Ga naar inhoud

Brabant-rit op Hemelvaartsdag donderdag 2 juni


Brandrover

Aanbevolen berichten

Ook niets te doen op hemelvaartsdag? DOE MEE! (LET OP: INSCHRIJVING GESLOTEN EN BETALING GEOPEND)

UPDATE 3 JUNI: ZIE HIER VOOR DE TOMTOM FILE (met dank aan The Bob :thumbup: )

UPDATE 27 mei: RIJVAARDIGHEID KAN NIET DOOR GAAN, RIT ZELF GAAT WEL DOOR. Het rijvaardigheids centrum laat nu pas weten geen personeel beschikbaar te hebben ;) .Ik heb nog gevraagd of het opleidingscentrum van Nuenen kan helpen als alternatieve locatie maar zij kunnen pas a.s. maandag of dinsdag iets laten weten. In 2 dagen krijgen Merlijn en ik de route niet veranderd incl routeboek aanpassingen. We zijn enorm teleurgesteld.

Concreet: WE MAKEN ER NOG STEEDS EEN "KEI GAVE RIT" VAN (maar dan zonder rijvaardigheid)! Mochten er deelnemers zijn die af willen zeggen vanwege dit vervelde feit dan hebben we daar alle begrip voor en ontvang je het geld contant retour op de 2e juni of maak ik het over als je af wil zien van de rit. We zullen halverwege de rit een pauze houden bij de Abdij van Postel en daar kunnen we dan ook ietsje langer blijven zodat niet gehaast hoeft te worden.

Op donderdag 2 juni presenteren Merlijn (wel bekend van de BMWZ3CLUB) en ik de "Brabant-rit"; een actieve toerrit met een rijvaardigheidselement met de eigen auto. Doe mee! Hoe meer ZZZielen hoe meer vreugd :blink:

nederland1jpg.png dia2b.jpg

Info over de rit:

- Deze Brabant-rit zal zich afspelen grofweg in de driehoek Den Bosch-Tilburg-Eindhoven met een tipje Belgie.

- De totale route is ongeveer 225km

- Er kan worden genoten van een rijvaardigheids element met eigen auto onder leiding van een instructeur (zelf rijden uiteraard B) ) Terugkoppeling van de rijvaardigheidslocatie: "per minuut kan er makkelijk een auto over het glijvlak heen. Maximale snelheden zijn 40-50 km per uur, er kan 1 auto per keer op het glijvlak. Er kan een oefening op het glijvlak uitgezet worden waardoor er optimaal gebruik gemaakt wordt van het glijvlak en de achterwiel aangedreven auto’s."

- Er is geen limiet aan het aantal auto's en er kan deels in polonaise worden gereden maar er bestaat ook de mogelijkheid om actief mee te doen (denk aan bolletje-pijltje, letters verzamelen etc) waarbij kans wordt gemaakt op een leuk prijsje

- We starten in Tilburg (Abdij Onze Lieve Vrouw van Koningshoeven, Eindhovenseweg 3, 5056 RP Berkel-Enschot). Ontvangst: 09.00 uur, briefing route: 09.30 uur, vertrek ca 10 uur of eerder voor diegenen die het routeboek willen volgen. Te bereiken: vanaf Rijksweg A58 (vanuit richting Breda en Eindhoven): afslag 10 Hilvarenbeek (Tilburg-Oost); dan richting Tilburg-Centrum (=Kempenbaan); ná BP-tankstation 2x rechtsaf (= Koningshoeven, overgaand in Eindhovenseweg ). Deze weg gaat langs de abdij naar Moergestel. Vanaf Rijksweg A65 (vanuit richting ‘s-Hertogen-bosch): deze weg komt uit op A58 en gaat via hierboven aangegeven route naar de abdij.

- We eindigen in Boxtel rond een uur of 17:30 zodat iedereen te eten heeft rond 18:00 in verband met de terugtocht

- De route zal voorzien zijn van een leuke lunch locatie en mogelijk nog 1 of 2 koffiestops, dit wel op eigen kosten.

- We zijn nog druk aan het voorbereiden dus er kunnen nog wat aanpassingen gedaan (moeten) worden. Zodra er meer info beschikbaar is komt het hier te staan.

Organisatie

De organisatie bestaat uit Merlijn, Rogier en zijn lieve assistente (en vrouw) Antoinet

Kosten & betaling

- LET OP: kosten moeten nog verder in kaart worden gebracht, definitieve prijzen volgen rond 19 juni. UPDATE (06-05-2011): dit is inclusief ontvangst met koffie/thee en gebak

- Lekker eten met een drankje aan het einde: 25 euro per persoon. UPDATE (04-05-2011):bij Dinercafe Knus

- Meedoen aan het rijvaardigheidsgedeelte: UPDATE (25-04-2011): Kost 350 euro voor een uur. Hoe meer mensen meedoen, hoe goedkoper het uiteraard is. Capaciteit van de baan is minstens 1 auto per minuut.

- De lunch en koffie stops zijn niet meegenomen in de ritprijs

- Het verschuldigde bedrag voor de rit zal uiterlijk op 27 mei via bankoverschrijving voldaan moeten worden.

Verder nog over het inschrijven

- inschrijving is mogelijk voor alle eigenaren/eigenaressen van een Z1, Z3, Z4 of een Z8

- je bent ingeschreven als je naam op de inschrijflijst hieronder staat en het geld is overgemaakt

- Voorinschrijvingen of aanmeldingen via PM, SMS, mail, fax, Twitter, facebook, Linkedin of briefkaart bestaan niet

- als je niet ingeschreven bent en niet betaald hebt kun je ook niet meerijden/lunchen/koffiedrinken/vul zelf maar in

- LET OP: even goed aangeven waar je aan mee wilt doen! Opties zijn dus rijvaardigheid en eten bij terugkomst

- LET OP: goed aangeven met hoeveel personen je mee doet

Inschrijflijst:

1. Merlijn (2p, eten ja, rijvaardigheid ja, €87,50 BETAALD)

2. Brandrover (2p, eten ja, RV ja, €87,50, BETAALD)

3. Roodkapje als eerste :thumbup: (2p, eten ja, RV ja, €87,50, BETAALD)

4. Bridders (2p, eten ja, RV ja, €87,50, BETAALD)

5. Jos (2p, eten nee, RV nee, €15,00, BETAALD)

6. Ruud_19 (2p, eten ja, RV ja, €87,50, BETAALD)

7. JK-Z4-3.0i (2p, eten ja, RV ja, €87,50, BETAALD)

8. Z-ttree (2p, eten ja, RV ja, €87,50, BETAALD)

9. FerdinandC (2p, eten ja, RV ja, €55,00, BETAALD)

10. Ferry76 (2p, eten ja, RV nee, €65,00 BETAALD)

11. Henkav (2p, eten ja, RV ja, €87,50, BETAALD)

12. Zzazkia (2p, eten nee, RV nee, €15,00, BETAALD)

13. Iloon (2p, eten nee, RV ja, €37,50, BETAALD)

14. De Beertjes (2p, eten ja, RV nee, €65,00, BETAALD)

15. Ron Kastermans (2p, eten nee, RV nee, €15,00 BETAALD)

16. Franko (2p, eten nee, RV ja, €37,50 BETAALD)

17. Moozz (2p, eten ja, RV nee, €65,00 BETAALD)

18. Herman (2p, eten nee, RV nee, € 15,00 BETAALD)

19. The Bob (2p, eten nee, RV nee, € 15,00 BETAALD)

20. Bennieboy (2p, eten ja, RV nee, € 65,00 BETAALD)

21. Ruudoo (2p, eten nee, RV ja, €37,50 BETAALD)

22. RalOne (2p, eten ja, RV ja, €87,50 euro, BETAALD)

23. PeterD (1p, eten nee, RV nee, €7,50 BETAALD)

24. Mauritsm (2p, eten nee, RV ja, €37,50 BETAALD)

25. M Estoril (2p, eten nee, RV ja, €37,50 BETAALD)

26. Ad K (2p, eten, nee, RV nee, €15,00 BETAALD)

INSCHRIJVING GESLOTEN-INSCHRIJVING GESLOTEN

27. Olivier van Epscheuten (2p, eten nee, RV nee, € 15,00 BETAALD)

Link naar reactie
  • Reacties 211
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Leuk initiatief! Zal eerst eens even kijken of ik nog ruimte in de agenda heb met alle ritten en vakanties die op het programma staan de komende maanden :blink:

Eerst :thumbup:

Tsjezus! Kan iemand ff de krant bellen? :thumbup:

Link naar reactie
Tsjezus! Kan iemand ff de krant bellen? :blink:

Ruud zal wel ergens gezien hebben dat sommigen dat heel belangrijk vinden en dat dat dus zo hoort:

Edit: Als eerste! (Met een kapotte F5-knop inmiddels :thumbup:)

;) :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Ja, maar zeg nou zelf Ruud... Ruud, als eerste! Dat ken toch helemaal niet jonguh! Hij meldt zich normaal gesproken pas aan terwijl hij al (te laat) onderweg is naar een evenement? :thumbup:

Link naar reactie

Mooi door mijn achtertuin ;) Count me in, 2 personen. Wel evt lunch, maar we eten niet mee en geen rijvaardigheid (ben al vaardig genoeg :P )

Tjongejonge, we hebben nog nimmer zo'n drukke forum-tourkalender gehad als dit jaar :D . Dit moet ik ook nog 's combineren met de agenda van de Z3 Club. :blink:

Kan ik zelfs het vlees niet meer op zondag snijden........ -_-

Link naar reactie
  • Administrator

Ben erbij 2 personen. lunch/koffie lekker, eten weet ik nog niet, waarschijnlijk de rijvaardigheidstraining ;) (de laatste keer toen ik hier aan mee deed was ik met de veiligste auto (S60) uit de bocht gevlogen :D

ben denk ik dan te fanatiek :blink:

Dus nog een Ruud erbij

Link naar reactie

Hee, gaat goed! Wel even opletten: koffie aan het begin is inbegrepen, de lunch is niet inbegrepen en het eten aan het einde is een keuze. Dus even goed aangeven wat je wilt (pas desnoods maar even je berichtje aan).

Ga zo door mensen, fijn om te zien dat er al zoveel aanmeldingen zijn!

En het past mooi in de agenda van de BMWZ3CLUB

Link naar reactie
  • Administrator
Wat houd trouwens het rijvaardigheidsgedeelte eigenlijk in ?

Dat je een dag later een paar honderd euro kunt aftikken voor een nieuw setje rubber :notworthy:

Link naar reactie
  • Administrator
Momenteel nog 1x inclusief eten en rijvaardigheid, maar ik ga proberen daar 2x van te maken.

Ach Johan wilt anders wel mee :notworthy:

Link naar reactie
...Dat je een dag later een paar honderd euro kunt aftikken voor een nieuw setje rubber ;)

Nee hoor, waarschijnlijk wordt het slippen op een kunststof gecoate deel asfalt wat nat wordt gehouden met sproeiers. Kans op schade (en banden slijtage :) ) is nihil. Maar....nog echt onder voorbehoud hoor, de kosten mogen niet te hoog worden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.