Ga naar inhoud

5de zzzmikkelmeeting


zzztje

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:unsure: kom maar op Henk. :unsure:..........................
Link naar reactie

Al ben ik ingelogd, wil nog niet zeggen dat ik op dat moment al die onzin op dit fotum zit te lezen.

Maarre, wat is er? Heb je wat mee te delen? Waarom staat dat mannetje daar te schoppen? :unsure:

Link naar reactie
Heb o.a. nog geen vakantiedata voor de periode juni-augustus. Sluit een lastminute beslissing niet uit en wil me zo min mogelijk vastleggen.

Zie deze quote uit het aspergerit topic.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

kom op mensen,over 20 dagen is 't zover.

schrijf je hier in. :rolleyes:

Link naar reactie

Ik hou ook nog hoop... maar het blijft spannend tot het laatste moment helaas. Ik zou het erg jammer vinden (hint hint voor iemand naast me als we niet konden :foto: ). Mensen je mist een heerlijke maaltijd en supergezellige meeting (in willekeurige volgorde) als je niet gaat!!!

Link naar reactie
  • Administrator
Ik hou ook nog hoop... maar het blijft spannend tot het laatste moment helaas.

Wij komen vanaf Noordwijk, ergens in de middag. Is dat eventueel samen (halverwege) op te rijden in het geval jullie gaan? :foto:

Link naar reactie
Wij komen vanaf Noordwijk, ergens in de middag. Is dat eventueel samen (halverwege) op te rijden in het geval jullie gaan? :m:

Reken er maar niet op :lol: maar het zou leuk zijn ja (hint hint :rolleyes: ), je komt als het goed is langs Rotterdam (niet dat je enigszins op mijn geografische kennis moet rekenen hoor, maar is daar vandaan dichter bij Rotterdam dan vanuit jullie gebruikelijke stekkie).

@Ruud: dat is toch wel bijzonder, dat dit werkelijk de enige meeting in het jaar is waar je altijd tijdig of zelfs te vroeg aankomt!!! En dan zeker ook nog volgetankt!!?? B)

Link naar reactie
  • Administrator
dat dit werkelijk de enige meeting in het jaar is waar je altijd tijdig of zelfs te vroeg aankomt!!!

Mag toch hopen dat ze op 3 september op tijd in Venlo zijn :rolleyes:

Link naar reactie

lijst bijgewerkt. :thumbup:

17.00 sta ik voor de deur :lol: ( probeer ik altans )

Eerst zien en dan geloven. :huh: (leuk dat jullie er bij zijn :newblush: )

Link naar reactie
  • Administrator

Diana, ik kan mij echt niet opsplitsen hoor. Of probeer je inventief het deelnemers aantal omhoog te krikken :newblush:

Link naar reactie
deelnamelijst;

4[1]=BMW-Z-CSi Rob

11[2]=BMW-Z-CSi Rob & Richelle

Meervoudig persoonlijkheid-syndroom :huh: ?

Sorry Diana, gaat ons niet lukken deze keer :thumbup:

Is vlak voor onze vakantie en dan is het veel te druk op mijn praktijk...

Voor diegenen die er wel zijn (zoals de Rob-ben :newblush: ), veel plezier!!!

EDIT: lange dag geweest... sorry Rob-ben, jullie waren zelf ook al zo alert :lol:

Link naar reactie

:thumbup: :sleepy: B)

jullie zijn wakker,ik was 't niet geloof ik.:angry:

aangepast. :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.