Ga naar inhoud

Nieuw Race Monster


Gast floor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee, ze zeggen in het plaatje althans dat de ontwikkeling losjes op de 325i is gebaseerd, en daarin hebben ze wel gelijk:

De motor en bak (en waarschijnlijk dif, fusee's, assen etc) komen van een e36 325i (en op hun site staat dat je er ook m3 spul in kan bouwen).

De plastic kap is het enige wat op een z4 gemodelleerd is. Voor de rest heeft het niets met een z4 te maken (eerder met de z3 :rolleyes:)

Ik ben benieuwd wat er in de rest van het stuk staat.

Voor 30 mille (ex btw/bpm) vallen de prijzen mee, maar toch heb je in die klasse ook concurrentie: voor dat geld kan je ook een hele knappe lotus super7 kloon krijgen.

Link naar reactie
Nee, ze zeggen in het plaatje althans dat de ontwikkeling losjes op de 325i is gebaseerd, en daarin hebben ze wel gelijk:

Ja.. dat had ik wel gelezen. En vervolgen hadden ze het een paar regels later over het uiterlijk.

Dacht ik... hmm.. Blijkbaar is de tekst intussen miraculeus veranderd, want ik nu kan ik het ineens niet meer terug vinden... :huh::wub:

En ook ik ben nog altijd wel benieuwd naar de rest van het stuk,.. dus bij deze is ie ook nog ff 'gebumpt'...

Link naar reactie
  • 2 weken later...


heb met mijn e30 racer tussen deze dingen gereden tijdens meerdere dagen van de bmw driversclub, lijken moelijk te rijden maar als mensen er een beetje mee om kunnen gaan gaan ze goed hard. Leuk apparaat met makkelijke techniek, ben wel benieuwd naar de versie met m3 motor..

nog een leuk fototje van mn e30 met op de achtergrond driftende silouttes dsc2687wq.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.