Ga naar inhoud

Z3 Coupe forum meeting


Sebastiaan

Aanbevolen berichten

Even in de groep gooien danmaar: Het lijkt mij wel leuk om binnen niet al te lang weer een forummeeting te houden. Vraag is alleen waar en wie gaat het organiseren. Ben wel bereid hieraan mee te werken al heb ik er geen ervaring mee. Wie weet er een leuk gebied wat voor iedereen enigzins te berijken is?

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Even in de groep gooien danmaar: Het lijkt mij wel leuk om binnen niet al te lang weer een forummeeting te houden. Vraag is alleen waar en wie gaat het organiseren. Ben wel bereid hieraan mee te werken al heb ik er geen ervaring mee. Wie weet er een leuk gebied wat voor iedereen enigzins te berijken is?

Utrechtse heuvelrug? ^_^

Ik wil natuurlijk wel meewerken, maar alles alleenorgen doe ik nu ff niet, te druk priv's / zakelijk ;)

Link naar reactie

Of bij ons in het zuiden, denk dat we met de limbo´s zoiets wel georganiseerd krijgen en met ardennen en eiffel in de buurt kunnen we er zelfs een internationale rondrit van maken. ;)

Nadeel is dan dus de afstand die jullie moeten rijden, dan is centraal in Nederland natuurlijk weer makkelijker. ^_^

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.