Ga naar inhoud

Gran Turismo challenge


bridders

Aanbevolen berichten

Even opnieuw starten na db-crash en op verzoek...

Omdat er op het forum de nodige leden zijn met een PS3 en GT5, lijkt het me aardig om een challenge te starten. Idee is om een rondetijd te zetten op de zo bekende Nurburgring Nordschleife met een M Coupe. Om het een en ander eenvoudig te houden zijn dat de enige twee voorwaarden, dus tuning en andere banden zijn toegestaan.

BMW M Coupé

bmwz3m.jpg

Times to beat:



  1. Z3-Widebody - 07:05,338
  2. bridders - 7:08,603 (467 pk)
  3. Z3-Widebody - 7:09,022 (468 pk)
  4. bridders - 7:19,520 (431 pk)

BMW Z4 M Coupé

bmwz4m.jpg

Times to beat:



  1. Z3-Widebody - 06:55,872
  2. bridders - 6:57,022 (455 pk)

Tips:

  1. M Coupe is op enig moment te koop als occassion en de Nordschleife is te krijgen als testtrack wanneer de AMG race academy is gewonnen.
  2. http://www.granturismo5.nl voor extra info en forum
  3. Ververs tijdig de olie. Het kost je anders pk's op den duur.

Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Z3-Widebody

Lijkt me alleen niet echt goed vergelijkingsmateriaal, vanwege de te grote verschillen tussen de auto's.

Dan zou je denk ik beter een Z4 :thumbup: kunnen kopen en daarmee gaan rijden.. als Bridders het goed vindt kan hij dan wellicht

twee lijstjes bijhouden.. die van de Z3 :blink: en de Z4 :m:

Zou best mee willen doen, maar met de controller is het best pittig :D

Gewoon proberen :unsure:

Link naar reactie
Ik zie dat Bas avonden lang online is....er moet toch haast wel iets vruchtbaars uitkomen zou je zeggen :rolleyes:

Klopt.... maar die tijd van Z3-Widebody is %^$%$^ snel. Ik zit nu op 7.10 en nog een klein beetje.

Nurburgring is best lastig. Te overmoedig betekent naast de baan of een ongewilde shortcut en dan is de rondetijd niet geldig. Kun je weer 8 minuten voor niks doorknallen...

Ben nu aan het kijken of ik met camber/veer/demper aanpassingen strakker kan rijden, maar dat valt nog niet mee!

Overigens in de 1e posting een tip gezet voor een NL website + forum voor GT5.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Ik zit nu op 7.10 en nog een klein beetje.

Ohw.. je hebt hem dus al bijna verbroken zo te zien :rolleyes:

Ik ga vanavond ook weer even een poging wagen.. :notok:

ps.

mijn tijden rijd ik zonder assists, behalve ideale lijn..

en als ik je een setup tip mag geven.. demping in & uit beetje soft zetten, dan kan je de curbs beter pakken,

voor de rest harde afstelling + erg laag :vader:

Link naar reactie

Vanmiddag een nieuw record gezet: 7:08,603

imageln.jpg

By bridders at 2011-01-25

Thanks voor de tips :rolleyes: . Ik heb de demping een stuk lager gezet en dat rijd inderdaad stabieler en makkelijker over de curbs.

Ik heb tevens de camber voor en achter iets negatief gezet (vóór meer dan achter). Ook toespoor is ingesteld voor en achter. Vóór minder dan achter.

Link naar reactie
Heb ik vanavond weer wat te doen.. zal zowel een tijd neer zetten met de Z4 :vader: Coupe en de :notok: Coupe :rolleyes:

En ik vrees dat ik morgen weer wat te doen heb :schater: .

Ik zal ook eens een tijd neer gaan zetten met de Z4. Moet deze nog wel van alle tuning-stuff voorzien.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
En ik vrees dat ik morgen weer wat te doen heb :schater: .

Nou, dat weet ik nog net zo niet.. :vader: Bij een 07:08.xxx heb je behoorlijk lopen stampen met dat ding :notok: , dat verbreek ik niet zo 1,2,3.. ben ik bang :rolleyes:

edit: dus toch wel.. :muur:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Mijn tijd met de :m: Coupe (468pk)............. :D 07:05,338

NrburgringNordschleife_6.jpg

Z4 :m: Coupe (454pk) 06:55,872 B)

NrburgringNordschleife2.jpg

Kan nog wel iets sneller met de Z4, maar nadat ik 'n stuk of 4 keer vlak voor het einde ben gespint en dus 'n ongeldige tijd had,

houd ik het voor vandaag even voor gezien :angry: zo frustrerend namelijk :muur:

Je kan weer aan de bak.. :P

Voor de bewijslast uiteraard de Z4 M en M coupe in 1 lijstje.. :rolleyes:

25012011139.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.