Ga naar inhoud

Vergelijkingstest : Z4 3.5IS / SLK / TT / 370Z


Aanbevolen berichten

  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Die test is idd leuk, al is de feitelijke info die je eruit haalt natuurlijk nihil. Zoals de meeste testen is de amusementswaarde bovengesteld aan de informatiewaarde helaas.

De 370z is idd gaaf, maar dan wel als coupé (evenals de 1e 350z).

Maar de nieuw merc vind ik ook leuk. De vorige slk's vond ik eigenlijk altijd lelijk (vooral de eerste), maar ze zijn nu zeker op een betere koers.

Dat mercedes de SLS heeft en stijlkenmerken daarvan in z'n overige modellen stopt is een goede designzet (BMW moet ook een hypercar hebben.....)

Het is overigens wel weer duidelijk dat bmw de beste aandrijflijn heeft. Alleen volgens RK net niet te hardcore (als in hard geveerd).

Maar om 'm nou te vergelijken met die 3 cabrio......

Dat je een stuk lager zit in een heel andere positie is kennelijk geen criterium. Terwijl dat het roadsterconcept toch bijna definieert.

Link naar reactie

Gelukkig niet zo luchtig als topgear.

Maar eerlijk gezegd komen die luchtige tests een beetje m'n neus uit.

Goed, in de jaren 80 en begin 90 ging het snel over het haakje waar je je jas aan kon ophangen en het ruime dashboardkastje, maar het gaat nu een beetje extreem de andere kant op. (de tegenreactie is nu wel voldoende uitgemolken)

Ik krijg ook steeds meer het idee dat de verschillende bladen/programma's elkaar gaan napraten.

En uiteindelijk kom je dan op een punt dat de auto een dusdanig ondergeschikte rol krijgt dat het van de grappen van de presentatoren moet komen. En die zijn lang niet zo grappig als een echte komiek...

Top gear kijk ik dan eigenlijk ook al een jaar of 5 niet meer. Op een gegeven moment was het nieuwe en komische er wel af (er wordt niets nieuws verzonnen), en aangezien de informatiewaarde betreffende auto's kompleet ondergeschikt is, is er geen reden meer te kijken.

Alleen de powerlap is interessant. Voor de rest vind ik fifth gear leuker (als is dat ook niet geweldig).

Een top gear aflevering kijk ik soms online als ik niets te doen heb, terwijl ik er vroeger speciaal voor thuis bleef.

En de stotterende reporters van autoweek zijn al helemaal geen intrigerende personen, dus een luchtige test is eigenlijk niet aan hun besteed.

Hoe meer ze over de auto;s vertellen, des de beter. Dan is Wouterrrrrrrrrrr nog beterrrrrrr (ondanks dat dat ook een nichterige droplul is)

Link naar reactie

Ja lach maar.

Dat grietje had toch echt meer plezier in die nissan ricer afgaande op het lachen, vooral tijdens het driften :lol:

Misschien moet jij Quaife ook een keertje bellen :hamer:

Link naar reactie

Hebbie dan plannen met een jong grietje?

Ik kijk alleen naar hoe hard dat grietje lacht :hamer:

Kan natuurlijk ook zijn dat ze het wel eens fijn vond om door een ander door elkaar gerammeld te worden dan haar reguliere foute vriendje :smart:

Uiteindelijk keek zij naar het make up spiegeltje.... :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.