Ga naar inhoud

velgen shoppen


Vinn

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

de et waarde is de inpersdiepte,dat wil zeggen,hoeveel het hart van de velg naar binnen of naar buiten staat

hoe lager de et waarde hoe meer de velg naar buiten komt.

een z4 heeft standaard een et van rond 50

ik heb zelf et 35 vooraan en et 40 achteraan en dat gaat maar net.

wel 19 inch

en met 235 om 265 banden

kun je evt voor et 40 kiezen als achtervelg?

ze zullen ook wel passen maar je loopt wel een risico dat je achter iets te ver naar buiten zit.

Link naar reactie

ja das waar

maar nog wat ,hij spreekt over merkbanden

weet je al wat er omheen gaat???

pas op hoor,als dit geen redelijk goede banden zijn ga je er spijt van krijgen geloof me

je hebt wel een auto die eea van de banden eist ,en daar kun je denk ik geen goedkope zooi onder stoppen.

Link naar reactie

Het was geen banden merk die mij bekend voor komt.

Het merk zelf weet ik niet meer, maar het is wel makkelijk gezegt want geloof dat elke band wel een eigenmerk heeft dus je al snel spreekt over 'merkbanden'

Mijn M6 velgen daarvan gaat het lak loslaten helaas en de band is binnen gescheurd (kans op klapband) met 1 prop erin.

Toen dacht ik van ik haal meteen nieuwe velgen met banden voor een mooie prijs 800euro! aangezien 1 band 175 incl. kost KEER 4...

Of kan iemand mij een link oid. geven waar je ook een zet velgen incl. banden kan kopen voor z4? 18 of 19 inc. rond de 800 euro MAX

Link naar reactie
  • Administrator

Lijkt me een heel erg laag budget voor een set 18 / 19 inch velgen inclusief banden, zeker als je bedenkt dat je eigenlijk een breedset nodig hebt, dus voor een smallere band en velg dan achter. Ik zou of nu je budget wat verhogen, of een goede tweedehands set zoeken, of - afhankelijk van wat er op je M6 velgen ligt - die ene slechte band vervangen en nog even doorsparen.

Overigens: ten aanzien van het loslaten van de lak van de velgen: was dat al zo toen je de auto kocht? Zo niet; heb je al aangeklopt bij de verkoper om te zien wat diens mening is tav garantie / coulance, etc.?

Link naar reactie

het zijn dus 2 banden die ik soieso moet vervangen die andere 2 heb ik niet kunnen zien want die zijn niet van mn velg afgeweest.

Dus 1 voor band en 1 achterband... conlcusie geen keuse MOET ze wel alle 4 verangen..

Nee nog niet, ik ga even foto's maken en ze mailen naar hun toe.

Link naar reactie

ja owke dan

tja voor de bedragen die je noemt zou ik niet eens alleen banden kunnen kopen ,waarmee ik wil aangeven dat ik bang ben dat je nou niet iets goeds gaat kopen .

als je die set die je liet zien neemt.

ik zou je aanraden om toch maar eens verder te gaan kijken en dan maar een set originele bmw velgen (gebruikt) te kopen.

op t forum werd onlangs nog eea aangeboden.

of kijk eens bij baan velgen wat die voor je heeft.

ps @ MDV tsja wat moet je dr van zeggen he :rolleyes: tis vreselijk .

Link naar reactie

wat is baan-velgen? heb je een website oid.?

en met het genoemde bedrag bedoel je die 800 euro voor 4 velgen met banden toch? (of doel je op die prijsen die ik typte over die 3 verschillende banden)

Link naar reactie

zoals de zaken er nu voor staan ga ik voor de banden van 175 euro perstuk conti gsc3 oid.

En ja goedkope troep ik vond die velgen wel mooi vandaar :rolleyes:

of vind je de conti banden ook goedkope troep?

Link naar reactie

nee de banden zijn wel ok,heb ik zelf ook

alleen ik zou die velgen niet zien zitten maar goed dat is mijn idee,je moet natuurlijk doen wat je zelf wilt.

alleen zie ik binnen no time de verf ook van die velgen afbladderen,ik heb in t verleden ook wel goeiekope velgjes gekocht duss

Link naar reactie

Sorry hoor maar die velgen :rolleyes: Echt niks .Dan kan je beter nieuwe merkbanden op je oude velgen zetten enn ff lekker sparen voor een mooi setje velgen . toevallig heb ik deze week een mooi breedsetje gezien bij Ensing in Winschoten koste 1700 euro met echte merk banden.

Link naar reactie

oke oke,

dit ziet er beter uit : http://link.marktplaats.nl/453839154

alleen kent iemand hier pace banden ??

Ik niet maar misschien iemand die hier wat meer over weet :rolleyes:?

ps. ben gewoon nog beetje aan het neuzen hoor dus koop niet de 1e en beste goedkope velgen-set. als ik nu niks vind binnen mijn buget laat ik gewoon de banden vervangen van mn m6 velgen!

Link naar reactie

De velgen uit je laatste post zijn imitatie velgen. Er zijn heel veel slechte verhalen over imitatie velgen, ongetwijfeld ook goede. Maar ik zou mn handen ervan af houden en inderdaad zoeken naar origineel BMW of een merkvelg en sowieso merkbanden. De banden komen het rij en remgedrag nu eenmaal ten goede. En voor een merkvelg betaal je nu eenmaal iets meer, maar dit uit zich in betere materialen, betere lak/coatings, vaak een lager gewicht.

Ik vermoed dat de M6 velgen ook geen originele zijn?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.