Ga naar inhoud

1ste Grote VOC tocht


PNA

1ste Grote VOC tocht  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik doe mee

    • Ja
      22
    • Misschien
      15
    • Nee
      3


Aanbevolen berichten

Allen,

Harrie, Margreet en wij hebben het plan opgevat om op zondag 5 september de eerste grote VOC tocht te organiseren.

De rit zal vertrekken in de omgeving van Amsterdam en voeren langs de verschillende VOC steden in het noordhollandse.

Halverwege zullen we gezamenlijk lunchen met zicht op de bruinevloot, en in de omgeving van zaanstad zullen we eindigen met een diner voor de liefhebbers.

Alvorens wij heel veel effort stoppen in de gehele organisatie en samen stellen van menu's e.d.

Willen wij hier graag een kleine poll doen en de interesse peilen wie aan deze rit mee wil doen en eventueel een hapje mee zal willen eten.

Graag voor 15 mei reageren, dan kunnen wij mede op basis van aantal meerijders plaatsen voor de stops en begin-en eindpunt bepalen.

Voor eind mei zullen Harry en ondergetekende dan de rit uitzetten en de stops en eindpunt bepalen en afspraken gaan maken met de cateraars.

Groet, PNA

O,ja 50 deelnemers is de max

Link naar reactie
  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Goed plan!! :nono: , kan ik me al inschrijven??...dan ben ik tenminste op tijd... :kisstogether:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Ik zat laatst nog te zeiken dat er nooit iets hier in de buurt werd georganiseerd.. :kisstogether:

Maaruh.. nu komt het wel heel dichtbij. :schater:

Vind het wel altijd moeilijk plannen zo ver vooruit, maar volgens mij moet ik tegen die tijd gewoon kunnen.

Link naar reactie

Als we niet op vakantie zijn, count us in!

Link naar reactie

Als ik sommige reacties lees zijn ze bang om een eindje voor een leuke forum aktiviteit te rijden. Wat een gezever dat "lekker dich in de buurt" dus ik doe mee <_< . Voor mij is het absoluut niet in de buurt. Maar rij graag wat extra kilometers voor een leuk initiatief van mede forummers. Dus een dikke vette JA :thumbup:

Link naar reactie
Als ik sommige reacties lees zijn ze bang om een eindje voor een leuke forum aktiviteit te rijden. Wat een gezever dat "lekker dich in de buurt" dus ik doe mee <_< . Voor mij is het absoluut niet in de buurt. Maar rij graag wat extra kilometers voor een leuk initiatief van mede forummers. Dus een dikke vette JA :thumbup:

Dat is de ware spirit!! <_< Ik zie veel enthousiasme hier, dus het komt wel goed denk ik dan.

Link naar reactie
Als ik sommige reacties lees zijn ze bang om een eindje voor een leuke forum aktiviteit te rijden. Wat een gezever dat "lekker dich in de buurt" dus ik doe mee <_< . Voor mij is het absoluut niet in de buurt. Maar rij graag wat extra kilometers voor een leuk initiatief van mede forummers. Dus een dikke vette JA :thumbup:

Waarom zit jij altijd zo te mauwen op dit forum? Sommige mensen vinden het gewoon fijn om eens niet helemaal naar de buitenposten van dit land te rijden voor een forumritje. Ik heb in het verleden zo vaak meegedaan aan ritten ver bij mij vandaan, dus flikker op met je vooroordelen en hou je grote muil gewoon eens dicht.

Link naar reactie

Ik geloof dat een ieder zelf mag weten of hij ver wil rijden om aan een rit deel te nemen of niet. Als een ander forum lid hier een andere mening over heeft mag dat gerust maar ook hij schrijft wel eens dingen die door anderen niet gewaardeerd worden. Ook wij hebben in het verleden regelmatig (bij een andere club) grote afstanden moeten rijden om aan een rit deel te nemen die keuze maak je zelf.

Link naar reactie
Waarom zit jij altijd zo te mauwen op dit forum? Sommige mensen vinden het gewoon fijn om eens niet helemaal naar de buitenposten van dit land te rijden voor een forumritje. Ik heb in het verleden zo vaak meegedaan aan ritten ver bij mij vandaan, dus flikker op met je vooroordelen en hou je grote muil gewoon eens dicht.

Als ik de reactie van topicstarter Harry lees:

"Dat is de ware spirit!! thumbup.gif Ik zie veel enthousiasme hier, dus het komt wel goed denk ik dan."

Dan heeft die dat niet zo ervaren.

Lijkt me beter dat je dit soort zaken: "dus flikker op met je vooroordelen en hou je grote muil gewoon eens dicht." gewoon even lekker in het DIS topic zet.

Ik ben net zo blij dat we Harry net zo gek hebben gekregen. :hypocritesmiley:

Als je hulp nodig hebt. PM me maar Harry. Doe ik graag.

Link naar reactie

Om de telling niet in de war te brengen ga ik niet stemmen (heeft The Bob al gedaan :rolleyes:), maar wil wel even laten weten dat ik het een super initiatief vind! Dus ja, zeker gaan doen die rit, we plannen de genoemende datum vast vrij in de agenda :hypocritesmiley: .

En als dan verder gewoon iedereen op een gezellige manier aangeeft of hij wel/geen interesse heeft dan blijft de voorpret ook een beetje leuk.

Link naar reactie
Als ik de reactie van topicstarter Harry lees:

"Dat is de ware spirit!! thumbup.gif Ik zie veel enthousiasme hier, dus het komt wel goed denk ik dan."

Dan heeft die dat niet zo ervaren.

Lijkt me beter dat je dit soort zaken: "dus flikker op met je vooroordelen en hou je grote muil gewoon eens dicht." gewoon even lekker in het DIS topic zet.

Ik ben net zo blij dat we Harry net zo gek hebben gekregen. :holiday:

Als je hulp nodig hebt. PM me maar Harry. Doe ik graag.

Nee dat doe ik dus niet.

Meneer sjonnie is al een hele tijd op dit forum aan het trollen met zijn gepeperde uitspraken. Dit soort fratsen zijn mede de oorzaak dat door mij zeer gewaardeerde members van het eerste uur de pijp aan maarten hebben gegeven. Daarbij is het niet de eerste keer dat hij dit soort kul eruitflapt. Hij is er vaker op aan gesproken maar dat interesseert hem geen biet. Dan maar in zijn eigen neandertaaltje terugpraten.

Mocht ik te ver gaan dan hoor ik het wel van de hoofdadmin, dan stel ik meteen mijn moderatorschap te beschikking, want wie fluit de vogel ander eens terug.

Ik zal er hierna geen woorden meer aan vuil maken om dit topic niet verder te vervuilen.

Link naar reactie
Als ik de reactie van topicstarter Harry lees:

"Dat is de ware spirit!! thumbup.gif Ik zie veel enthousiasme hier, dus het komt wel goed denk ik dan."

Dan heeft die dat niet zo ervaren.

Lijkt me beter dat je dit soort zaken: "dus flikker op met je vooroordelen en hou je grote muil gewoon eens dicht." gewoon even lekker in het DIS topic zet.

Ik ben net zo blij dat we Harry net zo gek hebben gekregen. :)

Als je hulp nodig hebt. PM me maar Harry. Doe ik graag.

Dank je wel Z3 runner. Maar het was een gezamenlijk idee van Andre en van mij. Ook de vrouwen doen mee aan de voorbereiding. Ook weer ere wie ere toekomt, Andre heeft de start gemaakt met het schrijven van het stukje. We beginnen vrijdag de route te rijden, dus we gaan lekker door. Bedankt en als we hulp kunnen gebruiken, dan zullen we je zeker benaderen. Bedankt voor je aanbod. :holiday:

Groeten

Harrie

Link naar reactie
Dank je wel Z3 runner. Maar het was een gezamenlijk idee van Andre en van mij. Ook de vrouwen doen mee aan de voorbereiding. Ook weer ere wie ere toekomt, Andre heeft de start gemaakt met het schrijven van het stukje. We beginnen vrijdag de route te rijden, dus we gaan lekker door. Bedankt en als we hulp kunnen gebruiken, dan zullen we je zeker benaderen. Bedankt voor je aanbod. :)

Groeten

Harrie

Nou leuk hoor Harrie.

Ik zal het nog eens aanbieden.

:schater::schater: (geintje hoor, voordat we weer reuring krijgen).

Ik vind het in ieder geval top jullie het arrangeren.

Tuurlijk gewoon door gaan! Als iedereen elkaar live heeft onmoet dan blijkt iedereen op het forum toch heel aardig te zijn. Zal niet de eerste keer zijn. Komt allemaal goed.

Wij hebben er in ieder geval zin an :holiday:

Link naar reactie
  • Administrator
Meneer sjonnie is al een hele tijd op dit forum aan het trollen met zijn gepeperde uitspraken. Dit soort fratsen zijn mede de oorzaak dat door mij zeer gewaardeerde members van het eerste uur de pijp aan maarten hebben gegeven. Daarbij is het niet de eerste keer dat hij dit soort kul eruitflapt. Hij is er vaker op aan gesproken maar dat interesseert hem geen biet. Dan maar in zijn eigen neandertaaltje terugpraten.

He can't help it. Hij is gewoon een beetje frustie dat hij geen Z heeft op 't moment :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.