Ga naar inhoud

Om ff heerlijk te kwijlen...

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Administrator
Geplaatst:

http://www.bmwz3club.ch/gallery/2010-08-29?page=1

Zie hierboven de link naar de fotogallerij van de Sternfahrt afgelopen maand in Zwitserland.

330 Z-tjes bij elkaar, incl. een handvol Wiesmann's en een 507!

Achteraf toch balen dat we niet zijn wezen kijken op onze terugreis vanuit Italië... :newblush:

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Geplaatst:
:newblush: erg gaaf
Geplaatst:

Dit is een leuke link. Wat een pracht en praal bij elkaar. Ik kan me voorstellen, dat je daar bij had willen zijn.

Misschien een volgende keer.

Geplaatst:

Wel jammer dat ze zo rommelig geparkeerd staan! :schater:

Zwitserse precisie zullen we maar denken.

Mooi gezicht. Doen we bij de volgende forum meeting ook zo.

• Administrator
Geplaatst:
Mooi gezicht. Doen we bij de volgende forum meeting ook zo.

Eerst maar eens zien dat we 330 Z-tjes bij elkaar krijgen op 1 dag :thumbup:

Geplaatst:
Eerst maar eens zien dat we 330 Z-tjes bij elkaar krijgen op 1 dag :thumbup:

Zullen we de Datsun/Nissan Z club ook uitnodigen?

Geplaatst:

Eerst maar eens zien dat we 330 Z-tjes bij elkaar krijgen op 1 dag :)

• Administrator
Geplaatst:
Zullen we de Datsun/Nissan Z club ook uitnodigen?

Hahaha, ja dan lukt dat waarschijnlijk wel, maar om nou te zeggen dat ik dat mooie auto's vind... neuh :thumbup:

• Administrator
Geplaatst:
Hoeveel leden hebben we nu, meer dan 5000 ?? :thumbup: dan moeten die 330 toch geen probleem zijn, toch :)

Denk alleen niet dat er nog zoveel actieve leden zijn, maar 't zou mooi zijn idd!

Geplaatst:

Wiesmann, daar kwijl ik van, hele dorp straat blank :thumbup:

Geplaatst:
Denk alleen niet dat er nog zoveel actieve leden zijn, maar 't zou mooi zijn idd!

Misschien een record poging !!!!! :thumbup::) met meer dan " 5000 " potentiële leden komen we ook in het Worldbook of records "DE meeste BMW Z3/Z4 op een rij" (10 Km lang) :schater: :schater:

Geplaatst:
Misschien een record poging !!!!! :):wave: met meer dan " 5000 " potentiële leden komen we ook in het Worldbook of records "DE meeste BMW Z3/Z4 op een rij" (10 Km lang) :schater: :schater:

en zeker op het journaal :thumbup: best wel een goed idee :thumbup:

Geplaatst:

Da's nog eens wat anders dan een CD-wisselaar: geïntegreerde platenspeler en 'platenkast' in die 507:

IMG_5779_DxO_raw.jpg

Nog héél eventjes doorsparen dan maar... :schater:

Geplaatst:

Jaaaaa... Wiesman.... :wub: :fiew: :D

wiesmanbrrrrr.jpg

Geplaatst:

Interesse peilen met een poll? ( :D geen idee hoe dat moet maar is vast wel iemand handig in)

• Administrator
Geplaatst:
Da's nog eens wat anders dan een CD-wisselaar: geïntegreerde platenspeler en 'platenkast' in die 507:

IMG_5779_DxO_raw.jpg

Nog héél eventjes doorsparen dan maar... :schater:

GE-WEL-DIG!!!! Die had ik nog niet gespot hahaha. Zouden het 78-touren platen zijn?

Geplaatst:
GE-WEL-DIG!!!! Die had ik nog niet gespot hahaha. Zouden het 78-touren platen zijn?

Aan de afmetingen te zien singletjes (45rpm dus), maar kon er zo snel geen verdere info over bij elkaar Googelen...

Geplaatst:

inderdaad een geweldig ding ik heb er nog nooit een gezien ik vraag mij af wat er gebeurd als je hard over een hobbel rijdt en de platenspeler staat aan :D

Hans

• Administrator
Geplaatst:
inderdaad een geweldig aparaat ik heb er nog nooit een gezien ik vraag mij af wat er gebeurd als je hard over een hobbel rijdt en de platenspeler staat aan :D

Dat noemen ze scratchen :fiew:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen