Ga naar inhoud

Z3 van binnen tijdens een rit


Z3Zoefer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Goeie foto! Maar uuh... welk rood lampje brand er nou rechts op je dashboard (vlak onder je temp. meter)? :)

De indicator van de zelfontspanner :schater:

Link naar reactie

Thx :) en het is de airbaglampje maar die reset ik al 1 keer per jaar maar dan komt die na verloop van tijd weer vrolijk terug.

Het wordt dus tijd voor weer een reset :unsure:

En verder ben ik een freelance fotograaf.

Link naar reactie

Vette foto hoor!

Ik de camera ff google-en en ik begrijp nu ook waarom ik met mijn Nikon D50 betrekkelijk minder mooie foto's maak :) .

Maaru, wat voor foto-werk doe je meestal? Ook bedrijfsfotografie? Zoek nog een fotograaf voor de nieuwe folders voor mijn praktijk :unsure:.

Link naar reactie
Ik de camera ff google-en en ik begrijp nu ook waarom ik met mijn Nikon D50 betrekkelijk minder mooie foto's maak :newblush: .

Nee nee Sas, het is niet alleen de camera die de foto´s mooi maakt. Het is ook de persoon die erachter staat/zit/ligt. :D

Overigens heb ik wel de indruk dat de foto lichtelijk is bijgewerkt met een Photoshop o.i.d...

Link naar reactie
  • Administrator

Canon voor mij en niets anders!

Geweldige foto en zeer doeltreffend bewerkt met Photoshop o.i.d.

Je hebt me op een idee gebracht :newblush:

Compliments! :D

Link naar reactie
Canon voor mij en niets anders!

Zweerde ik vroeger (in de tijd van de filmrolletjes, ik heb nog steeds mijn oude AE1) ook bij.

Maar na een ZEER ONHEUSE behandeling bij een waarborggeval (over een nogal dure videocamera) komt er bij mij NOOIT nog Canon in huis. Ik zweer dus bij NIKON en heb ook een D50. Toen ik een jaar of wat terug aan het uitkijken was om de D50 door een D90 te vervangen, maakte een collega een opmerking die ik nooit meer zal (mag) vergeten.

Hij zei: "wat heb jij al van je D50 gevraagd dat hij niet kon".

En inderdaad, ik bezit een boek van Easy Computing over mijn camera, en telkens ik daar in blader vind ik mogelijkheden die ik nog moet exploreren. Ik ken dus nog maar een fractie van de mogelijkheden van die camera, en, zolang hij de geest niet geeft gaat ie niet de deur uit. Maar iedere heug zijn meug denk ik

Link naar reactie
  • Administrator
Maar na een ZEER ONHEUSE behandeling bij een waarborggeval (over een nogal dure videocamera) komt er bij mij NOOIT nog Canon in huis.

Je hebt een Canon gehuurd, bij het terugbrengen was er iets beschadigd en jij werd daarvoor onterecht verantwoordelijk gesteld, als ik het goed begrijp? Maar wat kan het apparaat daar aan doen dan?

Link naar reactie
Je hebt een Canon gehuurd, bij het terugbrengen was er iets beschadigd en jij werd daarvoor onterecht verantwoordelijk gesteld, als ik het goed begrijp? Maar wat kan het apparaat daar aan doen dan?
Neen, de camera was mijn eigendom. Kort na de aankoop kwam er een nieuwere versie van uit. Uiterlijk identiek, met één aspectje extra (iets van geluidjes toevoegen of zoiets). Toen de camera stuk ging, in de maand nadat de waarborg afliep, bleek Canon niet voor de herstelling te willen te willen opdraaien. Naar een gewone hersteller gegaan, en die wist dat in het type dat ik had een slechte 'capacitieve groep' zat (een reeks slechte condensatoren dus). Een fax naar Canon Camera Division had enkel voor gevolg dat ze mijn camera wilden inruilen, en mij een korting van maar liefst 15% (!!!) op de catalogusprijs wilden toestaan. Simpel bezoekje aan Makro leerde mij dat daar het nieuwe type goedkoper was, ZONDER INRUIL!

Besluit: NOOIT MEER CANON (zelfs al was mijn analoge camera een heel goed apparaat) geen printer, mini-camera of whatever.

Link naar reactie

Zo hee, wat een hoop reacties zeg :unsure:

En niet weer het oude Canon & Nikon verhaal hoor.

Komen we toch niet uit :unsure:

De foto heb ik in Photoshop bewerkt en ik heb wat flink contrast er in gezet.

Maar ik doe voornamelijk model, bruiloft en theaterfotografie.

Bedrijfsfotografie en architectuur doe ik ook af en toe en ik stuur je zometeen een PBtje.

Een tip die ik mee kan geven als je je auto gaat fotograferen is dat je een polarisatiefilter op je lens zet.

Hiermee voorkom je hindelijke reflecties.

Zie voor meer info:

http://forum.autogespot.com/index.php?topic=13937.0

Link naar reactie
Een tip die ik mee kan geven als je je auto gaat fotograferen is dat je een polarisatiefilter op je lens zet.

Hiermee voorkom je hindelijke reflecties.

Mooie foto !

Bedankt voor de tip :unsure:

Greets Peter

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Canon 5D MarkII 21MB.

Op een statief naast mij op de bank en met mijn rechterhand maar schieten en dan maar hopen dat het wat wordt :unsure:

De foto zou zo uit een brochure kunnen komen :thumbup:

Z3 Experience!!

Link naar reactie

zeer mooie foto.

Heb je er nou ook nog iets van motion blur ingestopt? (en een beetje stereffect op de knoppen? :birthday:)

De snelheidsvervaging van het landschap komt een beetje onnatuurlijk over, maar dat kan ik weer niet rijmen met de weerspiegeling in de ruit van de ventilatieroosters die wel weer scherp is. (wat zou betekenen dat die onnatuurlijkheid aan mijn waarneming ligt)

Het heeft ook een beetje weg van een hyperrealistisch schilderij (met name natuurlijk dat ook nog het airbaglampje brandt :schater: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.