Ga naar inhoud

Z3 Roadster Zonnebril


HBmw3

Aanbevolen berichten

Vandaag geen zon te bekennen, maar deze aankoop werd vanmorgen door de pakketdienst bij mij afgeleverd:

2wp3x44.jpg

e5sehz.jpg

Zou er ook een coupe-versie zijn? :schater:

Mocht iemand dit item met tijdloos design ooit in een BMW-brochure zijn tegengekomen, graag een PB!

Link naar reactie
  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Niet besteld. Na een heftige strijd op Ebay gewonnen :) . Voorzover ik weet is de bril door BMW op de markt gebracht bij de introductie van de Z3, maar is niet meer via de reguliere kanalen te koop.

Link naar reactie
  • Administrator

Als collector's item is het een leuk dingetje, maar wat is die naar mijn bescheiden mening lelijk als zonnebril! :newblush:

Zou je hem gaan dragen, let er dan even op dat hij niet gaat oxideren bij de punten waar contact wordt gemaakt met de huid. Ik heb zelf ooit een BMW motorbril gekocht voor veel geld destijds en daar was de laklaag na een jaar of 2 bij zeer weinig gebruik al vanaf... daar is zo'n collector's item natuurlijk weer veel te speciaal voor.

Zoals Mark King van Level 42 ooit al eens zong...

"I wear my RayBan's, driving in my car. Even on a cloudy day..." :D

Link naar reactie

Nou ja lelijk......je moet 'm aan zien (of op) natuurlijk he :schater:

Bedankt voor de tip, maar de schoonheid, of lelijkheid zo je wilt, was niet de directe aanleiding voor de aankoop.

Het is inderdaad een collectors item, dus het wordt een vitrinebril.

Ik heb de brochure en prijslijst inmiddels bij onze Duitse vrienden gevonden. Het brilletje deed indertijd 199,-- DM :D

(ook in damesmodel verkrijgbaar :newblush: )

Link naar reactie
Als collector's item is het een leuk dingetje, maar wat is die naar mijn bescheiden mening lelijk als zonnebril! ;)

Benieuwd naar jouw bril ;)

Vind 'm wel cool eigenlijk :rolleyes: .

Jammer alleen dat de glaasjes relatief klein zijn/lijken. Heb speciaal voor de Z3 zo'n belachelijk grote bril aangeschaft aangezien de zon vrolijk ACHTER de glaasjes van mijn oude bril terecht kwam.

En, ja... als daily brildrager zal een collectors-item-bril voor mij ook alleen een collectors-item zijn... Wil ik de Z3 heel houden ;).

Link naar reactie
  • Administrator
Maar je hebt nog steeds diezelfde kutkop als in je avatar??

Gelukkig niet, da's Jeremy Clarkson. Die is zelfs knapper dan ik ben... hij heeft meer haar ;)

Een tijdje terug hebben we een topic gehad hier over "wat doe je voor werk" en "welk voordeel kan de medeforummer daar uit halen". Wel... ik zit in de brillen en ik was inmiddels al een topic aan het voorbereiden mbt de aankomende vriendenweken die we weer hebben en het voordeel wat dat voor de medeforummers brengt: véél korting. En aangezien we veel RayBan's hebben en dat wel 1 van de beste maar niet 1 van de goedkoopste merken is, hierboven alvast een voorproefje. Voorgaande keren kwam er door de drukte van mijn kant niets van, maar deze keer komt er dus een apart draadje...

Denk dus voortaan eerst even na voordat je op die "reactie toevoegen" knop hengst... :rolleyes:

Link naar reactie
Heel fijn. Geweldig, die melding van je fantastische brilletjes.

Maar je hebt nog steeds diezelfde kutkop als in je avatar??

Zie de laatste tijd alleen maar "afzeik" berichtjes van jou langskomen, er is een speciaal draadje waar je dit volop kunt doen, dat scheelt veel ergernis in de normale topic waar dit echt niet nodig is.

Link naar reactie

Ach Carin, als je hier wat langer rondhangt dan kom je er wel achter dat dit soort opmerkingen de normale conversatie toon is voor sommige types.

De verruwing van de maatschappij slaat ook hier toe.

Link naar reactie

Ik ben hier sinds 2007 en ben heel wat gewend, heb zelf genoeg humor om veel antwoorden te kunnen waarderen, maar als er iemand op niets af zo naar andere mensen doet tsja dan komt er toch wel enige fatsoensnorm aan te pas, misschien is die persoon gefrustreerd en kan op deze manier zich zo lekker anoniem uitleven... je komt ze op elk forum tegen jammer!

Link naar reactie

Volgens mij wordt op de verkeerde "pianist" geschoten. :unsure:

De topicwriter deelt ons in zijn onschuldig enthousiasme mee dat ie een speciale Z3 bril op de kop heeft kunnen tikken.

Zijn vraag was om te weten wat men die bril ooit nieuw moest betalen.

Ik neem aan dat ie geen boodschap had aan het feit dat die bril niks waard is, lelijk is en dat ie bovendien beter een Ray Ban kon kopen...

(mijn bescheiden mening dus als iets oudere forum-gebruiker)

Link naar reactie
Ik weet niet precies wanneer Rob (>10.000 posts) het forum heeft verlaten, daarom herkent de "nieuwe" garde zijn stijl misschien niet.... :unsure:

Het gooien met diverse vleeswaren heeft m.i niets te maken met stijl maar des te meer met stijlloos.

Link naar reactie

Ik deel de mening van Frank. (navigator)

Verder vind ik de vermaning wel een beetje respectloos voor een oude forumheld die het forum veel gebracht heeft. Neemt niet weg dat de opmerking op zich ook wel respectloos was. :unsure: (my 2cents)

On topic: gefeliciteerd met de bril, een mooi collectors item :unsure:

Link naar reactie

Verbazingwekkend wat een 14 jaar oud zonnebrilletje te weeg kan brengen. :unsure: Maar volgens de principes van de meeste fora dacht ik inderdaad dat het leuk was de beelden van mijn aanwinst met jullie te delen. Alleen maar omdat het een authentiek BMW-Z3-accessoire is en wij hier volgens mij allemaal liefhebbers van die auto zijn. Dat mijn vrouw dit soort aankopen niet begrijpt oke, maar hier had ik op iets meer waardering gerekend :P

Daarnaast vind ik het dan leuk om de door mij verzamelde items terug te zien in een brochure o.i.d. Die heb ik gevonden. De toenmalige prijs heb ik met jullie gedeeld omdat ik dat een opmerkelijk bedrag vond, zeker voor die tijd. De bril zelf wordt er daarmee voor mij niet meer of minder waardevol door. Ik ben er blij mee, het brilletje verdwijnt achter glas en mag daar op het gemakkie oud worden, zonder dat iemand daar verder last van heeft.

Afijn, durf bijna niet te zeggen dat ik ook nog een 'Westernhut' uit dezelfde brochure heb gescoord. Lachwekkend model, niet mijn maat, waait op zeker direct van je hoofd als je met open kap rijdt en met dichte kap past het niet. Kortom alleen geschikt als collectors item (voor de geinteresseerden, zoek zelf maar op wattie indertijd nieuw gekost heeft, accessoire brochure 1996, dat is pas echt lachwekkend :schater: )

BTW Ray-Ban is al jaren mijn favoriete merk zonnebril, maar kan ze me niet veroorloven. Doe het gewoon met Polaroid (model lijkt trouwens wel sterk op het eerste getoonde Ray-Ban model). :unsure:

Link naar reactie
Verbazingwekkend wat een 14 jaar oud zonnebrilletje te weeg kan brengen. :unsure: Maar volgens de principes van de meeste fora dacht ik inderdaad dat het leuk was de beelden van mijn aanwinst met jullie te delen. Alleen maar omdat het een authentiek BMW-Z3-accessoire is en wij hier volgens mij allemaal liefhebbers van die auto zijn. Dat mijn vrouw dit soort aankopen niet begrijpt oke, maar hier had ik op iets meer waardering gerekend :P

Blijf vooral dit soort dingen met ons delen Ik vind het in ieder geval bijzonder dat je dit uberhaupt hebt gevonden :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator

Re: de opmerking van RobertC... :unsure:

Re: mijn opmerking over dat ik de bril niet mooi vond als zonnebril...

Ik zei er ook duidelijk bij dat het als collector's item een leuk ding is, maar ik hem lelijk vind als zonnebril. Er zijn mensen die hem wel mooi vinden en mensen die dat niet vinden. Neemt niet weg dat het een leuk item is om te hebben. Ik heb ook tig verzamel dingen waar een ander van kan gruwelen (nee, ik zeg niet wat... :schater:)

Maar goed, d'r zijn ook zat RayBan's die het daglicht niet kunnen verdragen, feit is wel dat het momenteel 1 van de beste fabrikanten van zonnebrillen is qua glas, kwaliteit en garantie voor een goede prijs, zeker in verhouding tot andere merken die het dubbele kosten en echt niet beter zijn. En daarom gaf ik de tip over het mogelijk oxideren, want de kwaliteit van de BMW bril die ik heb is nog erger dan die van een Kruidvat zonnebrilletje.

Maar genoeg offtopic nu, back ontopic! :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.