Ga naar inhoud

armsteun gezocht

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allemaal

ik ben op zoek naar deze armsteun

Z3_armrest.jpg

ik heb me rot gezocht op de bekende verkoopsites maar ik kan niks vinden weet iemand een adres waar ik deze armsteun kan vinden het liefst wil ik hem in beige ,maar als het echt niet anders kan vind ik zwart ook primma.

mvg henry

Naamloos.jpg

• Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Voor zover ik weet is er in Europe geen armsteun voor de Z3 geweest en komt deze (foto) uit de USA waar deze wel te koop is geweest.

Een andere exemplaar (handgemaakt) kun je bestellen bij Theo (de Beertjes), hij heeft al enkele Topics hieraan gewijt.

• Administrator
Geplaatst:
Hier te bestellen voor 129 dollartjes ongeveer 95euro :)
Geplaatst:

Deze armsteun is nergens meer 'zo maar' te bestellen. Is door BMW alleen in de USA op de markt gebracht en niet meer nieuw verkrijgbaar. Heel af en toe worden ze gebruikt op E-bay aangeboden en dan ben je niet klaar voor 95,00 euro. Meeste kans van slagen is via het Amerikaanse Z3-forum (en veel geduld hebben). Eventueel zelf met leer laten bekleden. Good luck!

Geplaatst:

Hoi Henry, je had wel de armsteun gezien van Theo (de Beertjes)?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen