Ga naar inhoud

Te Koop Radio/cd/mp3 Speler


Aanbevolen berichten

Ik heb nog een Radio/CD/MP3 speler liggen, als er iemand is die er nog een nodig heeft, hij mag voor weinig weg, of te wel T.E.A.B.

Bij belangstelling graag even een PB

Merk: ZENEC ZE-20MP3

Groet Theo

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hé Ferry, doet die ouwe zooi van je het al weer of moet er toch nog een andere radio in :schater: In mijn Z zit een originele BMW HIFI INSTALLATIE met maar liefst 10 speakers en het werkt perfect een SUPER geluidje.

Deze Radio komt uit een andere auto, in onze daily zit nu een radio/cd/mp3 met ingebouwde parrot (hoe krijgen ze het er allemaal in vraag ik mij dan af), maar geef maar een gil als je belang hebt, voor jou maak ik een speciaal prijsje :thumbup: btw moet jij nog niet een armsteun in je Z, kun je lekker relaxen onder het rijden.

Gr Theo

Link naar reactie

10 speakers in die kleine ruimte waar laat je ze allemaal :thumbup:

Bij mij werkt alles inmiddels ook prima, het was een versterker die defect bleek welke bij de voorspeakers zit. Dus met slechts 6 speakers ook een prima geluidje weer :D

Wat betreft die armsteun daar heb ik wel naar gekeken maar weet je nog ik heb een wat luxer model dan jij :schater:

Ik kom dan in de problemen met mijn schakelaars voor de achteruitverwarming e.d.

Misschien moeten we nog maar eens kijken tijdens een tourritje, dan zou ik er als ik jouw was gewoon een paar meenemen.

Gr, Ferry

Link naar reactie

Die armsteun, is dat niet dat plastic bakje uit de USA, met die mooie van mij (een ECHTE luxe uitvoering) kun je ook gewoon alles bedienen hoor, Hand and custum made weet je nog en beschik je over een originele Berentsen armsteun :schater: :schater: :schater: ( er schijnt al om te worden gevochten) :thumbup:

Link naar reactie

Hello geile beer. Hang on, that can't be right?

Hello geile beertje. Damit, that can't be right either?

Zo geil als een beer. Bugger, sod this bloody useless translation software.

Dear Mr. Bear,

I am writing to you to enquire about your renowned Z3 arm rest and to ask if you are still in a position to manufacture this product.

If so, may I be so bold as to request your permission to pass this information on to the ladies and gentleman on the UK Z forum.

Thank you in advance,

Best regards,

HT

Link naar reactie
Hello geile beer. Hang on, that can't be right?

Hello geile beertje. Damit, that can't be right either?

Zo geil als een beer. Bugger, sod this bloody useless translation software.

haha :schater: nog net binnen de tijd, de beste post van dinsdag 4 januari! :discussie:

Link naar reactie
Dear Mr. Bear,

I am writing to you to enquire about your renowned Z3 arm rest and to ask if you are still in a position to manufacture this product.

If so, may I be so bold as to request your permission to pass this information on to the ladies and gentleman on the UK Z forum.

Thank you in advance,

Best regards,

HT

Hello Hard Top,

The answer on your question is easy, yes you have permission to give the information on to the ladies en gentleman on the UK Z forum, I will make the arm rest when there is a order.

Best regards,

Theo

Link naar reactie

Theo er zijn nog meer BMW Z3 forums misschien kun je ze daar ook nog slijten.

En even terugkomend op mijn auto, ik heb nu helemaal geen armsteun dus zeker geen plastic uitvoering.

Komt denk ik door de schakelaars zoals ik al zei waar je volgens mij dan niet meer bij kunt.

Misschien geeft een foto meer duidelijkheid.

Gr, Ferry

Link naar reactie

Hé Ferry,

Ik dacht dat je zij dat je al een armsteun had :huh: , maar dat ter zijde, de plaats waar de schakelaars zitten zit bij mij de alarm indicator en deze plaats blijft prima berijkbaar hoor, maar dat moet je gewoon zelf zien, anders kijk even in mijn topic.

gr Theo

<_<

Link naar reactie

de plaats waar de schakelaars zitten zit bij mij de alarm indicator en deze plaats blijft prima berijkbaar hoor, maar dat moet je gewoon zelf zien, anders kijk even in mijn topic.

Hoi Theo, je topic had ik natuurlijk al lang gezien maar dan zie ik nog niet hoe het eruit ziet geplaatst in de auto met die schakelaars.

Maar ik zie je vast nog wel dit jaar toch?

Gr, Ferry

Link naar reactie

Hoi Theo, zal morgen nogmaals even in de auto kijken.

Maar ik heb sowieso wat meer schakelaars daar zitten, zoals de achteruitverwarming van de hardtop, en van een opbergklepje etc..

En weet dus niet of dat handig is omdat je nu meer hoogteverschil krijgt.

Gr, Ferry

Link naar reactie

Hé Ferry,

Ik zou een aangepaste versie kunnen maken, waarbij je de schakelaars goed kunt blijven bedienen, maar dan moet ik het even zien, maak anders een even een foto <_<

Link naar reactie

Hoi Theo,

Heb vanmorgen even gekeken maar bij mij zitten daar de schakelaars van:

Achteruitverwarming

Alarm licht indicator

Electrisch de kap openen.

En het loopt een beetje schuin omhoog om de bediening makkelijker te maken.

Daarnaast heb ik geen zwarte bekleding maar een bruine alhoewel het middenconsole wel zwart plastic is.

Ik zal je wel een foto toesturen.

Gr, Ferry

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.