Ga naar inhoud

Groeten uit .......


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
die arme fietsers :thumbup:

Tja, die arme fietsers, hé

Vraag maar aan RvE hoeveel maal wij tijdens onze Alpentoer achter zo'n bende gehangen hebben, hijgend en puffend maar vaak met 2 of 3 naast mekaar. Zelfs als je vlak achter die kerels reed, deden ze nog alsof ze deelnemen aan een wielerwedstrijd. Ik krijg het van die gasten <_<

Link naar reactie

Ja , en zij weer van ons .En zo mopperen we wat af op elkaar .

maar het was niet negatief bedoeld hoor, Maar Ik kan me wel voorstellen dat je als fietser je rotschrikt als er weer een paar van die gillende banden de hoek om komen.

Link naar reactie
Vraag maar aan RvE hoeveel maal wij tijdens onze Alpentoer achter zo'n bende gehangen hebben

21 keer <_<

(en dat was dan alleen bergop, de Großglocknerstraße naar beneden was er een bende van tientallen fietsers die dachten een echt "peloton" te moeten vormen. En dan nog verbaasd zijn en boos gebaren dat ze zowat tegen mijn stoneguards aanplakten bij een inhaalactie. :thumbup:

Maar Floor, je hebt gelijk, zij denken vast ook dat de berg van hun is, net zoals wij dachten dat ie van ons was. :holiday:

Link naar reactie

Hoewel onscherp, toch een mooie maar vreemde foto.

Aan een kant het gruwelijke van de rails en poort en aan de andere kant nog een stuk van een mooi Zzzz...

Dat hadden de mensen van toen ook niet kunnen voorstellen....

Zo'n foto zet je toch weer even aan het denken... :wave:

Link naar reactie
het verbaasd mij dat je met de auto zo dichtbij de poort kon komen maar als je daar in de buurt bent moet je daar zeker gaan kijken

het staat ook nog op mijn lijstje maar het is zo ver weg :wave:

Hans

nee hoor is geen enkel probleem,het ligt aan een weg die normaal toegankelijk is.

vanaf assendelft zo,n 1250 km!

valt mee toch? terug in 10 uur gereden.

Link naar reactie

Speciaal voor Ruud: Hier. (Je reactie is een beetje ongelukkig, maar daar ben je vermoedelijk niet bewust van).

Sander, je zal zelf wel balen van de onscherpte maar plaatje is mooi. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar het schijnt binnen ook erg indrukwekkend te zijn. Ben je daar ook geweest?

Link naar reactie

we zijn in beide plaatsen geweest,in de een met een guided tour (kan niet anders)en de ander wel met gids maar verder vrij te gaan en staan

tja als je daar eenmaal staat is het toch wel een bijzondere ervaring (op zn zachtst gezegd)

als je ziet hoe enorm groot site II is en als je alle cijfers hoort ,de diverse verhalen verteld door overlevenden,ja dan bekruipt je toch wel het een en ander aan gedachten .

wat mij altijd zo verbaast is dat zoiets uiteindelijk voortkomt uit normvervaging (in de kern)en dat dat helaas van alle tijden is.

het is helemaal niet zo denkbeeldig dat iets dergelijks weer zou gebeuren.

ik denk (mijn mening)dat het voor een ieder belangrijk zou kunnen zijn om eens naar een dergelijke plek te gaan ,en eens even stil te staan wat er zomaar kan gebeuren.

Link naar reactie

De mensheid heeft door de eeuwen heen helaas nog steeds niets geleerd .kijk naar wat er recentelijk gebeurde in Bosniè ,en zo zijn er nog wel meer op te noemen zelfs in onze naaste omgeving.

Maar ff offtopic ,je bent wel snel op en neer gereden zondag weg en nu alweer terug

Link naar reactie

Tijd voor een luchtiger bericht:

We zijn net terug van 2 weken vakantie in De Lot in Zuid Frankrijk. Onze eerste langere vakantie met de Z4 is uitstekend bevallen. We waren wat sceptisch over de lange reis (2x1100 km) en de bagageruimte. Allebei volkomen ten onrechte.

De reis is prima verlopen, en het comfort is zeer acceptabel. Wel met de kap dicht gereden omdat de bodem van de bak waarin de kap zich opvouwt omhoog stond vanwege de maximale bagageruimte. Lawaai van wind en banden is ook op lange stukken niet storend. Op de cruise control en gaan!

Tip voor het meenemen van volumineuze bagage: neem een vacuümzak van b.v. Blokker voor de handdoeken en kleding. Stofzuiger erop, en het volume is opeens 50% kleiner. Dan kan er dus echt heel veel in de kofferbak van de Z4!

Superleuke vakantie met prachtige tochten langs wijngaarden en velden vol zonnebloemen. Wel lekker stuiteren op de Franse B- en C-wegen, maar wat een ervaring. De kap is 2 weken niet dicht geweest. Ik heb de beelden van het weer in NL van de afgelopen 2 weken gezien, en dat maakt de vakantie nog leuker! Onderstaand wat sfeerbeelden:

28082010363.jpg

Vacuüm verpakte handdoeken

DeLot201046.jpg

Tussen de wijnranken in aan de oevers van de rivier De Lot

DeLot201069.jpg

Tussen de velden met (uitgebloeide) zonnebloemen

DeLot201062.jpg

Beetje warm voor 'open' rijden

DeLot201096.jpg

Hopen dat de zelfontspanner het doet.....

DeLot201064.jpg

Een Z4 3.0 si coupé in het wild

DeLot2010110.jpg

Ergens onderweg genietend van het uitzicht. Het mooiste uitzicht is alleen de andere kant op!

Onderweg in Frankrijk gespot:

2 x Z4 roadster waarvan 1x NL.

1 x Z4 coupé

2 x Z3 roadster

Deze ervaring is zeker voor herhaling vatbaar! :wave::rant:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.