Ga naar inhoud

orginele BBS LM 124 & LM 125


Aanbevolen berichten

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hoi ,

de rede dat ik gelijk met een advertentie begin, is om dat ik het vermoeden had, dat hier lief hebbers zouden zijn voor deze velgen.

de set is echt uniek, en de prijs valt nog wel mee.

de velgen wegen nog geen 10kilo p/st!!!

de schade aan de rand is nog geen 30,- euro bij de velgen doctor, voor de rest is er geen stoeprand mee geraakt.

kijk de onderstande linkjes maar eens. voor wat indicaties over soort gelijk sets.

we hebben het hier niet over imitatie velgen, waar de kwaliteid ver van te zoeken is.

alle onderdelen zijn eventuuel vervangbaar en los te koop bij bbs zelf.

klik

klik

Link naar reactie
In de topic titel staat tot twee keer aan toe LE?

Oxideren originele BBS LM's ook..?

hoe oud zijn ze? en hoe komt die schade?

hoi,

hoe pas ik de topik titel aan?

maar goed,

helaas hebben de orginel bbs velgen ook last van oxidatie, is eigenlijk heel slecht van bbs, maar helaas(hier hadden de vroeger bbs rssen en bbs rm's al last van) het is net zo als opel en roest....ze leren het nooit.

ik ga morgen eventjes kijken voor de leeftijd van de velgen, want bbs zet altijd de productie datum, samen met een productie nummer in de velg.

de schade heb ik geen idee van, dit is al gebeurt voor dat ik ze in mij bezit had.

morgen meer info

Link naar reactie
de schade aan de rand is nog geen 30,- euro bij de velgen doctor,

Dan zou ik ze, voor die 30 euro, eerst even laten repareren bij de velgen doctor en ze dan pas te koop aanbieden :rolleyes:

Link naar reactie
hoe pas ik de topik titel aan?

done..

overigens is die prijs voor en set BBS LM niet eens zo slecht idd. Ik zou ze alleen wel laten repareren voor de verkoop. Als het jou 30 euro kost levert het je minstens het 3 dubbele op in verkoopwaarde. Maar kijk uit, een meerdelige velg is duurder dan normaal qua reparatie.

Link naar reactie

er hoeft niks gelast teworden. (deukje stocken ze warm en dan wordt hij opnieuwe gerichten)

als het bedrijf wat dichter bij mij in de buurt zat had ik hem weg gebracht, maar dit is voor mij minimaal 2x 1.15uur rijden.

-verder de schroefjes losdraaien, harten verwijderen, deze spuiten/poedercoaten en de randen ontlaken(afbijt) en op nieuwe polijsten.

als je zelf handig bent, is een een leuke weekend klus.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.