Ga naar inhoud

Fabriek Z4


bigonepassion

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geen eigen harddisk recorder. Geen briefje naar de uitgever waar de serie op DVD te koop is. Niet eens aanbieden er dan een macramee-werkje van je vrouw tegenover te stellen...

Link naar reactie
Geen eigen harddisk recorder. Geen briefje naar de uitgever waar de serie op DVD te koop is. Niet eens aanbieden er dan een macramee-werkje van je vrouw tegenover te stellen...

1 - Wat moet ik met een harddisk recorder als er zelden tot nooit iets goeds op tv is??? :newblush:

2 - Hoezo een briefje naar een uitgever sturen als ik van het hele bestaan hiervan nieteens op de hoogte ben/was, er is net een Z4 sinds 2 maanden en dan

moet ik dit soort dingen al meteen weten??? :newblush:

3 - Geloof mij.... niemand wil een macramee-werkje van Carin hebben..... :schater:

Link naar reactie
2 - Hoezo een briefje naar een uitgever sturen als ik van het hele bestaan hiervan nieteens op de hoogte ben/was, er is net een Z4 sinds 2 maanden en dan

moet ik dit soort dingen al meteen weten??? :newblush:

Mmmmm..... Zoekfunctie met '+national +geographic' geeft: topic uit 2008.

Nu begrijp ik ook nog wel dat je die zoektermen niet zomaar uit je duim zuigt, maar als je je een béétje ingelezen had hier op het forum :schater::schater:

3 - Geloof mij.... niemand wil een macramee-werkje van Carin hebben..... :schater:

jij durft!

Link naar reactie
Mmmmm..... Zoekfunctie met '+national +geographic' geeft: topic uit 2008.

Nu begrijp ik ook nog wel dat je die zoektermen niet zomaar uit je duim zuigt, maar als je je een béétje ingelezen had hier op het forum :schater::schater:

jij durft!

Opnieuw een poging ....

Zoekfunctie reeds ervoor getest, die verwijst naar een page Error 404, schiet dus niet veel op.

Inlezen???? Verwacht je nu echt dat ieder forumlid vanaf het moment dat hij lid wordt van dit forum ALLE onderwerpen gaat lezen????

Ik geloof niet dat je met 2 benen op de grond staat er is echt meer te doen in deze wereld dan alle onderwerpen doornemen.

Als ik kijk naar de hoeveelheid onderwerpen die reeds meerdere malen zijn behandeld op het forum ben ik niet de eerste en zal ik zeker niet de laatste zijn die een dubbele vraag stelt.

Het was maar een eenvoudig verzoek om een stukje hulp van mede forum bewoners waarvan enkele ook daadwerkelijke hulp gegeven hebben in plaats van kritiek op een vraagstelling.

Wat mij betreft kan hier nu een dik slot op. :harhar: :thumbup::lipssealed:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik denk dat de sugegstie "slot erop" van ZonderZ niet zo gek is; uitzending is nu achter de rug, er is nog een topic hierover waarin iedereen verder kan blaffen, etc, etc. ... Mag er een slotje op admins?

Link naar reactie
Zoekfunctie reeds ervoor getest, die verwijst naar een page Error 404, schiet dus niet veel op.

Dat hoort niet. Kun je aangeven wat je precies doet en wat er dan gebeurt?

Misschien maar even per PM, dan vervuilen we dit topic niet verder.

Inlezen???? Verwacht je nu echt dat ieder forumlid vanaf het moment dat hij lid wordt van dit forum ALLE onderwerpen gaat lezen????

Ik geloof niet dat je met 2 benen op de grond staat er is echt meer te doen in deze wereld dan alle onderwerpen doornemen.

Als ik kijk naar de hoeveelheid onderwerpen die reeds meerdere malen zijn behandeld op het forum ben ik niet de eerste en zal ik zeker niet de laatste zijn die een dubbele vraag stelt.

Ja natuurlijk verwacht ik dat :schater: . En je mag nu weer van de kast afklimmen :thumbup: .

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.