Ga naar inhoud

Het grote "hoe monteer ik mijn kofferrekje" topic


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Zo moet het dus NIET

z3-chr-kr-afdekkapjes-2.jpg

Zo dus WEL

23550744_6_1KQz.jpeg

:ok:

Moet je een keer vol in je ankers (of erger... hij staat ineens stil door een frontaal object) dan hangt je koffer niet gelijk in je nek als je die niet goed hebt vastgezet...

Link naar reactie

Wie zegt dat, dat hij zo gemonteerd moet worden, ik niet hoor, ieder monteert dat "kreng" maar zoals hij denkt dat het goed is (is toch fout, ik weet het beter) :schater: :schater:

Je kent hem vast nog wel; Regel 1, ik heb altijd gelijk, Regel 2, indien niet zo, dan treed automatisch Regel 1 in werking :schater: :schater:

Gr.

................Beer ..................................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Theo

Link naar reactie
  • Administrator
Wie zegt dat, dat hij zo gemonteerd moet worden

BMW...

Om voor eens en altijd een einde te maken aan de discussie, hierbij de inbouwhandleiding (r.muisknop, opslaan als en dan openen). Zie pagina 7, rechtsonderin.

Hier mag wat mij betreft nu direct een slotje op :schater:

Link naar reactie

Ja, mooi is dat, druk ik op de link, mag ik het niet zien :schater: , maar Rob, ik ben het wel met je eens en geloof het wel, alleen ik heb niet het originele rekje waar de koffer op kan, mijn rekje is een universeel en in mijn originele handleiding staat dat je hem op 2 manieren kunt monteren en wel met de opstaande kant naar beneden en naar boven, het kan dus beide, wat je maar handig vind en zoals ik al eerder een keer had aangegeven geloof ik, met de opstaande kant naar boven kan de koverbak niet los zonder het achterruitje te raken. <_< :lmao:

Gr. Theo

Link naar reactie
  • Administrator
Ja, mooi is dat, druk ik op de link, mag ik het niet zien :schater:

R.muisknop, opslaan als en dan openen :lmao:

ik heb niet het originele rekje waar de koffer op kan... ...met de opstaande kant naar boven kan de koverbak niet los zonder het achterruitje te raken.

Daarom ook altijd OEM spul monteren of het ruitje eruit ritsen <_<

Link naar reactie

Ja, precies, dat deed ik dus, rechter muisknop, opslaan en dan openen en dan geeft hij dus aan dat ik hem niet kan openen en ik heb toch echt de meest recente versie van adope.

Ja OEM, maar voor mijn doel gewoon veel te klein, daar kan ik toch geen HUTKOFFER op doen :schater: :schater:

<_<

Link naar reactie
  • Administrator
Ja OEM, maar voor mijn doel gewoon veel te klein, daar kan ik toch geen HUTKOFFER op doen :schater: :schater:

Je kunt je vrouw ook thuislaten... heb je A] héél veel meer ruimte voor jezelf, B] houd je na de vakantie een hoop geld over en C] kun je ook geen ruzie maken als ze je de verkeerde kant op stuurt tijdens het kaartlezen :schater:

Link naar reactie

Haha leuke topic blijft maar terugkomen <_<

Ook ik heb hetzelfde bagagerek als Theo (de Beertjes) welke dus op 2 manieren kan en mag worden gemonteerd.

Staat ook in mijn gebruiershanleiding (kopie van Theo) :schater:

Dus wij zetten hem lekkers andersom dan iedereen zegt :lmao:

Gr, Ferry

Link naar reactie
  • Administrator
Dus wij zetten hem lekkers andersom dan iedereen zegt :thumbup:

Mooi, dan zal ik van 't zomer eens ff een flinke remproef doen als we de Furka afdalen... eens kijken of de hutkoffers dan nog vast blijven zitten :schater::schater::schater:

Link naar reactie

Nee jongens, zo gaat dat niet, mijn schoonmoeder moet je er niet bij betrekken, het is een aardig mens (en mijn vrouw is het enigste kind :schater:) en binnenkort krijgt ze een geheel automatisch werkende elektrische stoel. :schater: :schater:

Blijft wel het leukste topic op het forum.

:thumbup: :foto:

Link naar reactie
Haha leuke topic blijft maar terugkomen ;)

Ook ik heb hetzelfde bagagerek als Theo (de Beertjes) welke dus op 2 manieren kan en mag worden gemonteerd.

Staat ook in mijn gebruiershanleiding (kopie van Theo) :schater:

Dus wij zetten hem lekkers andersom dan iedereen zegt :unsure:

Gr, Ferry

AMEN

Link naar reactie

Als je een origineel BMW rek hebt en de daarbij behorende originele koffer zit de sluiting van de koffer aan de zijde van de achterruit als je het rek verkeerd hebt gemonteerd. Daarnaast heeft zoals al door andere genoemd de opstaande rand te maken met veiligheid zodat bij plotseling remmen de koffer niet door of over de auto gaat.

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.