Ga naar inhoud

Gezocht 2 zwarte afdek zijpanelen open softtop


Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zag gisteravond (of beter vannacht) op e-bay een heleboel losse onderdelen te koop staan, misschien dat jou onderdeel er bij zit, volgens mij had iemand zijn complete Z gesloopt, was wel een QP volgens mij :kisstogether:

Link naar reactie
Gezocht 2 zwarte zij panelen om de open gaten bij geopende kap af te dichten.
was wel een QP volgens mij :kisstogether:

dan zullen er geen panelen tussen zitten,denk ik. :schater:

Link naar reactie
  • Administrator
geopende kap
op ebay ... een QP

Dan kun je je de moeite van het zoeken besparen hoor ZonderZ! :schater:

Maar hou ook eens het forum van de buren in de gaten en zoek dan op "Verdeckabdeckungen" of "seitliche Abdeckungen". Hier bijvoorbeeld voor EUR 40,- + verzendkosten ... Verdeckabdeckungen

Link naar reactie
Jammer dat Floor in mijn tijd op het forum nog geen Z had cq nog niet op het forum was.

Ik denk dat we heel goede maatjes zouden zijn.

Ik hou wel van dat antwoord op antwoord op antwoord op antwoord op antwoord...

Hou ze bezig, Floor! :D

Natuurlijk doen de Beertjes, als nieuwelingen, aardig hun best. Ze posten wat af. Maar 't haalt het niet bij jou, hoor, Floor. ;)

Ach ,we doen ons best :wave:

maar Bartje is ook niet mis :wave:

Link naar reactie
  • Administrator
Allemaal leuk en wel, al met al heb ik nog steeds geen zij panelen :wave:

Wat is er mis met de link naar het forum van de buren dan? :D Ik zie ze daar nog steeds opstaan met als prijsindicatie - lees beginprijs - EUR 40,- (ofwel de helft van de kosten bij de dealert) + Versand. Wel een beetje moeite doen graag; :wave: ofwel registreren bij de buren voor zover nog niet gedaan en PM-en met je nieuwe Duitse vriend oz_one graag ... Je kunt ze binnen een paar dagen in huis hebben, dus kom op niet lullen maar breien.

Link naar reactie
Wat is er mis met de link naar het forum van de buren dan? :wave: Ik zie ze daar nog steeds opstaan met als prijsindicatie - lees beginprijs - EUR 40,- (ofwel de helft van de kosten bij de dealert) + Versand. Wel een beetje moeite doen graag;

Daar word ik nu zo treurig om, allang een reactie gegeven bij onze buren, maar nog niets vernomen ( vermoedelijk op vakantie in Nederland :schater: ) maar mijn dierbare mede forums denken dat ik niet kan breien.... :D

Maar tot zover evengoed bedankt voor de moeite 2.5Si , heb je toevallig nog een paar mooie verchroomde eindstukken voor je uitlaat nodig??? kosten maar EUR 40 + Versand? :wave:

Link naar reactie
  • Administrator
allang een reactie gegeven bij onze buren, maar nog niets vernomen

Ja, als je dat er nou meteen even bijgezegd had was ik nooit aan breien gaan denken ...

heb je toevallig nog een paar mooie verchroomde eindstukken voor je uitlaat nodig????

Zodat ik twee niet passende uitlaatsierstukken kan opslaan? :schater: Thanks, but no thanks, zo groot woon ik niet....

Link naar reactie

Helaas... hier onder het antwoord van onze duitse mede Z4 rijder...

Betreff: AW: Verdeckabdeckungen

Dies ist die Nachricht, die gesendet wurde:

***************

Hi Ben,

I'm sorry, they are sold.

Regards,

Oliver

***************

Dus, ik ben nog steeds zoekende... ( 2.5si, nog bedankt voor de tip )

Link naar reactie
Dacht het niet hè Floor, je bedoelt € 110,= incl. opberghoes/tas/klittebandstrip.

Niet zomaar wat zitten gissen, anders vermeldt ff de dealernaam. :rolleyes::thumbup:

Aha! Is daar die tas voor met klitteband die in mijn kofferbak lag.... alleen zonder de afdekkappen. ;)

Link naar reactie

Ik heb laatst voor EUR 35,= via Marktplaats een setje beige persenningen gekocht. Nieuw en compleet met hoes/klittenband.

Zoeken dus, ze worden aangeboden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.