Ga naar inhoud

One touch en remote roof


pvr

Aanbevolen berichten

Heb een weekje geleden de twee modules ingebouwd die ik van GapTech had gekocht (http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=25705).

Was een kwartiertje werk en allemaal achter de asbak, dus weinig uit elkaar te halen. Werkt allemaal prima.

Dak openen met de one touch: Druk open in meer dan een seconde of zo, en dan kan je het loslaten en wegrijden terwijl het dak en de ramen de rest doen.

De remote werkt van de sleutel (open en dicht), en met een paar klikjes (3) gaat alles open of dicht. Vond het weinig geld voor deze leuke mod.

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Klopt. In die link is er ook een module die allebei doet in een enkele module.

Ik had eerst de one touch gekocht, daarna de remote. Gekombineerde module is dus iets van net over the 100 Euro wat zeker goedkoper is dan de concurrentie.

Link naar reactie

Even voor de duidelijkheid - die inkoopactie heeft niets met mij te maken, ik organiseerde hem gewoon als "group buy" om de korting en zo te krijgen.

Dus als je er een wilt, even GapTech PM-en op het z4-forum en dan zal hij je wel vertellen wat de verzendkosten zijn, en via PayPal betalen.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ik heb die module van X-style er ook al een tijd inzitten en die werkt prima.

Het in- en uitstappen met het dak open gaat nu eenmaal veel makkelijker dan dicht!

Dat je de de dak kunt sluiten onder het rijden tot max. 55 km/h is handig als je op een 80 km weg zit en overvallen wordt door een bui. Je kunt niet overal zomaar stoppen. Ik zou hem niet meer willen missen.

Link naar reactie
  • Administrator
Ik zou hem niet meer willen missen.

Tuurlijk niet, want dan ben je de Zed ook kwijt :rolleyes:

en dat is iets wat wij nie willen nie toch....................

Link naar reactie
Ik heb die module van X-style er ook al een tijd inzitten en die werkt prima.

enne die licht module bevalt die ook nog steeds,ze hebben er nu ook een met extra aanduiding van div zaken op de monitor!

Link naar reactie
Tuurlijk niet, want dan ben je de Zed ook kwijt :rolleyes:

Die module kun je er toch gewoon weer uithalen voor de volgende Z......?

enne die licht module bevalt die ook nog steeds,ze hebben er nu ook een met extra aanduiding van div zaken op de monitor!

Jep, met name de knipperautomaat is erg handig.

Link naar reactie
  • Administrator
Die module kun je er toch gewoon weer uithalen voor de volgende Z......?

:rolleyes: denk niet dat die module op een E89 werkt :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.