Ga naar inhoud

hier wordt je nooit vrolijk van..


beemer2.8

Aanbevolen berichten

zat ik net ff op marktplaats.. kom ik deze z3 tegen!

http://link.marktplaats.nl/421170734

ik dacht jeetje wat een schade wat vervelend...en toen zag ik het kenteken!

Dit is de oude z3 van mijn ouders die wij van 2007 tm 2009 gehad hebben! de uitlaat die er onder zit, zit er net 20000 km onder denk ik en nu al kapot!

moest toch een klein traantje laten....

ik zie alleen wel dat er flink aan gesleuteld is.. jammer maar het is zo... RIP 15-rg-nh

maar gelukkig heb ik mijn zzz 2.8 nog! ze gaat als de brandweer!

4d5adbb70a224-Hn0HKD%20XHO3d7phmWB01A==.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jammer, niet iedereen gaat er zo voorzichtig mee om!

:) Jij gaat er van uit dat de eigenaar hem onvoorzichtig achteruit ergens tegenop gereden heeft?

Voor hetzelfde geld is iemand anders er achterop geklapt. Dan kan je toch niet zeggen dat de eigenaar er niet voorzichtig mee omgaat, of begrijp ik je nou verkeerd?

Link naar reactie

WAAR HALEN JULLIE VANDAAN DAT IK ZEG DAT DE BESTUURDER NIET ZUINIG IS GEWEEST??!!!!!!!

Ivo, waar haal jij in hemelsnaam vandaan dat ik iets zeg over de bestuurder? Wanneer een fietser in jouw Z3 deukt, is die fietser toch niet zuinig geweest met jouw Z3? Begrijp jouw reactie echt niet. Leer 's lezen.

edit: wil nog even zeggen dat ik het idd erg zonde vind van de Z3, maar de herinneringen die je ouders erin hebben gestopt zullen erin blijven, die kunnen niet deuken.. Verder stoor ik me een beetje aan de mede-forumgebruikers, maargoed..

Link naar reactie
WAAR HALEN JULLIE VANDAAN DAT IK ZEG DAT DE BESTUURDER NIET ZUINIG IS GEWEEST??!!!!!!!

Oh...Oh..... :) iemand boos geworden <_<

Zet hem op Sebastian......ze kunnen inderdaad niet lezen :mellow:

Grrroeten

Ad

Link naar reactie

Thanks Ad, ik vind het echt belachelijk dat je je hier tegenwoordig zo moet verdedigen. Het is en blijft een forum, maar op fora moet gezegd worden wat je wil zeggen, en wanneer iets onschuldig is of zelfs goedbedoeld, mag je al helemaal niet op je vingers getikt worden.

Bart, wanneer ik in iemands topic iets neerzet wat ongewenst zou zijn of op een of andere manier iemand zou kwetsen, is het toch niet taak van de moderator of admin om mij hierop aan te spreken? Dat kan de topic starter of een aangesproken member toch doen? Lijkt me beetje overbodig, achter alles en iedereen aanzitten. Je kan het werk van admin wel serieus nemen, maar er is toch ook wel een grens van kunnen en gunnen lijkt mij :)

Link naar reactie

Ik heb over bovenstaande links- of rechtsom geen emotie, behalve dan dat het zonde is van die gedeukte Z, maar...

Je kan het werk van admin wel serieus nemen, maar er is toch ook wel een grens van kunnen en gunnen lijkt mij :unsure:

Gun een admin ook eens een reactie "als gewoon member". (dit is er overigens een van die categorie :unsure: )

Link naar reactie

Gaat er meer om dat het al vaak genoeg gebeurt, vind ik, dat admins en moderators nauwelijks een discussie laten ontstaan, of nauwelijks ruimte tot eigen suggestie laten door alles en iedereen meteen op de vingers te tikken. Terwijl er niets aan de hand is!

Maargoed. We gaan off topic. Dat was ook niet de bedoeling.

Link naar reactie

In jouw 2e uitleg begrijp ik wat je bedoelt. :unsure:

Blijft alleen een raar idee dat jij onderweg bezig kan zijn met het zuinig zijn op andermans bezit. Als ik een ongeluk kan vermijden is dat primair uit zelfbescherming en zeker niet om een deuk bij een ander te voorkomen. :unsure:

Link naar reactie

Dat is het nadeel van geschreven teksten. Je ziet geen intonatie of gezichtsuitdruking en daardoor kan het compleet verkeerd geinterpreteerd worden. Bij mij een bijna dagelijks terugkerend ritueel op het werk met email. Zal vast bij meer mensen bekend voorkomen.

Zonde van de Z, maar volgens mij voor een handige jongen/meisje (ja, ja... Begrijp me niet verkeerd :unsure: ) een betaalbaar hobby-object om te herstellen.

Link naar reactie
Ivo, waar haal jij in hemelsnaam vandaan dat ik iets zeg over de bestuurder?

Ja Ivo, hij zegt helemaal niets in hemelsnaam!!! :schater: Het is toch duidelijk dat iedereen voorzichtig moet omgaan met alle Z-tjes die er rondrijden ;) :wave:

PS het gaat al een stuk beter met je mis-quotes, medicijnen slaan aan? :unsure: ;)

Hè, da's nou flauw. Ferry heeft mij uitgelegd waarom het steeds misging en sindsdien is er geen quote teveel meer geweest van hem.

:unsure: Beemer2.8: Ik kan me voorstellen dat zo'n plaatje pijn doet ja.

Link naar reactie

Ja verdrietig hoor. Maar 1 voordeel hij lijkt nu wel heel erg op een z4 :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.