Ga naar inhoud

Het Is Weer Zover


bridders

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Duitse BBS direktie komt uit de lucht vallen ?! In juni 2009 hadden ze al moeten weten wie hun had opgekocht...

Punch sells BBS, G. Dumarey steps back as CEO

Guido Dumarey is een Belgische Industrieel, die er al jaren zijn business van maakt om noodlijdende bedrijven op te kopen, te reorganiseren en meestal volgt dan de verkoop (met soms slechte afloop voor het betreffende bedrijf).

Hij is actief in de grafische sector, automotive, immo, enz. Door zijn "doortastende" manier van besturen, krijgt ie het vaak aan de stok met de vakbonden. Soms letterlijk : hij werd onlangs veroordeeld wegens omverrijden van een stakerspost.

Hij is nog steeds van plan om een hybride wagen te produceren en in dat plan kadert BBS. (lichte wielen!). Maar ondertussen geeft hij in een andere publicatie toe dat de economische situatie op dit moment niet gunstig is om dat project door te voeren.

Vandaar dat hij BBS wil "downsizen" tot dat deel wat ie nodig heeft en houden wil.

Het klopt wel dat hij autosportminded is, maar vanuit een Vip loge op Circuit Zolder zal hij niet gemerkt hebben dat BBS in autosport al lang voorbij gegaan werd door andere merken. (Compomotive, ATS, Sparco, Braid, etc).

RvE en ik kwamen vorige zomer nog voorbij de fabriek in Schiltach. Achteraf waren we nog aan't grappen dat we toch een foto hadden moeten nemen met ons beiden lutserig voor de poort. Wellicht zullen we deze zomer niet meer moeten voorbijgaan... ;)

Link naar reactie
  • Administrator
Ik zou liever zien dat Henk het thuis uitprobeert dan ergens anders....

Daar zit ook weer wat in ja... in ieder geval niet volgende week zondag :thumbup:

Link naar reactie
RvE en ik kwamen vorige zomer nog voorbij de fabriek in Schiltach.

Ik moest er net aan denken. Hadden we toch maar even die "foto getrokken" daar. :thumbup: We gaan gewoon deze zomer weer langs om te kijken hoe het met ze is daar (en misschien wat restpartijtjes van de CH op de kop tikken...) :D

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
...(en misschien wat restpartijtjes van de CH op de kop tikken...)...

Zou niet eens zo'n gek idee zijn,.. mochten ze echt failliet gaan, om dan wat restpartijen BBS-en te kopen..

Zal altijd wel een vraag naar zijn.

Link naar reactie
  • Administrator
Komt in het nederlands eigenlijk net zo slecht over als wanneer je nederlandse gezegden in het engels vertaalt.

Oke, ik geef meteen toe: behoorlijk off-topic, maar gek genoeg is Dingetjes potentiele hitsong met "Anglicisimen" ook nooit aangeslagen ... (ventilator vanaf 0:44)

Link naar reactie

Haha "lutserig voor de poort". Kunnen jullie niet eens een fabriekje cash aftikken? :schater:

On topic: Wel gek dat BBS zomaar failliet gaat. Het is zo'n beetje HET velgenmerk, toch. En het is niet alsof ze die tegen dumpprijzen nog niet kwijtraakten.

Hoe krijg je het voor elkaar om met zo'n 'simpele' business over de kop te gaan... metaal inkopen, vormpje persen, klaar.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Verder wil ik opmerken dat je een dure BBS evengoed kan beschadigen als goedkoop namaak.

Ik vind de volgende foto's altijd wel mooi en zeggen meer dan 1000 woorden.. :unsure:

NB. dit zijn replica's :thumbup:

3082302086_065d10e89f.jpg

3081173827_6e01b48fb4.jpg

Link naar reactie

tja beschadigen kun je alles dat is duidelijk,maar waar ik slechte ervaringen mee heb is de coating van namaak velgen(dus niet merk velgen)

ik heb zelfs erg veel trek gehad in de vmr csl replica,s maar ook die hebben problemen met de coating.

en dan word goedkoop duurkoop als na een jaar de blazen op je rims staan nietwaar?

merken als asa ronal breyeton etc etc hebben gewoon beter door hoe je een velg moet coaten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.