Ga naar inhoud

Gezocht Winterbanden Op Velg

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

GEZOCHT:

vier winterbanden met velg (mag staal/lichtmetaal zijn).

Bandenmaat: 205/55/R16 voor Z3.

Gr. Evelien

• Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
.............. Weet niet of er op het forum wat te koop staat :drank:

Zie voorlopig mijn Hardtop- verkoop-topic.:

15" originele BMW velgen 5 spaaks (makkelijk schoon te houden in de winter :hypocritesmiley:) met goede winterbanden.

Fotos en info over de banden volgen morgen.

Geplaatst:

Eefje, als je op dit linkje drukt vindt je de advertentie. Aangezien ik voor consultatiekosten EUR50 reken zijn de 4 wielen met winterbanden echter nu €300,- geworden (all-in, af te halen). Lijkt me een nette prijs.

Geplaatst:
Eefje, als je op dit linkje drukt vindt je de advertentie. Aangezien ik voor consultatiekosten EUR50 reken zijn de 4 wielen met winterbanden echter nu €300,- geworden (all-in, af te halen). Lijkt me een nette prijs.

Aangezien The Shrike echter bekend staat als iemand die een zwak heeft voor het zwakkke geslacht, zal hij waarschijnlijk bereid zijn om 100,- toe te leggen en wordt geheel waarschijnlijk 200,-. Toch leuk van The Shrike. Zo kennen we hem. :thumbup:

Geplaatst:

zeg YK, babyboomert, ik weet dat school al heel lang geleden is voor jou, maar 250-100 = 150 in mijn wereld en geen 200. Dus mijn vraag is nu: wie doet bij jouw toko de boekhouding?? Moeder de vrouw zeker!?! Deze lijkt me capabel genoeg om er een paar handtasjes uit te halen bij de kwartaalafdrachten, maar jij ????

Eefie, laat je niet afleiden door die Apple-fetizzzjist hierboven, het aanbod blijft staan. Af te halen in Dordrecht bij Henkie Mohikaan (een zeer betrouwbare, nette man). Je hoeft dus niet bang te zijn om voor mijn charmezzzz te vallen, want ik ben er niet bij tzt. Henkie bezorgt me mijn consultancy fee op een later tijdstip. :thumbup::wave:

Geplaatst:
.........Je hoeft dus niet bang te zijn om voor mijn charmezzzz te vallen, want ik ben er niet bij tzt.

Ook al zou hij er bij zijn, is de kans erg klein dat je voor hem zou vallen. ;)

Info over de banden staan inmiddels in een eigen verkoop topic.

Geplaatst:

Ik heb ook nog een setje 16 inch liggen, durf niet te zeggen wat voor merk velgen maar als wintervelgen+banden zijn ze prima. 6 of 7 spaaks als ik het goed heb. Ik ga morgen een fotootje schieten. Kan die wel doorsturen bij interesse, anders gaan ze marktplaats op.

Groeten

Geplaatst:

Hey.....dat zijn nog eens reactie. Ik ben helaas vandaag geslaagd voor een setje. Ook voor 300 euries \!

jammer dat ik nou die sharmes moet missen..... :kisstogether:

Bedankt voor jullie reacties trouwens.

p.s. is de hardtop die te koop staat in het grijs?

Geplaatst:

p.s. is de hardtop die te koop staat in het grijs?

Beste Evelien, BMW's zijn er niet in de ordinaire kleur 'grijs"

Het is GREY, Artic-Silber of Titan-Silber.

In dit geval, de laatste optie.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen