Ga naar inhoud

Last-minute Limborit 3.01 - AC Schnitzer Edition


Ralf

Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Persoonlijk vind ik dit de beste foto........ Limbo Freetzzz :muur: :sick:

img9109x.jpg

Verder uit de fotocamera:

Jackie lekker aan t toeren

img9134x.jpg

Zedri wordt full-attack getemd

img9108r.jpg

Hier ontbreekt de ZZZound...... die is gewoon wow bij de M van Jos

img9122o.jpg

Link naar reactie
Ik klik op de klikerderklik van Bridders om de fotoos te bekijken en wat zie ik.........Mezelf op 1 van de foto's als 1 van de "zittende mensen die ook met hun z3 rond toerde" Geinig :thumbup::kisstogether:

Zal me binnkort eens uitgebreid voorstellen op de members topic.

Kijk aan. Da´s leuk. Welkom alvast :rolleyes: .

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Grrr... CJIB´tje binnen gekregen... A76 te Heerlen om 21.56u. Ik reed toch zeker gecorrigeerd 5 km/u te hard. Inderdaad een megagroffe overtreding en de 27 euro boete volledig terecht :rolleyes: .

Jos, Ralf, Jacky? Beware of the brievenbus..., want volgens mij reden we daar achter elkaar aan.

Link naar reactie
Grrr... CJIB´tje binnen gekregen... A76 te Heerlen om 21.56u. Ik reed toch zeker gecorrigeerd 5 km/u te hard. Inderdaad een megagroffe overtreding en de 27 euro boete volledig terecht :rolleyes: .

Jos, Ralf, Jacky? Beware of the brievenbus..., want volgens mij reden we daar achter elkaar aan.

Haha same here! <_<

Lang leve het CJB. 21.57 en 141 km/u ongecorrigeerd, 81 euri's

Jos en Jack? wie gaat dit overtreffen?

Link naar reactie
Haha same here! :blink:

Lang leve het CJB. 21.57 en 141 km/u ongecorrigeerd, 81 euri's

Jos en Jack? wie gaat dit overtreffen?

Ben ik blij dat ik gewaarschuwd wordt door jullie.

Gisteren brievenbus weggehaald, huisnummer verwisseld met buren en...... nog niks in de brievenbus van CJIB :rolleyes:

Ben benieuwd als hij bij ons ook valt <_<

Zit vanaf morgen op wadden, krijg wel een tel. van ega Truuzzz, is afgesproken!!!Haha.

Ben ik blij dat ik m'n 3.0 nog niet had.

Shiff Ahoi

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Mooi, dan stel ik voor, mede onder het motto samen-uit-samen-thuis, dat we de kosten delen.

98 euri gedeeld door vijf is goed te doen, bovendien wel gepast om op deze manier de schade voor de organisatoren van deze Last-Minute rit te beperken. :schater:

Link naar reactie
Moet al voorkomen voor 42 km gecorrigeerd :newblush:

Heb ik ook al gehad met mijn vorige eMMy, nog moeten praten als brugman om mijn rijbewijs niet kwijt te zijn, agent in burger achter me aan met zijn Ford Focus. Hij kon gelukkig geen goede constante meting doen :thumbup:

Kijk tegenwoordig meer naast de weg dan erop.

Link naar reactie

Ik ook, maar een lasergun op 700 meter kan je niet voor zijn...... :newblush:

Snelheidscontroles hebben overigens niets meer met verkeersveiligheid te maken. :thumbup: Betrof een stuk vierbaansweg waar 80 km/u gereden mag worden. :angry:

Als de overheid geld nodig heeft worden de zakken van de automobilist wel even uitgeklopt :angry:

Kijk tegenwoordig meer naast de weg dan erop.
Link naar reactie
Persoonlijk vind ik dit de beste foto........ Limbo Freetzzz :newblush::thumbup:

img9134x.jpg

Zedri wordt full-attack getemd

img9122o.jpg

He mannen,

Mooie foto's maar weten jullie zeker dat jullie in Duitsland waren en niet in engeland...jullie rijden namelijk allemaal aan de verkeerde kant van de weg :schater:

Grrroeten

Ad

Link naar reactie
Nog niets binnen, fingers crossed :angry: . Moet al voorkomen voor 42 km gecorrigeerd :newblush:

Mag ik off topic even vragen hoelang er zit tussen de overtreding en de dagvaarding,Ik zit al sinds 2 mei te wachten voor 44 te snel (tweede keer) :thumbup:

Link naar reactie
Dit kan in de Eifel namelijk.

Op toerbeurt stond een van ons boven en hield verkeer tegen, zodoende konden we om de beurt omhoog rijijijijden. :thumbup:

Eindelijk gerechtigheid...de duitsers claimen ieder een eigen stukje strand in nederland...onze ZZZ-tjes een eigen circuit in de eifel. :newblush:

Grroeten

Ad

Link naar reactie
Mag ik off topic even vragen hoelang er zit tussen de overtreding en de dagvaarding,Ik zit al sinds 2 mei te wachten voor 44 te snel (tweede keer) :newblush:

Was mijn eerste, een week of drie a vier. Bij tweede keer mag je even een praatje komen maken met de rechter en is de boete een stukkie hoger, kan wat langer duren.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.