Ga naar inhoud

Koffer Voor Op Het Bagagerek Gevraagd.


Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Ik heb via het forum een demontabel bagage/kofferrek gekocht, nu ben ik natuurlijk op zoek naar een koffer, ik weet niet of er ook een originele bestaat. (op naar de vakantie over ............maand :P, als iemand er nog een heeft liggen, even een PB of hier een reactie

Link naar reactie
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik hou mij ook aanbevolen voor een dergelijke koffer en de leren riemen voor bevestiging.

Heb dus via Marktplaats ook een demontabel bagagerek gekocht :wub:

Kunnen we daarna de discussie, hoe het rek geplaatst moet worden, weer opstarten :schater:

Groet, Ferry

Link naar reactie
Er staat er eentje op ebay. Niet tegen elkaar gaan bieden.

Grtz Ron.

Ik laat mijn beurt voorbij gaan aan "de beertjes" (Theo). :wub:

Nee ik zoek zelf een oude / nieuwe leren koffer in het zwart of bruin en dan wel van een beetje formaat aangezien dit demontabele bagagerek best groot is en dan een klein koffertje niet echt staat.

Maar Ron wel weer een snelle actie, zit je soms de hele dag op e-bay ? :schater:

Groet, Ferry

Link naar reactie

Wij hebben een origineel kofferrek met een daarbij behorende koffer en ja de koffer is niet groot maat voor ons voldoende. Tijdens de laatste vakantie hebben we hem gebruikt voor de tussenstops en daarvoor voldeed hij ruim voldoende. Je moet niet vergeten dat al het gewicht op de kofferdeksel / scharnieren komt te liggen. 15 kg is best een behoorlijk gewicht wat je op de kofferdeksel mag dragen.

1andijk3.jpg

Link naar reactie

Het bagagerek wat wij (Ferry76 en ik) hebben is groter en is bevestigd op de zijkant en mag max. 20 Kg hebben, dus een iets grotere koffer zou mooi zijn, maar ik begrijp inmiddels dat er geen speciale koffer voor is, dat betekent dat we op zoek moeten naar een passende koffer. :kisstogether:

Link naar reactie

Ook nu sluit ik mij weer aan bij Theo :thumbup:

Een oude leren koffer achterop ons bagagerek is niet alleen handig maar staat ook nog eens mooi. En het oog wil ook wat. De inhoud van de achterklep vul ik sowieso wel. :thumbup:

Groet, Ferry

Link naar reactie

Wat ook mogelijkheid zou zijn is een bagagerol zoals ook achterop bij motoren. Misschien niet zo mooi voor het oog maar zeer zeker waterdicht en redelijk eenvoudig te pakken en vast te zetten.

001vak200110.jpg

Link naar reactie

Is dit misschien wat? Ik had hem vroeger op de Triumph.

Afm, 75x45x27 geheel metaal ,Is wel een opknappertje ,de riemen zijn er helaas niet meer bij.

koffersz3003.jpg

Of dit kleintje van alluminium Afm 50x33x16

koffersz3001.jpg

Zelf in de kleur van je zzztje spuiten.

Link naar reactie

Hoi Theo en Floor,

Nou nee bedankt voor de bovenstaande koffers maar het doel van mij is ook zeker een iets grotere koffer (>70cm).

Ook moet de koffer er iets nieuwer uitzien. :rolleyes:

Bedankt Floor voor de moeite.

En Theo heb je al eens gekeken op http://www.fitzroy-everest.nl/index.php/travel-in-style

Kost wat meer maar dan heb je ook wat. :thumbup:

Groet, Ferry

Link naar reactie

Nee niet echt wat ik zoek, ik wil dan ook geen leren koffer (als hij van leer zou moete zijn, maak ik hem zelf als huisvlijt :schater: ) een leren koffer is volgens mij ook niet echt waterdicht, wat ik zoek is een koffer van hard kunststof van ongeveer 70 á 80 cm breed en niet te hoog, maar wel goed afsluitbaar. :rolleyes:

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ik ben inmiddels voorzien van een echte oude lederen koffer die perfect past.

Zal deze sowieso gebruiken tijdens de tourrit naar Zwitserland/Italie om mijn spullen mee te kunnen nemen.

Ben alleen nog op zoek naar een goede bevestigingsmethode. Leren riemen staat wel het mooist maar hoe kom ik daar aan voor een leuk prijsje.

Andere suggesties zijn welkom.

Groet, Ferry

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.