Ga naar inhoud

Sigarettenaansteker verwijderen


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Heeft iemand ervaring met het loshalen van de sigarettenaansteker uit de middenconsole? Ik kan er aan beide kanten bij, maar op de een of andere manier zit het dusdanig geklemd, dat ik overweeg de kniptang te gaan gebruiken... B)

Maar voor het zover is, eerst even navragen of het zonder grof geweld kan :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Niet doen! Ruilen met de mijne? Die komt zowat vanzelf mee als ik de voedingsplug van de TomTom eruit trek...

Ik wil maar zeggen: hij kan er dus naar boven toe uit. Ik meen dat er van die inknijp ribbeltjes op zitten die hem aan de onderkant van de middenconsole vast houden.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb mijn "nieuwe" middenconsole binnen en moet hem daar in ieder geval uithalen om te kunnen spuiten. Als ik aan de achterkant kijk, zie ik 2 palletjes van de transparant oranje ring die in de aansteker zelf vallen, zeg maar. Ik heb al geprobeerd om die palletjes iets uit te trekken, maar dat gaat niet zo makkelijk.

Mocht het fout gaan, heb ik altijd mijn eigen nog, maar het zou mooi zijn als ik hem er zo uit kan pielen zonder te moeten gaan knijpen in de aansteker en zo die palletjes vrij te krijgen.

Thx anyway Bart voor je toelichting. Mocht ik hem er heel uitkrijgen en de andere ook, dan mag je er wel 1 van mij hebben :angry:

Link naar reactie
zie ik 2 palletjes van de transparant oranje ring die in de aansteker zelf vallen

Nu ben ik je even kwijt. Je haalt dat ding toch in z'n geheel (met oranje ring) uit de middenconsole?

EDIT: We hebben het toch over 11?

301.png

Link naar reactie

De aansteker zit vast dmv twee clipjes aan het oranje plastic gedeelte die weer onder de middenconsole vastklikken.

Het geheel moet naar boven uitgenomen worden en gaat soms moeilijk......en bij sommige heel makkelijk......zal clipje wel beschadigd zijn vermoed ik.

Grroeten

Ad

Link naar reactie
  • Administrator

Zo, die is los :angry:. Gewoon ff met een tang het metaal iets samengeknepen en het ding schiet er zo uit. Van binnenuit weer terugdrukken et voilà ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.