Ga naar inhoud

Rieger's mosterd na de maaltijd

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik toch echt wel... smaken verschillen :thumbup: Met name voorzijde is niet echt geslaagd.

• Administrator
Geplaatst:
smaken verschillen

Gelukkig wel, anders reden we hier allemaal in dezelfde Z, in dezelfde kleur, met dezelfde velgen, etc... :thumbup:

Geplaatst:

mee eens ordinair het verpest de lijn van de auto die lelijke bonken plastik maar zoals gezegt ieder zijn smaak en dat is maar goed ook

Hans

Geplaatst:

Ben blij dat Rieger de oude Z4 niet eerder heeft aangepakt. Anders was ik nog eerder misselijk geweest :rolleyes:

Geplaatst:

Ik kots net over mijn toetsenbO xz\czhl ihuiwehruiqHAUI;\ IQAhaqNHTJ;

Geplaatst:

Gaat niets boven een originele Z3/Z4, maar iedereen moet het voor zich zelf uitmaken of die zijn ZZZ Z om zeep helpt

Geplaatst:

Jeetje, dat er toch nog een mooie auto van kunt maken. Helemaal goed! :rolleyes:

Geplaatst:

Leuk deze reacties op het forum. Ik zit nu ook op het Mini forum omdat we er een Coopertje bij hebben en als je daar je mini voorstelt beginnen ze allemaal te gillen: pimpen, pimpen!!! :rolleyes:

Geplaatst:

Past veel beter bij jou Yangkie. Kun je in de Cooper wel zonder kussentje boven het stuur uitkomen :rolleyes:

Geplaatst:

Zeik toch niet man, ik ben gewoon goed bezig.

mini_before_after.jpg

Alleen weet Annelies het nog niet.

Geplaatst:
... als je daar je mini voorstelt beginnen ze allemaal te gillen: pimpen, pimpen!!! :)

En toch hebben die jongens best smaak, De nieuwe mini (one) is "not done" voor deze groep en idd. als je oude en de nieuwe mini naast elkaar zet, heeft de oude veel meer karakter.

Geplaatst:
.......als je oude en de nieuwe naast elkaar zet, heeft de oude veel meer karakter.

Geldt dat ook voor vrouwen?

Geplaatst:

Ik vind de Rieger kit geen verbetering tov een OEM Facelift E85. Hopelijk passen die tjoening-kits niet op de E86 :)

Ik zit nu ook op het Mini forum omdat we er een Coopertje bij hebben en als je daar je mini voorstelt beginnen ze allemaal te gillen: pimpen, pimpen!!! ;)

oh jee, dan gaan ze aan mij daar nog een zware kluif krijgen :)

• Administrator
Geplaatst:
Ik zit nu ook op het Mini forum omdat we er een Coopertje bij hebben

OMG... jij durft! Wedden dat er nu een paar van hier zich daar ook aan gaan melden? :)

Hou je nog wel een beetje tijd over trouwens?

... en als je daar je mini voorstelt beginnen ze allemaal te gillen: pimpen, pimpen!!! :)

Als je dat gaat doen, doe het dan gelijk goed:

mini_xxl_d.jpg

Ik zal Shelle wel vragen of ze bij jou in bad wil ;)

Geplaatst:

Welke kloothommel van hier heeft zich vandaag zo voorgesteld als nieuw lid op het mini forum?:

hallo ik ben john sinds december 2009 mini cooper s uit 2004 gekocht dark silver met zwart dak en spiegelkappen + nurburgring loggo op het dak laten maken ook getinte raamen tevens ga ik vaak naar de nurburgring ps fotos volgen nog van de auto groeten yankee

Stelletje eikels. :schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen