Ga naar inhoud

Z3 Coupe forum meeting


Sebastiaan

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Naar aanleiding van de lijst Z3 Coupe bezitters, (Techniek Lounge / Z3 Coupe specifiek) die member zijn op dit forum, is het idee ontstaan om een treffen te organiseren waarbij het de bedoeling is om zoveel mogelijk Z3 Coupe’s bij elkaar te krijgen.

Wie heeft interesse? Ik ben benieuwd naar de meningen en ideeën over een dergelijk Z3 Coupe treffen.

Groeten,

Sebastiaan

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lijkt mij heel gaaf een grote groep coupe's maar ik heb er nix op tegen dat er ook roadsters bij zijn.En van mening dat we de meeting gezamelijk moeten doen heb hier op dit forum te veel leuke mensen leren kennen om me echt af te zonderen. :cooltext: Maar wil je niet in de weg zitten met je leuke idee en als er veel QPers zijn die komen ben ik zeker van de partij.

Groet Huub

Link naar reactie

Het is zeker niet mijn idee om mensen uit te sluiten! Roadster rijders zijn naar mijn idee dus welkom.

Ik wil alleen wat extra moeite doen om een groter aantal Coupe's bij elkaar te krijgen. Bij de vorige meeting waren er, als ik het goed heb, twee van de partij. Met ruim 20 Coupe rijdende forumleden moet dat aantal toch wat omhoog kunnen!

Link naar reactie
Gast Gast_patrick
maar ik zal vanaf gepaste afstand blijven toekijken :cooltext:

:rambo: :smart:

4 mensen op het forum met een coupe nu dus....... waarschijnlijk het jongste broekie (22) heeft er ook 1 ! gr patrick

Link naar reactie
jajaja, lijkt me allemaal een goed plan. De QP's mogen de beste parkeerplaatsen :lol:

De ideale parking voor Roadster Racisten

Met parkeer assistentie.....

Als we dan toch gaan grappen :D

[Het is ook nog een Mercedes ;) ]

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Op zich een leuke gelegenheid... Helaas moet ik die dag werken ;)

Da's nou een perfecte reden om een dagje verlof te nemen :D

Komt niet echt van de grond hé, dat Coupé treffen. Jammer.

Link naar reactie
Ja houden we 500 meter verder een roadster treffen :drank: ;)

alleen vlaai voor roadsterrijders hoor! :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.