Ga naar inhoud

Mooie grill


ZonderZ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Is inderdaad bekend, maar ik vind een rvs rooster mooier.

Ik heb dit rvs rooster te koop. Is van ZunSport en past in de voorbumper van de pre-facelift modellen.

Past niet meer in de nieuwe Aerobumper.

Afb014.jpg

Klik hier voor de gegevens.

Je kunt er ook rvs roosters voor de nieren bij krijgen, voor het volledige roostereffect.

Klikker de klik.

Edit: Rooster is inmiddels verkocht!

Link naar reactie
Ik heb dit rvs rooster te koop. Is van ZunSport en past in de voorbumper van de pre-facelift modellen.

Op zijn auto zit nu een Aerobumper, en daar past hij niet meer in.

Ik heb de foto's van de Aerobumper gezien en is erg mooi, maar als ik eerlijk ben, vind ik die Sharkgrill bumper toch wel erg cool. ( Smaken verschillen nu eenmaal) :offtopic:

Link naar reactie
  • Administrator
Grappig hoor :newblush: Ik bedoel wel waar je die "Sharkgrill" kan kopen.

In een dergelijk geval zou het wellicht helpen je vraag duidelijker te stellen; het gaat namelijk in dit draadje al over twee verschillende soorten Z4 grills (Shark / Zunsport bbq rooster). Maar omdat ik ook de beroerdste niet ben: bovenste link, wat was daar zo moeilijk aan?

Link naar reactie

Bedankt, ik heb gevonden wat ik wilde :wave:

Wat er daar zo moeilijk aan was? Nou ik kon dit gewoon niet vinden. Niet iedereen kan zo goed overweg met het zoeken en plaatsen van zaken op internet als de meeste hier. Ik behoor bij die groep van een oudere generatie die het wat moeilijker heeft met zulke zaken :newblush:

Maar nogmaals bedankt!

Link naar reactie
  • Administrator
Maar nogmaals bedankt!

Al goed, al goed. :newblush: Als gratis Google tip; het helpt vaak om zoektermen even op te knippen, of juist aan elkaar te schrijven. :wave: Als je daadwerkelijk gaat bestellen: hou wel rekening met forse porto-kosten bij verzending vanuit Amerika en mogelijk douaneheffingen (ik weet niet hoe dat in elkaar zit in Belgie, maar in Nl, loop je dat risico wel).

Edit: zie ook direct hierboven de post van ZonderZ die al navraag heeft gedaan naar de porto. Die zal voor verzending naar Belgie niet anders zijn dan voor naar Nl lijkt me ...

Link naar reactie
  • Administrator
Al iemand gezien in Nederland.

Nope, en op deze manier gaat ook niemand het zien, je linkje werkte niet. :schater: (Sorry, maar vanwege je eigen statement over IT skills vind ik 't grappig) Dit bedoelde je shiftchrome.jpg.

Ik heb hem nog niet eerder gezien, maar ik denk dat ie vanwege zijn gewicht inclusief verzending en douanerechten vrij prijzig wordt. Zou je niet liever voor wat minder geld de hier gangbare shortshift bestellen op bijvoorbeeld Ebay.de ? Kan eventueel ook nog verlicht ... Laatste heb ik zelf ook; aansluiten is fluitje van een cent via het ledje onder de asbak (dan dimt ie mee met de tellerverlichting) / de aanstekeraansluiing, etc. en schakelt reuze fijn.

Beetje vage foto, maar idee van verlichting heb je zo wel fcttgh.jpg

(dit is overigens met de interieurverlichting op maximaal)

en dit is met wat meer accent op de knop zelf:

347y7nc.jpg

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Verzendkosten zijn iets van $ 40 a $50 excl risico dat je bij de Hollandse douane ook nog invoerrechten moet betalen. :thumbup:

Wordt dan wel een duur stukje grill... :newblush:

Wie mooi wil zijn,.. moet pijn lijden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.