Ga naar inhoud

Goeie (FORUM)actie van Pearle!


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

UPDATE 04-12-2011

De nieuwe vriendenweekbon staat weer online!

Kennen we dit topic nog?

In het kader van "wat doe ik en levert dat nog korting op?" bijgaand onze Vriedenweekactie zoals enige weken geleden al aangekondigd.

Wat houdt dat in?

4x per jaar heeft Pearle voor alle werknemers een zgn vriendenweek, waarbij familie & vrienden van personeel maar liefst 35% korting krijgt op alle zonnebrillen, brillen op sterkte en contactlenzen. Kortom, alles waar je maar doorheen kunt kijken. Een aangezien ik jullie allemaal als familie/vrienden beschouw... :wave:

Wat moet je er voor doen?

Weinig, alleen de BON HIER even downloaden, uitprinten en er mee naar 1 van de deelnemende Pearle-vestigingen gaan in de week van 4 t/m 10 december 2011.

Rob

Link naar reactie
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Ps: Verkopen ze er toevallig ook heel goedkoop een Zzzz, zodat ik wat te knutselen heb? :wave:

Dat helaas niet, maar wellicht is dit iets voor je? Kun je nog mee rijden ook :thumbup:

Link naar reactie
Kijk, dat vind ik nu een mooi geste naar de forumleden.. Bravo... :thumbup:

Ps: Verkopen ze er toevallig ook heel goedkoop een Zzzz, zodat ik wat te knutselen heb? :wave:

Nou ligt er al een paar jaar een knutselpakket op je te wachten, eerst oefenen op de Z3 dan over naar de Z4 :thumbup:

mobilephoto1sep20101411.jpg

Link naar reactie
  • Administrator
Ik kan je bericht niet lezen.

Kun je het nog een keer in grote letters schrijven??? :schater:

RECHTSONDERIN KUN JE JE BEELDGROOTTE AANPASSEN/INZOOMEN

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

hmmm, ik ben binnenkort weer aan nieuwe lenzen toe, dus ga ik er misschien wel gebruik van maken, bedankt! :hypocritesmiley:

Als wederdienst kan ik helaas niet zoveel van je gading bieden behalve dat ik enige delen van je tuin zou kunnen voorzien van wat biologisch verantwoorde mest :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
Als wederdienst kan ik helaas niet zoveel van je gading bieden behalve dat ik enige delen van je tuin zou kunnen voorzien van wat biologisch verantwoorde mest :schater:

Is goed hoor, je gaat maar lekker zitten schijten, achtertuin kun je zo inlopen. Kleed je wel warm aan van het weekend, het wordt nogal koud :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Hmm.. ik zat pas met een ander idee, wat hier misschien wel past..

Bij de ING-Bank (Ooit postbank), ontvang je rentepunten.. Leuk systeem waarbij je voor de helft van de winkelwaarde (webshops zijn wel iets goedkoper, dus dan gaat de helft niet meer helemaal op, maar goed) iets uit hun shop kunt kopen.

Hele idee is natuurlijk dan je uitgedaagd wordt om iets uit hun shop te kopen wat je anders misschien helemaal niet zou kopen omdat je het niet tegen was gekomen, maar het nu ineens de helft van de prijs is...WAUW.. ;)

Zo af en toe als ik eens echt iets zoek wat ik nodig heb kijk ik dan ook eerst even bij de ING, helaas vaak zonder enig resultaat..

Nu heb ik dus een flinke hoeveelheid punten (dat heb je als snel), maar doe er geen fu&*$)!k mee.. Eigenlijk wel zonde.

Dussss... Mocht er iemand toevallig wel iets zoeken wat de ING goedkoop aanbied, dan wil ik mijn rentepunten wel ter beschikking stellen in ruil voor een kleine vergoeding (zodanig uiteraard dat we er beide 'beter' van worden..)

Beetje ver gezocht, maar wie weet....

Link naar reactie
  • Administrator

Eerste post aangepast, bon staat online.

Succes allen en als er vragen zijn hoor ik het wel <_<

Mijn advies vwb een zonnebril... ga voor een RayBan met polariserende glazen (te herkennen aan de P achter het logo op het glas). 't Kost wat meer, maar dan heb je ook veel meer -_-.

Link naar reactie

Beetje rare vraag, maar hebben alle pearle vestigingen hetzelfde assortiment zonnebrillen?

En is dat dezelfde collectie die op hun site staan?

Het aanbod is van enkele merken wat karig

Link naar reactie
  • Administrator
Beetje rare vraag, maar hebben alle pearle vestigingen hetzelfde assortiment zonnebrillen?

En is dat dezelfde collectie die op hun site staan?

Het aanbod is van enkele merken wat karig

Het assortiment wat voorradig is verschilt per filiaal. Wel kan elk filiaal alle monturen opvragen bij andere filialen die in het totaal assortiment leverbaar zijn. De collectie op internet is een kleine selectie van wat er daadwerkelijk leverbaar is.

Heb je toevallig een bepaald model van een merk ergens gezien wat je graag zou willen hebben? Geef mij dan even de volledige montuurcode (staat in de binnenkant van één van de veren) en merk en ik kan kijken of die in ons assortiment zit. Krijg je tevens van mij onze bestelcode en kunnen ze hem zo voor je opvragen.

Gr. Rob

Link naar reactie

Ik zag op een engelse site 2 zonnebrillen van polaroid die me wel wat leken, ook qua prijs:

polaroid expedition 2702A

polaroid Drive XT 2800A

Wat er in de veren staat weet ik niet, maar dit zijn dus de types.

Maar het lijkt wel alsof die alleen in engeland verkocht worden, en ze van een plaatje kopen is eigenlijk niet mijn ding, je moet ze toch passen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.