Ga naar inhoud

Antenne


RobC

Aanbevolen berichten

Sledge, je hebt mail. Bedankt!

Antenne vandaag ontvangen. Ziet er fraai uit en 3 verschillende lengtes zijn mogelijk. Natuurlijk al gemonteerd (zelfs met-mijn-2-linkerhanden lukt dat in 15 seconden) en qua ontvangst geen enkel verschil met de originele antenne. Prima ontvangst dus en staat IMHO veel beter. Een aanrader, voor de kosten hoef je 't niet te laten.

Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 maanden later...

Het is mij opgevallen dat idd de meeste Z3 achterop een kleine antenne hebben. Ik neem aan dat dit de standaard positie is. Nu heeft de Z3 van mijn vrouw wel radio maar ik zie geen extrerne antenne maar de ontvangst is ook verschrikkelijk slecht.

Moet zij nu aan een externe antenne of zijn er alternatieven zodat er geen gaten geboord hoeven te worden.

Link naar reactie
Het is mij opgevallen dat idd de meeste Z3 achterop een kleine antenne hebben. Ik neem aan dat dit de standaard positie is. Nu heeft de Z3 van mijn vrouw wel radio maar ik zie geen extrerne antenne maar de ontvangst is ook verschrikkelijk slecht.

Moet zij nu aan een externe antenne of zijn er alternatieven zodat er geen gaten geboord hoeven te worden.

Geen antenne? :angry: Dat is dan de eerste die ik zo zie. Ik neem aan dat de kabels er af fabriek wel gewoon liggen. Zit er achterin de radio dan geen antenne geprikt? Waarschijnlijk wel en heb je alleen maar ontvangst over de losse kabel, en die zal inderdaad niet geweldig zijn. Tja, als er verder geen schroef aansluiting meer zit, dan vrees ik wel dat je even een gaatje moet boren..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.