Ga naar inhoud

Xenon dood...


Vinn

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb van die speciale Led lampjes gehad want vond van die gele lampjes naast mn mooi xenon geen gezicht.

er zat een module in zodat hij geen storing zou geven in mn boordcomputer.

Gister heeft die het heel de dag gedaan totdat ik net weg ree en hij aangaf dat er iets mis is met de verlichting nu keek ik en zag ik een beetje vocht in mn lamp en doet mn xenon het niet meer...

Iemand een idee?

Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik denk dat je net toevallig de pech hebt dat je xenon brander er mee ophield

wel jammer want je moet ze eigenlijk wel beide vervangen anders krijg je een behoorlijk kleurverschil.

oja koop ook hierbij geen goedkoopjes,daar krijg je spijt van!

Link naar reactie

Ik heb er ook al een hele tijd een X-style module en LED stadslichtjes in mijn Xenon koplampen zitten en nog ooit een probleem gehad. Ik denk dat je gewoon pech hebt.

Link naar reactie

ik moet zeggen dat ik perongeluk de xenon lamp los heb gehaald dus het zou kunnen zijn dat er een stekkertje niet goed zit of los is gegaan oid.

Ik ga daar maar op hopen...

ik ga zo kijken en hoop dat er niks stuk is..

Het kan toch ook zijn dat alleen de lamp stuk is? en hoe kan je dat zien?

Link naar reactie

Hmmm er zat toch meer vocht (WATER) in mn lamp dan ik dacht..

Heb het er met een rietje uitgezogen en lekker was het niet nee, en de rest met een fohn gedaan.

Morgen ga ik testen of de lamp stuk is of dat heel de module stuk is oid.

Link naar reactie
Het heeft er MAX een paar uur in gezeten dus viel mee ;)

En ik weet het 100% zeker anders had ik het niet gedaan :m:

Wie staat er in je testament als de volgende eigenaar voor je Z, :kisstogether:<_<

Link naar reactie

Nee hoor Sander

toch wel !

deze bacterieen zitten ook in het drinkwater en als je dat water verwarmd en enige tijd laat staan,dan groeien de bacterieen in aantal .

wanneer je het dan zou vernevelen en inademt dan ben je de klos

je kunt het nog steeds drinken.

Hoe raak ik geïnfecteerd?

Besmetting vindt plaats via de longen. Aangenomen wordt dat de infectie overgebracht wordt door het inademen van de bacterie in zeer kleine druppeltjes water, verspreid in de lucht (nevel). De ziekte kan niet van de ene mens op de andere worden overgedragen en is dus niet besmettelijk. Huisdieren kunnen niet besmet raken.

rechtstreeks van de legionella site

http://www.aava.nl/Legionella/42_vragen.ht...%C3%AFnfecteerd?

Link naar reactie

Ik zou niet voor een 6000k of 8000k lamp gaan. Die zijn blauwig / heel blauw.

Ga voor een 4300k lamp. Die zit er voor zover ik weet ook standaard in en zijn wit voor het oog.

Al getest of het je lamp stuk is of dat de module stuk is? (of gewoon slecht contact)

Link naar reactie

Nee nog niet ik wil het eerst helemaal droog hebben in mn koplamp voordat ik er een andere lamp in doe.

Nu regent het dus kan ik helaas niks doen momenteel..

Oke, en wat kost zo een setje lampjen?

(want ik ga er van uit en hoop dat de lamp stuk is)

Link naar reactie

Als het goed is kan er maar 1 soort in. Net als bij halogeen geen h7 lamp in een h4 armatuur past is dat bij xenon ook zo.

(behalve d2c, die past in zowel d2s als d2r :kisstogether: )

Maar van wat ik begrijp is het gewoon d2s wat je nodig hebt:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E85/Road...ts_xenon_light/

(al hoewel die prijs die de ETK (bmwfans.info) vermeld heel wat anders is dan het bedrag waar Sander het over heeft (en dan is de ETK ook nog eens zonder BTW! <_< ))

edit:

Oh wacht ff, die prijs is per 2, dus kan klopt dat wel ongeveer

Maar op ebay is dat spul natuurlijk heel veel goedkoper:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/D2S-4300K-2...sQ5fAccessories

http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=d2s%20430...=7944&gbr=1

Wellicht het proberen waard. In mijn daily auto heb ik zo'n el cheapo retrofit 4300k setje wat het al 3 jaar en 100dkm prima doet en mooi kleurecht blijft.

Link naar reactie

kijk toch maar uit met "goeiekopere lampjes"hoor

ik heb osram(oem)wel vergeleken met zgn de beste aftermarkt branders maar helaas,ze haalden het er niet bij

op marktplaats is een verkoper actief die ook osram verkoopt.

of hier of deze 4300k osram etc etc

zat te koop

ik zie net in mijn eigen up to date etk dat zo,n lamp bij bmw €143 kost @guido neehhee die verkopen ze echt per stuk voor dat geld hoor! er word slechts aangegeven dat je er 2 nodig hebt per auto.

valt me vies tegen .

Link naar reactie

ik heb de lamp en module getest bij de andere kant en die doet het gewoon.

Dus geen 1 lamp of module is stuk.

Maar hij doet het niet bij de bestuurders kant... Vreemd vreemd

Waar kan het aan liggen???

Link naar reactie

Slecht contact? Zekering (als links en rechts separaat gezekerd zijn)?

Wellicht even meten of de module aan de defecte kant uberhaupt spanning krijgt (niet de spanning uit de hoogspanningsmodule zelf meten!)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.