Ga naar inhoud

M embleem in stuur


Sandyman

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik heb een Z3 2.8 uit juni 1999. Nu zag ik dat er een M embleem op het stuur zit (onderaan in het midden). Wat houdt dat in? Is dat standaard op dit model? Of heeft de vorige eigenaar bij wijze van lol (dat hoop ik dan maar) een ander stuur laten monteren?

Sandyman

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi,

ik heb een Z3 2.8 uit juni 1999. Nu zag ik dat er een M embleem op het stuur zit (onderaan in het midden). Wat houdt dat in? Is dat standaard op dit model? Of heeft de vorige eigenaar bij wijze van lol (dat hoop ik dan maar) een ander stuur laten monteren?

Sandyman

orgineel M stuur van bmw heb je dan.

gr. danny

Link naar reactie
misschien wel af fabriek ingebouwd,dat maakt t nog niet standaard ,oder?

op een coupe is het ab werk standaard. <_<

Heeft je stuur ook " :thumbup: stiksels" ?

img6136az2.jpg

Link naar reactie
De rood-blauwe is voorbehouden aan de echte M-etjes.

toch is bovenstaande foto van het stuur van mijn humble 2.8. :thumbup:

Het <_< stuur in mijn 1 heeft idd ook gewoon zwarte stiksels.

Link naar reactie

Het kan zijn dat je Z een "M-pakket" heeft... Heeft de mijne ook.

O.a. M-stuur, M-pook en M-onderstel.

Dat pakket is niet"standaard" maar een extra optie waar een Z af-fabriek mee geleverd kan zijn.

En, het kan inderdaad ook zijn dat de voorgaande eigenaar gewoon een ander stuur erin heeft gezet :thumbup:.

Link naar reactie

Wat ik "standaard "noem is alles wat af fabriek op de auto gemonteerd is. Dus ook de "standaard"mogelijke opties.

Niet standaard zijn alle achteraf aangebrachte wijzigingen die niet op het af-fabriek lijstje voorkomen.

Dus dit zit standaard op mijn Z3:

je ziet zelfs de snelheidsmeter met kilometeraanduiding is een optie!!! :thumbup:<_< :D

462g.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

En tot slot kan het nog zijn dat de vorige eigenaar gek was op plakplaatjes! :schater:

Marktplaats

OK, tot zover het flauwe deel; inderdaad - zoals al door Ivo gezegd - even de dealer bellen of BMW Nederland. Dan heb je met 1 telefoontje 5 minuiten later een keurige email met alle opties zoals af fabriek geleverd!

Link naar reactie
op een coupe is het ab werk standaard. B)

Heeft je stuur ook " ;) stiksels" ?

img6136az2.jpg

Mijn stuur is ook uitgevoerd met blauw en rooie stiksels.

Standaard uitgevoerd met m onderstel en stuur.

Link naar reactie
Mijn stuur is ook uitgevoerd met blauw en rooie stiksels.

Standaard uitgevoerd met m onderstel en stuur.

+1, zat standaard in mijn Sport Edition pakket (wat dan weer een optie was).

Link naar reactie
Wat ik "standaard "noem is alles wat af fabriek op de auto gemonteerd is. Dus ook de "standaard"mogelijke opties.

Niet standaard zijn alle achteraf aangebrachte wijzigingen die niet op het af-fabriek lijstje voorkomen.

Dus dit zit standaard op mijn Z3:

je ziet zelfs de snelheidsmeter met kilometeraanduiding is een optie!!! :rolleyes::newblush::thumbup:

462g.jpg

Mwah, toerenteller is toch het belangrijkste instrument!? ;-)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.