Ga naar inhoud

Daklozendag


Individual

Aanbevolen berichten

Ik kwam deze nog tegen, in het immer uitdijende rijtje goede-doelenritten;

De editie 2010 was een groot succes! Veel enthousiaste reacties en een dag genieten. Daklozendag 2011 krijgt een heel bijzonder tintje; starten op de grote markt in Gorinchem en eindigen op het prachtige middeleeuwse Slot Loevestein. En als klap op de vuurpijl; een optreden van Daklozenkoor De Straatklinkers uit Amsterdam.

Daklozendag is een bijzondere rally voor mensen met een passie voor dakloos rijden in een cabriolet. Een dag heerlijk genieten van open rijden door een prachtige omgeving en de dag eindigen met heerlijk eten en drinken. De tocht wordt georganiseerd door mensen met een passie voor cabriolets, voor mensen met een passie voor cabriolets.

De opbrengst van daklozendag gaat naar Plan Nederland.

Kosten voor deelname bedragen € 85,- per persoon. Van dit bedrag gaat € 40 naar het goede doel. Voor dit bedrag worden 5 kinderen uit het project van Plan geholpen aan een geboorte registratiebewijs. Een equipe van 2 personen helpt dus al 10 kinderen!

Je kunt je via deze site aanmelden voor deelname aan de eerstvolgende editie op: zondag 11 september 2011

Meer info op de site.

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Op 11 september? Dat tochtje was van 3 t/m 9 september, toch? :unsure:

Ehhh, pardon, u hebt helemaal gelijk ;)

Zat op mijn mobiel vanmiddag en heb de datum w.s. niet helemaal goed gelezen.

Geen paniek, kan allemaal geregeld worden dus :m:.

Maarre, was er al niet een andere rit die dag? :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator
Niet dat ik weet. Er is wel een rit direct na de terugkomst van de Berlijngangers, misschien ben je daarmee in de bonen?

Neuh, zo dom ben ik nou ook weer niet hoor ;)

Stond me iets van bij dat er een tijdje terug een rit opgegooid werd voor die dag...

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Wij zitten er net zo in. Het idee achter de organisatie is prima, maar er komt een beetje een commerciële zweem overeen .... :rolleyes:

En dan denk ik: stel dat het wel doorgaat ... blijft er dan ook 30 euri (of meer) bij de organisatie hangen???

Wie het weet mag het zeggen!

Link naar reactie
Wie het weet mag het zeggen!

Ik weet het... Heb namelijk de link geopend..

Totaal verzorgd betekent:

Koffie met iets lekkers

Lunch

Barbecue en een welkomsdrankje

Een daklozenkrant met informatie voor daklozen en de route

Kans op prijzen beschikbaar gesteld door Cabrio Care te Naarden

Een schild als bewijs van deelname

Een goodie bag als aandenken

Entree voor museum Loevestein

Toegang tot Theaterspektakel Trekhaak Gezocht

Bovenstaand is niet gratis en zul je als organisator toch echt moeten betalen, ongeacht of de deelnemers wel/niet komen opdagen.

Voor een Z3-forum-rit ben je al snel meer kwijt. Dus ik zou zeggen: doen!

(Zelf kan ik overigens die dag niet)

Link naar reactie
Ik kan me geen 85 euro p.p. Forum rit heugen ... Maar dit terzijde, ik zou ook zeggen DOEN !! ...

Zelf kan ik die dag natuurlijk ook niet ..

Zover ik heb begrepen kost de rit (incl. aanvang, lunch en diner) zelf € 50,- (en dat betaal je ook bij de gemiddelde forumrit). De rest van die €€ 85,- gaat naar een goed doel.

De vraag was wat je kreeg voor die € 50,- die niet naar het goede doel ging. Of eigenlijk voor die € 35,- als je uiteindelijk toch niet mee zou rijden. Nouja, dat is dus de vergoeding voor de gemaakte/gereserveerde kosten voor ontvangst/lunch/diner/etc.

Dus als de enige reden om niet mee te rijden is, dat je niet weet wat er met je geld gebeurt, dan is er nu geen reden meer tot twijfel lijkt mij. Dus ja, dan inderdaad DOEN.

Als je geen € 35,- p.p. (over) hebt voor dat doel moet je denk ik zeker niet mee rijden, want dan is het ineens wel veel geld voor een rit.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.