Ga naar inhoud

Antenne

RobC

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er met een kortere antenne (zie bijvoorbeeld die van Pierre) ontvangstverlies? Pierre, hoe lang is de jouwe? Inkoppertje, maar ik heb het écht over je antenne! En waar kocht je 'm?

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Die met batterijen die ook nog eens licht geven in het donker? :D

Ik ga het zaterdag eens proberen, kijken of het veel scheelt. We hebben ze gewoon op voorraad dus als je interesse hebt, kan ik je wel eentje opsturen.

Geplaatst:

Sledge, als je die dus hebt, tegen zo'n beetje dezelfde prijs, graag.

Geplaatst:
deze dus

Nee, die is niet hetzelfde als op ebay. En ook niet chroom... :D

Geplaatst:

Moet zeggen dat de ontvangst al niet goed was met de grote zwiepantenne, maar toch nog iets minder geworden met de kortere antenne het stoort allemaal iets sneller.....maar ziet er wel mooi uit :D

Grtz, Marc

Geplaatst:

Wel een paar geinteresseerden langsgeweest, maar nog niet verkocht. Ach ja, hij hoeft niet weg..... Bovendien komt de zomer er straks weer aan :angry:

Geplaatst:
Ik ga het zaterdag eens proberen, kijken of het veel scheelt.

Sledge, als je tijd hebt en het niet vergeten bent, ;) hoor ik nog even van je?

Geplaatst:

Ok dan, prijzen staan boven de passende type's. (als het maar M5 draad is)

Zelf ben ik net even naar huis gereden met de verkorte versie(17cm korter) van de orginele antenne. Ik merk absoluut niks van enig signaal verlies. De verchroomde antenne heb ik bij stilstand even erop gehad. Vond hem niet zo passend, maar dat is smaak. Ontvangst bleef gelijk, alleen kun je dat natuurlijk het beste testen tijdens het rijden.

blad15bt.jpg

-

pag20dq.jpg

Geplaatst:

Sledge, hartelijk bedankt voor je moeite. Ik waag de ontvangst-gok: Wil je C van de bovenste rij naar me toesturen? Mail me s.v.p. even waar en hoeveel geld ik kan overmaken, dan geef ik je mijn adres. Mail aan r-vanderwerf bij de Nederlandse wanadoo. Bedankt!

Geplaatst:

Klasse, Sledge. Je toont je een Echte Heer! ;) Nogmaals bedankt.

Geplaatst:

Ik ben benieuwd naar je ervaring met het bereik, Rob. Antenne ziet er leuk uit.

===

Ok Huub, ik had gezegd dat mijn ZZZ nu echt áf was. Maar een antenne van een paar euro kan er nog wel bij :lol:

Geplaatst:
Ik ben benieuwd naar je ervaring met het bereik, Rob. Antenne ziet er leuk uit.

Laat ik natuurlijk weten.

Geplaatst:
Prima, ga ik maandag voor je regelen. Stuur ik je ook meteen een mailtje.

Het is maandag geweest...

Komt nog, Sledge? :foto: Ja wie wat belooft moet op de blaren zitten, of zoiets.... ^_^ :)

Geplaatst:

Zet eens een fotootje neer van die antenne, ben benieuwd of het dezelfdeis die ik heb of weer een ander model :foto:

groet,

Pierre

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen