Ga naar inhoud

Motorshow Essen


Jos

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Staat zo op de site.

BESUCHERINFOS Anreise

--------------------------------------------------------------------------------

Anreise mit dem AutoZur Messe Essen kommen Sie mit dem PKW über die wichtigsten Rhein-Ruhr-Autobahnen A52, A3 und A40/A42 ..

Allerdings verfügt Essen über eine Umweltzone. Diese umfasst die Innenstadt sowie die nordöstlichen Stadtteile. Das Gelände der Messe Essen liegt außerhalb der Umweltzone und ist daher von den Regelungen nicht direkt betroffen. Allerdings kann die An- bzw. Abreise zum Messegelände, zu den Parkplätzen oder die Fahrt zum Hotel in der Innenstadt durch die Umweltzone führen.

Innerhalb dieser ausgewiesenen Gebiete sind nur noch Fahrten von Kraftfahrzeugen mit einer gültigen Feinstaub-Plakette bzw. bei Erfüllung besonderer Ausnahmen erlaubt. Halter von Fahrzeugen ohne Plakette müssen mit einem Bußgeld in Höhe von 40 Euro und einem Punkt in Flensburg rechnen.

Grtz Ron.

Link naar reactie

Count me in ! Kunnen we vanuit Brabants land vertrekken.....

Kan proberen ma-woe-do of vrijdag vrij te plannen maar dat kost wat tijd om te regelen.... (afspraken verzetten etc)

Link naar reactie
Count me in ! Kunnen we vanuit Brabants land vertrekken.....

Kan proberen ma-woe-do of vrijdag vrij te plannen maar dat kost wat tijd om te regelen.... (afspraken verzetten etc)

Hé Ralf, gezellig :rant: De dag maakt me niets uit, verzamelen we gewoon in Heesch en waarschijnlijk rij ik met de Sharan dus kunnen er ook nog 4 man bij. :ok:

Link naar reactie

Sticker voor de umweltzone in de Duitse steden, die je dus niet nodig hebt om de Messe te bezoeken. Meer info hier

Umweltzone-Plaketten.jpg

Met een Z3 krijg je zowiezo een groene sticker. Eenmalig aanvragen (bij TUV Rheinland bijvoorbeeld) en klaar.

Link naar reactie
Hé Ralf, gezellig :wave: De dag maakt me niets uit, verzamelen we gewoon in Heesch en waarschijnlijk rij ik met de Sharan dus kunnen er ook nog 4 man bij. :wave:

Als je toch stoelen over hebt... Zonder gekheid. Ik wil ook best wel mee. Op vrijdag 3 dec. is zeker geen probleem, andere dagen moet ik kijken of het gaat ivm. werk.

Link naar reactie
  • Administrator

Heb even in de planning gekeken Jos, maar krijg het helaas zo op het laatste moment niet voor elkaar om te switchen. Jammer, had me leuk geleken, wellicht volgend jaar?

Have fun in ieder geval!

Rob

Link naar reactie

heb nog eens goed gekeken waar het hotel zich situeert en valt net buiten de rode zone. zal hoofdzakelijk op de autobahn en niet zo zeer de stad opzoeken met de :hypocritesmiley: . is al een tijdje geleden dat ik over de autobahn kon scheuren, dus heb wat goed te maken. toch bedankt voor de uitleg, komt ooit wel eens van pas, grtz.

Link naar reactie

Ha mannen,

ben vandaag in essen geweest, het was niet te druk en je kon bij alle stands goed komen. Parkeren geen probleem, ingang Oost is prima en er rijden gratis bussen vanaf de P plaatsen,

Relatief weinig zzzz/zzzz/zzz/zqps

Mooi overzicht bij Alfa en Mercedes

Veel plezier

M

PS winterbanden is wel aan te bevelen

Link naar reactie

Gisteren met Jos en Bas een leuke dag gehad in Essen.

Veel wansmaak gezien, dat wel, maar toch ieder een auto uitgekozen voor in onze non-BMW droomgarage:

Ralf - Audi Ur Quattro S1

Motorshow%20Essen%202010%20324.JPG

Jos - zeg hier zelf maar ik durf 't niet :schater:

Bas - zeg hier zelf maar ik durf 't niet :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.