Ga naar inhoud

Formule 1 2011


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Eigenlijk al eerder, maar door de onlusten in Bahrein hebben we zondag 27-3 pas de start van het nieuwe seizoen.

Geklooi met de Pirelli's, Schumacher die denkt weer wereldkampioen te kunnen worden, Heidfeld die wel eens zou kunnen vlammen bij Renault en de Saubers die het ook niet onaardig deden in de tests afgelopen winter.

We zullen het zien!

Uitzendschema RTL 7 - Bahrein:

Za 26 mrt. 06.55-08.15 uur RTL GP: Formule 1 - Australië - Kwalificatie

Zo 27 mrt. 07.00-07.55 uur RTL GP: Formule 1 - Australië - Preshow

Zo 27 mrt. 07.55-09.45 uur RTL GP: Formule 1 - Australië - Race

Zo 27 mrt. 09.45-09.55 uur RTL GP: Formule 1 - Australië - Nabeschouwing

Link naar reactie
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Z3-Widebody
Uitzendschema RTL 7 - Bahrein:

Za 26 mrt. 06.55-08.15 uur RTL GP: Formule 1 - Australië - Kwalificatie

Zo 27 mrt. 07.00-07.55 uur RTL GP: Formule 1 - Australië - Preshow

Zo 27 mrt. 07.55-09.45 uur RTL GP: Formule 1 - Australië - Race

Zo 27 mrt. 09.45-09.55 uur RTL GP: Formule 1 - Australië - Nabeschouwing

De echt liefhebber kijkt op BBC.. :birthday:

Link naar reactie
Is met Photoshop anders zo gepiept hoor ;)

Goh, nou lopen er 2 topics over formule-1 2011.

Naast brillen en gehoor apparaatjes zou Pearl ook eens geheugenchips op de markt moeten brengen. :blink:

Link naar reactie
  • Administrator
Goh, nou lopen er 2 topics over formule-1 2011.

Zie hem nu idd. Had wel gezocht, maar 2010 was mij wel opgevallen.

Voeg maar samen, hij die zich geroepen voelt... :blink:

PS. Wij verkopen geen gehoorapparaten, Schoonenberg wel ;)

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

ik heb alleen maar de 1 uur samenvatting op de BBC gezien gisteren, maar het was een erg leuke race vond ik. Die handschoenen en helm van Patrick zullen vast in waarde verdubbeld zijn, maar Nico had it coming. Ik hoop dat hij er dit jaar veel vaker gaat staan.

Link naar reactie

Ik had ze al verkocht. Iemand anders is er nu dus NOG gelukkiger mee. Heb nog wel wat andere door Nico gesigneerde prularia liggen maar dat gaat niet weg.

Wel super dat hij nu eindelijk loon naar werken krijgt. Ik hoop - en denk - dat we hem dit jaar vaker op de hoogste trede van het podium zullen zien.

Link naar reactie

Ik kijk daar tegenwoordig met gemengde gevoelens naar. Aan de ene kant is die Schumacher natuurlijk een gigantische eikel. Aan de andere kant doe ik mee aan zo'n F1-managerspel en daarin heb ik Schumacher als een van mijn rijders. Dus als-ie goed scoort ben ik blij, want dat levert me punten op. Valt ie uit? Hmm, nou ja, ach... het is die eikel maar. :P

Wel toffe race gisteren. Dat Rosberg zou gaan winnen was eigenlijk meteen wel duidelijk, maar daarachter... wauw. Rosberg zei het ook nog eventjes: hij kreeg via de boordradio steeds te horen wie er nummer twee lag, maar dat was dan weer de een dan weer de ander. En dan Raikkonen die binnen twee ronden van plek 2 naar plek 14 dondert - totaal verkeerde strategie gekozen.

Oiok opvallend: er zijn nog zeven coureurs zonder punten: beide coureurs van HRT, beide van Marussia, beide van Caterham en... Massa! Waar is die kerel in hemelsnaam mee bezig?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.