Ga naar inhoud

Opnieuw voorstellen


Aanbevolen berichten

Na een leuke rit weer vandaag op 1e Pinksterdag, heb ik een paar foto's van mijn "gerestylde" Z3 genomen. Klinkt wel he? <_<

Mijn Z3 is inmiddels helemaal gespoten en ik heb dank zij Ruud weer een mooi setje wielen er onder. Ik had eerst alleen de voorkant laten

spuiten, dus de neus en de spatborden e.d., maar toen die terug was zag het er niet uit. Het leek wel of de achterkant van een andere

Z3 er aan geplakt was. Afijn ook maar de achterkant dan gedaan, tegen een wel schappelijk prijsje moet ik zeggen.

Ik wist dat niet, maar ze hebben er nu eerst zwarte grondverf op gedaan en daarna de definitieve de lak op gedaan, zodat wanneer ik steenslag heb,

je niet direct een witte pit hebt. Zal iedereen wel hebben, maar ik vond dat wel een goed idee. Ook eindelijk nu van die vervelende krassen van

die k..katten af. :rolleyes:

Hierbij een paar foto's

21052010667.jpg

http://img156.imageshack.us/i/21052010669.jpg/

http://img198.imageshack.us/i/21052010671.jpg/

Nog niet helemaal gelukt, maar jullie hebben hopelijk wel een idee nu.

Fijne dagen verder nog

Groeten

Harrie

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mag ik zo onbeleefd zijn en vragen hoeveel een full respray nou kost voor een Z3?

Hoi Harry,

Dat ziet er weer heel strak uit.... Lekker genieten om je wagen er weer zo puik bij te zien staan.

Het maakt mij ook nieuwschierig wat zoiets kost en of het de moeite is om tzt ook eens te overwegen....

Het lijkt net of je weer een nieuw zzztje hebt..

Gr. RJ

Link naar reactie
  • Administrator

Nou behalve dat ik overspuiten al overwoog, kan de uitdeuker ook flink aan de slag... motorklep door één of andere kloothommel bij wijze van omgetoverd tot een klep van een 1.9!

Rob

Kwaad... HEEEEEEEL erg kwaad!

Link naar reactie

Mogen jullie best weten, ik heb hier een adresje in Hoorn, nl bij Care, en dat is een landelijke keten van spuiters en herstelbedrijven. Daar werken mensen

die in hun vrije tijd, dus zeg maar de weekends, autootjes mogen spuiten en dan de spullen van de baas mogen gebruiken. Bijv de spuitcabine. Je brengt

de auto vrijdagavond en zaterdagmiddag aan het eind van de middag staat ie weer te blinken.

Ik had dus eerst de voorkant laten doen, dat is motorkap, schermen en 2 portieren en dat kostte 650,00 euro en vervolgens de achterkant erbij, waarbij hij me

denk ik een beetje gematst heeft, omdat het nogal afstak de voor- en de achterkant, voor 300,00 euro. Ik ben dus zeg maar 1000 euro kwijt voor de hele auto

spuiten. Incl de demontage en montage als spiegels, bumpers etc .

Ik kan jullie zijn telefoonnummer geven als jullie dat willen. Het is de moeite waard en hij levert goed werk af.

Link naar reactie
  • Administrator
hmm doen ze in de vrijetijd ook uitdeuken/schadeherstel? ik wil mijn zzz nog steeds laten herstellen en volledig over laten spuiten... wil even bij een paar adresjes checken wat het me gaat kosten. Zonder bon dus :thumbup:

Idem, zelfs X2 hier, want die ouwe hoerensloep die ik in de schuur heb staan (lees: 635CSi) moet ook nog gespoten en beetje strak gemaakt...

Link naar reactie
  • Administrator
Ik ben dus zeg maar 1000 euro kwijt voor de hele auto

spuiten. Incl de demontage en montage als spiegels, bumpers etc .

Ik kan jullie zijn telefoonnummer geven als jullie dat willen. Het is de moeite waard en hij levert goed werk af.

Da's geen geld! Ik zal eens ff bij de lokale Care informeren of ze het daar ook doen.

Link naar reactie
  • Administrator

Absoluut het geld waard Harrie! Staat er prachtig bij zeg. Maar zijn dat nou Z4 velgen die je van ome Ruud mee hebt gekregen? Misstaat ook helemaal niet! :thumbup:

Link naar reactie
Absoluut het geld waard Harrie! Staat er prachtig bij zeg. Maar zijn dat nou Z4 velgen die je van ome Ruud mee hebt gekregen? Misstaat ook helemaal niet! :thumbup:

Klopt! Jij weet waarschijnlijk meer en ik ben er blij mee :thumbup:

Groeten

Harrie

Link naar reactie
Klopt! Jij weet waarschijnlijk meer en ik ben er blij mee :thumbup:

Groeten

Harrie

Zijn zeer bekende velgen, als je ze bij Ruud hebt gekocht dan komen ze waarschijnlijk van mijn Z4. Ben overgegaan naar 18 inch Style 197 met PS2

Auto is zeer goed opgeknapt, mooi werk zo alles bij elkaar.

Groet en houdt em heel.

JP

Link naar reactie
Zijn zeer bekende velgen, als je ze bij Ruud hebt gekocht dan komen ze waarschijnlijk van mijn Z4. Ben overgegaan naar 18 inch Style 197 met PS2

Auto is zeer goed opgeknapt, mooi werk zo alles bij elkaar.

Groet en houdt em heel.

JP

Zal ik proberen :thumbup:

De anderen hebben een PM gehad met het 06 nummer van de spuiter.

Link naar reactie

Mooie ZZZ Harrie, kleur van de stoelen past goed bij het glimmend ZZZwart !

Veel plezier

Link naar reactie

Foto's bij de lokale hamburgerboer genomen? Kom er nl zelf ook nog wel eens een burger verorberen.

Wel grappig dat de velgen in de kop van Noord Holland zijn gebleven :)

Groet

JPS

Na een leuke rit weer vandaag op 1e Pinksterdag, heb ik een paar foto's van mijn "gerestylde" Z3 genomen. Klinkt wel he? B)

Mijn Z3 is inmiddels helemaal gespoten en ik heb dank zij Ruud weer een mooi setje wielen er onder. Ik had eerst alleen de voorkant laten

spuiten, dus de neus en de spatborden e.d., maar toen die terug was zag het er niet uit. Het leek wel of de achterkant van een andere

Z3 er aan geplakt was. Afijn ook maar de achterkant dan gedaan, tegen een wel schappelijk prijsje moet ik zeggen.

Ik wist dat niet, maar ze hebben er nu eerst zwarte grondverf op gedaan en daarna de definitieve de lak op gedaan, zodat wanneer ik steenslag heb,

je niet direct een witte pit hebt. Zal iedereen wel hebben, maar ik vond dat wel een goed idee. Ook eindelijk nu van die vervelende krassen van

die k..katten af. :P

Hierbij een paar foto's

21052010667.jpg

http://img156.imageshack.us/i/21052010669.jpg/

http://img198.imageshack.us/i/21052010671.jpg/

Nog niet helemaal gelukt, maar jullie hebben hopelijk wel een idee nu.

Fijne dagen verder nog

Groeten

Harrie

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.