Ga naar inhoud

Last-minute Limborit 3.01 - AC Schnitzer Edition


Ralf

Aanbevolen berichten

Bridders en ik gaan vrijdag aanstaande op pad !

Wat is het plan -alles vrijheid blijheid, we rijden uiteindelijk waar de Super Ongelood ons brengt- :

-vetrek 10.00 uur vanaf vertrekplaats in Zuid Limburg (omgeving Heerlen)

-bezoek aan Auto Kohl, AC Schnitzer in Aachen (altijd leuk ff "schnautzen" bij ACS)

-(grotendeels) Limborit III rijden

-genieten van het mooie weer

-beetje fotograferen

-genieten van een zes-in-lijn en de mooie wegen die de Bundes Republik Deutschland ons geschonken heeft

-wie-het-weet mag het zeggen......

Wie haakt aan, gaat mee, en helpt mee de ZZZZ van Bas een beetje in te rijden (oftewel z3forum maagdelijkheid te verliezen)?

Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Zou graag mee gaan, ware het niet dat ik vrijdag met geen mogelijkheid vrij kan nemen :)

Leuk initiatief Ralf!

Gr. Rob

Link naar reactie
  • Administrator
We weten dat dit voor velen waarschijnlijk een issue is... Maar goed, wie kan en wil... join! :rolleyes:

Normaal zou het wel kunnen, maar sta een beetje onderbezet door ziekte en vakanties :newblush:

Veel plezier in ieder geval!

Link naar reactie
alle zin om mee te gaan

No worries. Er komt nog een Limborit 3.02 zodra Mark en Katja weer terug zijn van de states! :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
No worries. Er komt nog een Limborit 3.02 zodra Mark en Katja weer terug zijn van de states! :rolleyes:

Op zondag dan graag :ok:

Link naar reactie

Zondagen zijn voor het SLKforum Rob :rolleyes:

Link naar reactie

Hoi, Hoi , ik heb me voor morgen, over 18 minuten al, vrij van afspraken kunnen maken :thumbup: :thumbup:

Ralfuzzz, we treffen ons op de parking meteen Echt.

Weersverwachting :rolleyes: is goed, minder zon en heerlijk temp.

Ik verheug mp een heerlijke dag.

Link naar reactie

Koffie zwart aub. Laat de telefoon drie keer over gaan ;-).

Tot morgen!

Link naar reactie

Het is nu 23.30u en ben net 10 minuten thuis.

Een topdag met top "Kurven" en een bezoekje aan de Nurburgring :wave:

Ralf, Jos, Jackie_p en Frido, thanks voor de gezelligheid. Morgen volgen de foto´s, verslagen en GPS tracks.

Link naar reactie

Na 602.8 'fabelhafte' km's weer veilig thuis!

Bas, Jos, Frido, Jack het was toppie!

De zzzz van Bridders is forumwaardig bevonden en achter Monschau tevens geslaagd voor t 'LR Kurven Examen'. Bas gefeliciteerd ;-)

Link naar reactie

Was als Midden-Limburger uiteraard eerder thuis, 22.30 uur. Heerlijke dag gehad in goed gezelschap met pracht weer. :wave:

Heerlijke Eifel Schnitzel Bauern Art gegeten aan de Ruhrsee, hiervoor wil je alleen al op pad in de Eifel.

De Kurven und Waelder krijg je er dan extra bij.

Kortom: een pracht dag in goed gezelschap.

CHAPEAU!!!!!! :thumbup:

p.s.

ben benieuwd naar de Kurven-pics.

Jackie_p

Link naar reactie

De pics komen nog, alvast hier de gereden route.

@Ralf, ik heb de snelheidsafhankelijke routelijn niet gebruikt, maakt de route niet meer leesbaar. Te kleurrijk :muur:

limborit.jpg

En een grafiek met de hoogteverschillen

autolimborit301nurburgr.png

Ook ik ben benieuwd naar de Kurvenpics.

Link naar reactie
@Ralf, ik heb de snelheidsafhankelijke routelijn niet gebruikt, maakt de route niet meer leesbaar. Te kleurrijk :muur:

Bas, kun je dan twee intervallen instellen ajb? dan wordt ie wel leesbaar. 80 & 120 bijv. Wellicht heeben we ook buiten de snelweg harder dan 120 gereden? :sick:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.