Ga naar inhoud

Spiegelglas


Aanbevolen berichten

Hallo mannen,

Zoals ik al in een ander topic vermelde is mijn rechter spiegel gebroken tijdens het verwijderen hiervan, aangezien er een aantal mensen zijn die ;) spiegels hebben gemonteerd, dacht ik, er zijn vast wel leden die nog een spiegelglas over hebben en er wel van af willen en ik wil er graag een hebben.

Dus als je er nog een hebt en er vanaf wil, laat het mij dan even weten, prijs komen we wel overeen. :rolleyes:

Gr Theo

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Theo, je moet die spiegels ook niet proberen handmatig in te klappen :schater:

Gr, Ferry

Dat inklappen gaat zo wie zo niet meer lukken met deze spiegels, ga ze eerst maar eens (laten) reviseren bij Udo.

Gr. Theo

Link naar reactie
Zoals ik al in een ander topic vermelde is mijn rechter spiegel gebroken tijdens het verwijderen hiervan

Weet je het zeker dat je het glas aan het verwijderen was of heb je er stiekem in gekeken waardoor deze gebarsten is :schater:

Succes met zoeken er zal vast wel iemand zijn die je kan helpen.

Grrroeten

Ad

Link naar reactie

OOOOOOOOOOOG VERBLINDEND AL DIE SPIEGELS behalve die van Theo :schater:

Spiegeltje spiegeltje aan de Z3 waarom doet je het nie :schater:

Geef Ron even een PM voor een zoekopdracht op ebay , hij vindt namelijk alles.

Gr, Ferry

Link naar reactie

Hoi Theo

Spiegelglas heb ik nog liggen na de upgrade van :rolleyes: spiegels.

Even voor de duidelijkheid rechts is bij mij bijrijderskant, bij jouw ook?

Laat maar weten waarheen ik het moet moet sturen via PM.

Wat moeten ze kosten, de verzendkosten.

Het ligt hier toch maar op de plank en terug naar flaporen ga ik niet.

Grtz Ron.

Link naar reactie
  • Administrator
Even voor de duidelijkheid rechts is bij mij bijrijderskant, bij jouw ook?

Als 't goed is niet :m:

Altijd kijken vanaf de bestuurdersstoel gezien naar voren, dit om verwarring te voorkomen :thumbup:

Link naar reactie

Heb Ron net een Pm gestuurd, en nogmaals bedankt ook Maikbos, er komt vast nog wel iemand die een keer een spiegel breekt bij het verwijderen :thumbup:

P.s. het is de bijrijders kant, (het is een links gestuurde auto, rechts is dus de bijrijders kant)

Link naar reactie

Hé Ferry,

Heb voorlopig aan een spiegel genoeg, maar is misschien al wat voor jou als je ook een keer de spiegels gaat reviseren en geloof me, vroeg of laat kom je er niet onder uit :unsure:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.