

Link naar reactie

De voordelen van een app....

meer gemak over het algemeen en een bredere toepassing...

veel mensen beschikken over een mobiel apparaat wat op internet kan en waar applicaties op kunnen draaien...

dit worden er ook steeds meer......

bijv een iphone, ipad, asus trasformer, htc smartphone of een samsug galaxy....

mensen worden steeds mobieler...

je creeert een stukje gebruikers gemakt...

als je en app gebruikt, hoef je meestal niet meer in te loggen (hang ervan af hoe de app is opgebouwd en of je dat kan instellen) je hoeft niet meer naar de site te surfen of het adres van het forum te onthouden.

niet dat dat allemaal zo moeilijk is maar het is gewoon niet meer nodig dan.

ook is het dan zo dat op mobiele apparaten de schermen goed worden opgebouwd(universele app), ga je via de internet browser op het mobiele apparaat dan is de kans groot dat je regelmatig moet scrollen en/of in of uit moet zoomen.

dus de layout is beter bruikbaar op het mobiele apparaat..

je creeert op een mobiel apparaat een veel plezieriger internet/forum ervaring....

je hoeft niet meer te denken om uit te loggen als je op een publieke machine op het forum bent geweest.

je kan vanaf je mobiele apparaat op het forum komen, of je nu lekker in de tuin zit of thuis op de bank, op de camping of aan het wachten bent ergens......

maar goed als je gewoon altijd thuis of op het werk via een pc via dezelfde plek op het forum zit dan zal je er geen of weinig voordeel van hebben....

het is maar een idee wat ik zelf in elk geval wel handig vind....

en mogelijk meerdere mensen met mij....

maar goed waarschijnlijk is deze thread daar niet de plek voor....

aangezien we dan wel heel erg off topic gaan...:huh:

Link naar reactie

Mmmm, mja... Ik geloof dat ik wel begrijp waar je naartoe wilt.

Maar de praktijk leert dat dat kennelijk nog niet meevalt. Ik heb al meerdere Twitter en Facebook apps gezien die 1) bij lange na niet de functionaliteit bieden van de webpage, 2) nog onoverzichtelijker zijn dan de webpage 3) slecht configureerbaar zijn.

En dan ben je beter af met je browser, vandaar mijn scepsis. Maar als je graag iets wilt bouwen, houd ik me aanbevolen als beta-tester :huh:

Link naar reactie

App's voor fora en webpagina's is inderdaad een stukje gebruikers gemak maar meer ook niet, leuk voor onderweg.

Zodra mensen thuis zijn zal er toch altijd via een laptop/pc gesurft worden aangezien die meer overzicht bieden.

Die navigatie apps daarentegen hebben wel weer nut vanwege de overduidelijke mobiliteit.

Link naar reactie

^^ in het kader van ; ''dan heeft papa er ook een'' ? <_<

dan hoeft Beau 'm niet meer te delen... :lachen:

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Nee, dat klopt niet. Je moet wel even naar een andere locatie gaan. Klik 'Go to' en vul bijvoorbeeld 'Nurburg' in om een dwarsstraat te noemen en voilá een paar routes. Verder is het ruk... :wacko:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.