Ga naar inhoud

5de zzzmikkelmeeting


zzztje

Aanbevolen berichten

we vinden 't wel weer tijd worden voor een zzzmikkelmeeting.

waar; cafetaria 'T Bikkeltje
Wilhelminasingel 48A
5351 CC Berghem.
eten ; luxe B.B.Q.
drinken; wijn,bier,frisdrank.
vanaf ; vanaf 17.00uur. (jaja,is een werkdag,ik weet 't)
kosten p.p ; .17,50.



1ste zzzmikkelmeeting

2de zzzmikkelmeeting + reactietopic 2de zzzmikkelmeeting

reactietopic 3de zzzmikkelmeeting

4de zzzmikkelmeeting



wil je erbij zijn,schrijf je dan nu (of later) in. :schater:

deelnamelijst;
1[3]=zzztje Willy & Diana & moeders
2[1+1]=Miss Reg Reg & Quincy
3[2]=Jos Jos & Esther
4[2]=zter As en Mars zoalshetallekerenwa
5[2]=ivoZ3 Ivo & Jenny
6[1]=henny Henny
7[3]=MarcelZ3 Marcel,Han & Dion
8[2]=Vliegende Hollander Ad & Anouk
9[2]=BMW-Z-CSi Rob & Richelle
10[2]=Roodkapje Ruud & Marijke
11[2]=mohikaan Henk & Ramin
12[2]=Eddo61 Eddo & Chantal
13[1]=Ralf Ralf
14[1]= Ka3 Karin
15[2]=Nadia Nad & Ed/color]
16[1]=Zedri Frido


______________
29 pers. & 1 prinsesje

wat foto's van voorgaande jaren;
P9200241.jpg
P9200244.jpg
HPIM0786.jpg


HPIM0749.jpg
HPIM0756.jpg
HPIM0475.jpg
HPIM0474.jpg
HPIM0465.jpg

aangepast door zzztje
Link naar reactie
  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Heb zo even niet de planning bij de hand, maar als ik hem weer kan combineren, ben ik er weer bij :thumbup:.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Waar blijven de aanmeldingen? :rolleyes:

Link naar reactie

Ik hoop t, 13 personen is wel heel magertjes.

Link naar reactie

Nou maak je maar geen zorgen over de hoeveelheden eten hoor, die zijn altijd absurd, ongeacht het aantal deelnemers.

@Diana, maak je maar geen zorgen: MarcelZ3 meldt zich vast nog wel aan incl zoonlief en als Aad's zoon tegen die tijd weer legaal in Nederland is, komt vaders misschien ook nog wel buurten. Joost zie ik ook nog wel verschijnen. Wij weten het pas op het laatste moment of we kunnen komen (namelijk de maandag zelf) dus nog even geen aanmelding (en alleen op voorwaarde van MarcelZ3 deze keer zijn tong binnenboord houdt of iemand anders aflebbert!!!).

Link naar reactie
@Diana, maak je maar geen zorgen: MarcelZ3 meldt zich vast nog wel aan incl zoonlief. Wij weten het pas op het laatste moment of we kunnen komen (namelijk de maandag zelf) dus nog even geen aanmelding (en alleen op voorwaarde van MarcelZ3 deze keer zijn tong binnenboord houdt of iemand anders aflebbert!!!).

Diana, het is ook een beetje je eigen schuld hè (dat het aantal aanmeldingen wat achter blijft). Die foto van mij en Nadia!! :fiew: :fiew: :o .

Nu denkt elke dame die zich eventueel zou willen aanmelden, dat ze door zo'n ''blauwe'' worden besprongen en ik kan me het een heel klein beetje voorstellen dat ze daar niet voor in de rij willen staan :box: .

Maar Nadia, weest gerust............, ik zal dit keer mijn tong binnenboord houden!! Mijn tong dus hè, beloofd is beloofd :peace: :m:

De heren hoeven zich niet druk te maken of jaloers te worden, jullie komen de volgende keer aan de beurt. :thumbup:

Hanneke en ik komen in ieder geval. Dion zit in de laatste fase van zijn studie, dus die zou er zomaar weer bij kunnen zijn (is nog ff niet zeker).

Ik verheug me alweer op het ''aan de trogge festijn'', want het voedsel en de drank zijn in overvloed aanwezig en een verwennerij voor de maag.

L@@@@@@@terrrrrrrrrr! :apple: <_<

Link naar reactie

top Mars. <_<

lijst bijgewerkt

p.s. de foto maar weghalen dan? :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Henk, doe niet zo bescheiden. Iedereen weet dat je iedere gelegenheid zult aangrijpen om die nieuwe bak van je te showen. Dus meld je nou maar gewoon aan. En neem gezellig iemand mee vrouw, dochter, zoon (in willekeurige volgorde!!) dan praten we ook over iets anders dan die nieuwe bak van je :lol2:

Link naar reactie
Scheer je weg <_< .

ben al weg.. :wave::newblush:

ga de zzz naar huis brengen.

Link naar reactie
  • Administrator
dan praten we ook over iets anders dan die nieuwe bak van je

Verkapte aanmelding? :newblush:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.