Ga naar inhoud

Gezocht Winterbanden Op Velg


Aanbevolen berichten

  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

.............. Weet niet of er op het forum wat te koop staat :drank:

Zie voorlopig mijn Hardtop- verkoop-topic.:

15" originele BMW velgen 5 spaaks (makkelijk schoon te houden in de winter :hypocritesmiley:) met goede winterbanden.

Fotos en info over de banden volgen morgen.

Link naar reactie
Eefje, als je op dit linkje drukt vindt je de advertentie. Aangezien ik voor consultatiekosten EUR50 reken zijn de 4 wielen met winterbanden echter nu €300,- geworden (all-in, af te halen). Lijkt me een nette prijs.

Aangezien The Shrike echter bekend staat als iemand die een zwak heeft voor het zwakkke geslacht, zal hij waarschijnlijk bereid zijn om 100,- toe te leggen en wordt geheel waarschijnlijk 200,-. Toch leuk van The Shrike. Zo kennen we hem. :thumbup:

Link naar reactie

zeg YK, babyboomert, ik weet dat school al heel lang geleden is voor jou, maar 250-100 = 150 in mijn wereld en geen 200. Dus mijn vraag is nu: wie doet bij jouw toko de boekhouding?? Moeder de vrouw zeker!?! Deze lijkt me capabel genoeg om er een paar handtasjes uit te halen bij de kwartaalafdrachten, maar jij ????

Eefie, laat je niet afleiden door die Apple-fetizzzjist hierboven, het aanbod blijft staan. Af te halen in Dordrecht bij Henkie Mohikaan (een zeer betrouwbare, nette man). Je hoeft dus niet bang te zijn om voor mijn charmezzzz te vallen, want ik ben er niet bij tzt. Henkie bezorgt me mijn consultancy fee op een later tijdstip. :thumbup::wave:

Link naar reactie
.........Je hoeft dus niet bang te zijn om voor mijn charmezzzz te vallen, want ik ben er niet bij tzt.

Ook al zou hij er bij zijn, is de kans erg klein dat je voor hem zou vallen. ;)

Info over de banden staan inmiddels in een eigen verkoop topic.

Link naar reactie

p.s. is de hardtop die te koop staat in het grijs?

Beste Evelien, BMW's zijn er niet in de ordinaire kleur 'grijs"

Het is GREY, Artic-Silber of Titan-Silber.

In dit geval, de laatste optie.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.