Ga naar inhoud

Geluid bij gas geven


VanCamel

Aanbevolen berichten

Hey forummers

Aangezien ik nog maar net men Z4 heb en ik er nog niet veel andere heb gezien om mee te vergelijken, vroeg ik me af of deze geluiden bij iedereen zijn?

Het eerste was me opviel is dat wanneer ik wat gas geef TIJDENS het rijden ik een licht piepend elektronisch geluid hoor... Ik ben ook nog maar 23 jaar dus het is normaal dat ik nog hogere tonen dan oudere mensen kan horen, het kan goed zijn dat dit bij elke Z4 zo is, maar dat jullie (met alle respect) er te oud voor zijn om het te horen :birthday:

Het tweede wat ik hoor is heel hoorbaar wanneer de motorkap open staat, bij het gasgeven hoor ik in de eerste instantie een zuigend geluid precies, ik dacht aan de luchtfilter, maar had dit graag even bevestigd gezien

Alvast bedankt

Grts

VC

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb het zelfde, ook een licht en erg hoog electronisch piepje. Bandengeluid overstemt het piepje bijna direct dus ik hoor het enkel bij starten.

Bij andere electronische apparaten hoor ik dergelijke piepjes wel vaker dus ik maak me geen zorgen.

My thoughts exactly! Wou alleen ff dubbelchecken

Nu nog ff antwoord op deze vraag:

Het tweede wat ik hoor is heel hoorbaar wanneer de motorkap open staat, bij het gasgeven hoor ik in de eerste instantie een zuigend geluid precies, ik dacht aan de luchtfilter, maar had dit graag even bevestigd gezien
Link naar reactie
Hey forummers

Het tweede wat ik hoor is heel hoorbaar wanneer de motorkap open staat, bij het gasgeven hoor ik in de eerste instantie een zuigend geluid precies, ik dacht aan de luchtfilter, maar had dit graag even bevestigd gezien

Alvast bedankt

Grts

VC

De motor kap hoort ook dicht bij het gasgeven .Slimmerik!!!

En veel van wat je hoort en ziet met je 23 jaar is een,of blijft een illussie.

PS, en de oudjes horen nog prima hoor ;)

Link naar reactie

Ja DAT weet ik, maar viel me gewoon op ;)

Het is gewoon een feit dat je naarmate je ouder wordt minder hoge geluiden kan waarnemen (beste test daarvoor is de Ultrasound app op iPhone), hangt er uiteraard ook vanaf hoe je je oren verzorgd enzo natuurlijk

Link naar reactie
Aangezien ik 19 ben, en mijn gehoor (als het goed is) ook nog steeds prima is, heb ik (na de 2 geweldige ritten die ik al ben meegeweest) jou beschreven geluid niet gehoord.

Nou, dan heb je niet goed geluisterd want ik heb dat hoge piepgeluid ook. Het is de brandstofpomp volgens mij. Lijkt me verder niet iets om je zorgen over te maken.

Link naar reactie
Maar over dat oren verzorgen wil ik wel wat meer weten. :fiew:

Is gewoon iets waar je niets aan kan doen in principe... Tegewoordig is het moeilijker natuurlijk omdat er in onze leefomgeving heel veel lawaai is... Gewoon niet teveel MP3 via oortjes luisteren, dat is nefast voor je gehoor

Ben al wat meer gerust gesteld, thx 4 the replies

Link naar reactie

Nee hoor, Johan, wees gerust. Je bent alleen maar oud. :schater: Dan weet je 't wel, met je gehoor, op jouw leeftijd. :D

Met alle respect, bovenstebeste man uit Antwerpen, maar je zoekt spijkers op laag water. Oftewel, maak je niet zo druk om iets wat jij toevallig (nog) niet kent. :blink:

En bigonepassion, ook jij bent een schat.

Motoren zoals de zzzz zijn niet zoals de doorsnee motoren dus zullen er andere geluiden zijn die niet op de "gewone" wagens te horen zijn.
Keep the spirit alive! Geweldige reactie! :sadder:

Wat een gelul allemaal, dit topic... :sleepy:

Bart, Ruud, kan toch nog wel, voor mijn doen? Ik doe mijn best. ;) ;) ;)

Link naar reactie
Bart, Ruud, kan toch nog wel, voor mijn doen? Ik doe mijn best. :rolleyes::angry::muur:

Zeker! Gecorrigeerd voor NRP (nieuw Rob peil) heel erg netjes ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.